• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka

    Poznej PC hru podle hlášky, popisu, detailu nebo obrázku - zábavný kvíz

    Závazná pravidla

    Last update: 18.9.2024
    1. Google a spol. VERBOTEN!! Pro pomalejší z vás - jde o kvíz paměti, nikoliv hledání na internetu! Takže když nevím, neodpovídám!
    2. Otázku zadává výhradně ta osoba, která správně odpověděla na minulou otázku. Vyhodnocení správnosti odpovědi dělá zadavatel otázky, případně správce klubu (v jehož osvícení všichni bezmezně věříme i v případě že se splete, což se stává jednou ya deset let maximálně).
      Výjimky:
      1. Správce smí určit, že se smí znova zadávat za jakýchkoliv okolností.
      2. Je-li oprávněný řešitel a tedy zadavatel delší dobu mimo Nyx (2 hodiny). Nastane-li tato situace, zadává nejrychlejší. Pomalejší své otázky mažou.
    3. Otázku zadávejte tučnými písmeny (pomocí <b>text</b>) a dodržujte formát potvrzení správné odpovědi (viz dodatek B).
    4. Zadávající má právo určit počet pokusů hádání na osobu. Není-li počet specifikován, není nijak omezen. Počet pokusů hádání na osobu se resetuje po každé nápovědě, je-li nějaká.
    5. Zadávejte jasně formulované otázky, na které lze jasně odpovědět. Rovněž přesně specifikujte, co budete považovat za správnou odpověď (přesný název hry, název série...).
      • příklad špatně zadané otázky: "Ve které hře můžete narazit na zbraň BFG?"
      • příklad správně zadané otázky: "Ve které hře byla poprvé použita zbraň BFG?"
    6. Je-li přeci jen více odpovědí, o správnosti rozhoduje autor otázky (jinými slovy - správně je to, co měl zadávající na mysli).
    7. Zadávané hry musí být možné ověřit na MOBYGAMES v sekci her pro DOS nebo Windows! Žádné freewareovky nebo dosud nevydané hry. Žádné remaky nebo emulace. Jen oficiálně, komerčně vydané hry řádným distributorem!
    8. Jdete-li na déle než 2 hodiny pryč (během dne), předejte odpověď některému ze správců nebo třeba někomu, kdo už možnost odpovědi vyčerpal a může hádanku vyhodnotit. (Správce: DAVESADE)
    9. Pokud zadáte skutečný oříšek, který nikdo nedokáže uhodnout a uběhlo již 6 hodin od poslední hádací aktivity, pak může kdokoliv zadat otázku další a původní zadání je tímto zrušeno.
    10. Extra hold vzdáváme autorovi našeho věrného KBOTa, který nám automaticky počítá body!

      BODOVÁNÍ:

    1. Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.
    2. Bodovat smí kdokoli kohokoli - čili chcete-li mít jistotu, obodujte i sami sebe za zadání!
    3. Snažte se bodovat POUZE za zadání otázky. Totiž v případě, kdy dostane člověk bod za odpověď a nezadá, klub zamrzne. Bod by tak v takovém případě neměl hadači náležet - ale to se už zpětně těžko dohledá. Apeluji ještě jednou - Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.

      BONUSY:

    1. Zadal někdo těžkou, vtipnou, neuhodnetulnou, zapeklitou otázku nebo chyták? Chceš povzbudit zadávající k co největší invenci v zadávání otázek? Ohodnoťte kvalitní zadání tím, že napíšete "LOJZA: BONUS"! Tím vzdáváte hold zadavateli. Typicky se může dát bonus za zadání, které nikdo neuhodl a které jsme přitom všichni věděli. Bonusy nemají vliv na bodování, ale budou se počítat zvlášť, jako vyjádření spokojenosti návštěvníků klubu.

    Pokud vás zajímá, kolik má zatím kdo bodů, podívejte se na nástěnku. Nástěnka je aktualizovaná AUTOMATICKY, takže na bodování se hraje!

    Doporučená dodatková pravidla:

    1. Žádné otázky, k jejichž zodpovězení je třeba znalost cheatů k dané hře. (24. 10. 2006, viz anketa)
    2. Při bodování korektního zadání je formát např. "LOJZA: bod".
      Důležité je to slovo "bod", podle kterého se pak počítají automaticky body parserem - DODRŽUJTE TENTO FORMÁT BODOVÁNÍ!
    3. Zadávejte pokud možno známější hry.
    4. V případě méně známé hry je doporučen komplexnější popis.
    5. Omezte hru v nočních hodinách.
    6. Správce musí tento jít večer do pohostinství.

    Pokud potřebujete prostor na upload jakýchkoliv materiálů souvisejících s kvízem (screenshoty, hudební ukázky, apod.), je k dispozici ftp, potom linkujte např. http://hernikviz.ic.cz/hq/000.gif.

    << | Nyxring | >>

    z MOBYGAMES se nedá linkovat, použijte prosím ftp!!

    rozbalit záhlaví
    2MAN
    2MAN --- ---
    XAKROO: skoro i identický gameplay, ale tohle bylo starší. Nicméně pro účely vystačí, děkuji
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    2MAN:
    nebyl to Robokill? To je střílečka viděná zvrchu a mapa je rozdělená na arény, koncept jako Smash TV.
    2MAN
    2MAN --- ---
    pohled na hru zvrchu, na windows. Hra nescrollovala, od začátku mise bylo vidět celé herní pole. Nebyla to raketa ale jakýsi pásový robot
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    2MAN:
    skrolovací střílečka s raketou, nebo si mohl chodit jak si chtěl?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    2MAN: Potrebujeme malicko vic detailu. Pohled na hru zvrchu, z boku? Pises 20 let - tj. na Windows z roku cca 2000?
    CEJKON
    CEJKON --- ---
    poznej hru podle znělky
    game theme
    https://www.youtube.com/watch?v=WnBvPG0ZYRk
    2MAN
    2MAN --- ---
    můžu mezitím jednu neherní? Zejména proto, že neznám správnou odpověď... hledám zhruba 20 let starou futuristickou 2D střílečku s robotama, viděnou shora. Mezi jednotlivými misemi mohl hráč nakupovat vybavení. A to je asi tak všechno, co si pamatuju :(

    předem díky pánové!
    2MAN
    2MAN --- ---
    CEJKON: ano, dávej :)
    CEJKON
    CEJKON --- ---
    2MAN: Nier: Automata
    2MAN
    2MAN --- ---
    Hint: mezi nepřátele patřili také Adam, Eva, Marx nebo Engels
    2MAN
    2MAN --- ---
    Hint: socha byla ve hře jen jedna, ale stejně jako obyčejní nepřátelé se respawnovala při opětovném vstupu do lokace. Spousta hráčů toho využívala zejména proto, že králík dával naprosto nepřiměřené množství expů a přitom se dal velmi snadno zničit, třeba hacknutím.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    2MAN: bod
    2MAN
    2MAN --- ---
    Ve které hře jste mohli tak dlouho bušit do sochy králíka, až se milá socha rozhýbala a začala rány oplácet?
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    2MAN:
    Ano je to tak, zadáváš.
    2MAN
    2MAN --- ---
    XAKROO: Bod
    2MAN
    2MAN --- ---
    Ugh!
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    HINT: Vozítko nemělo kola a bylo poháněno lidským pohonem.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Ve které hře jsme dělali taxikáře v době kdy to nebylo vůbec běžné, a museli jsme přepravit všechny klienty než přišla potopa.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    XAKROO: Mas pravdu, jako obvykle!
    BEZVLIV
    BEZVLIV --- ---
    XAKROO: TO bych řekl Dune 2 :D
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Pokud by to byla hardcore otázka tak by zněla:
    Poprvé za červené, podruhé za modré a potřetí za zelené. .)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam