Takže:
Ve Score z května 1998 vyšlo preview na hru, ve které se mimo jiné psalo toto:
"Narozdíl od svých konkurentů, kteří se soustřeďují na vytváření stále barevnější a detailnější grafiky s pomocí 3D akcelerátoru, XXXXXX se soustředí spíše na méně movité hráče, kteří 3Dfx ještě nemají (to samozřejmě neznamená, že jej hra nebude podporovat). ... Za zmínku stojí zvláště lens flare, objevující se (i když jako šestiúhelník) i při použití softwarového renderování, nepřijdete ale ani o ostatní efekty - smykové stopy, jiskry při nárazu na mantinel, detailní stínování a další známé grafické "vychytávky". Ze zkušenosti si jistě říkáte, že při této konfiguraci bude bez 3D akcelerátoru nutné alespoň Pentium 200 MMX, lépe Pentium II. Opak je pravdou - již na Pentiu 120 (!) se hra hýbe prakticky plynule v rozlišení 640x480 v hi-coloru, což je grafická konfigurace, kterou většina her nezvládá ani s MMX. Navíc na 3Dfx slibují autoři dosažení až 60 frejmů za vteřinu."
Jak se jmenuje tento technologický zázrak pro spořivé? Hra vyšla v únoru 1999 (na PS o pár měsíců dřív) a v životě jsem o ní neslyšel.