• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka

    Poznej PC hru podle hlášky, popisu, detailu nebo obrázku - zábavný kvíz

    Závazná pravidla

    Last update: 18.9.2024
    1. Google a spol. VERBOTEN!! Pro pomalejší z vás - jde o kvíz paměti, nikoliv hledání na internetu! Takže když nevím, neodpovídám!
    2. Otázku zadává výhradně ta osoba, která správně odpověděla na minulou otázku. Vyhodnocení správnosti odpovědi dělá zadavatel otázky, případně správce klubu (v jehož osvícení všichni bezmezně věříme i v případě že se splete, což se stává jednou ya deset let maximálně).
      Výjimky:
      1. Správce smí určit, že se smí znova zadávat za jakýchkoliv okolností.
      2. Je-li oprávněný řešitel a tedy zadavatel delší dobu mimo Nyx (2 hodiny). Nastane-li tato situace, zadává nejrychlejší. Pomalejší své otázky mažou.
    3. Otázku zadávejte tučnými písmeny (pomocí <b>text</b>) a dodržujte formát potvrzení správné odpovědi (viz dodatek B).
    4. Zadávající má právo určit počet pokusů hádání na osobu. Není-li počet specifikován, není nijak omezen. Počet pokusů hádání na osobu se resetuje po každé nápovědě, je-li nějaká.
    5. Zadávejte jasně formulované otázky, na které lze jasně odpovědět. Rovněž přesně specifikujte, co budete považovat za správnou odpověď (přesný název hry, název série...).
      • příklad špatně zadané otázky: "Ve které hře můžete narazit na zbraň BFG?"
      • příklad správně zadané otázky: "Ve které hře byla poprvé použita zbraň BFG?"
    6. Je-li přeci jen více odpovědí, o správnosti rozhoduje autor otázky (jinými slovy - správně je to, co měl zadávající na mysli).
    7. Zadávané hry musí být možné ověřit na MOBYGAMES v sekci her pro DOS nebo Windows! Žádné freewareovky nebo dosud nevydané hry. Žádné remaky nebo emulace. Jen oficiálně, komerčně vydané hry řádným distributorem!
    8. Jdete-li na déle než 2 hodiny pryč (během dne), předejte odpověď některému ze správců nebo třeba někomu, kdo už možnost odpovědi vyčerpal a může hádanku vyhodnotit. (Správce: DAVESADE)
    9. Pokud zadáte skutečný oříšek, který nikdo nedokáže uhodnout a uběhlo již 6 hodin od poslední hádací aktivity, pak může kdokoliv zadat otázku další a původní zadání je tímto zrušeno.
    10. Extra hold vzdáváme autorovi našeho věrného KBOTa, který nám automaticky počítá body!

      BODOVÁNÍ:

    1. Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.
    2. Bodovat smí kdokoli kohokoli - čili chcete-li mít jistotu, obodujte i sami sebe za zadání!
    3. Snažte se bodovat POUZE za zadání otázky. Totiž v případě, kdy dostane člověk bod za odpověď a nezadá, klub zamrzne. Bod by tak v takovém případě neměl hadači náležet - ale to se už zpětně těžko dohledá. Apeluji ještě jednou - Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.

      BONUSY:

    1. Zadal někdo těžkou, vtipnou, neuhodnetulnou, zapeklitou otázku nebo chyták? Chceš povzbudit zadávající k co největší invenci v zadávání otázek? Ohodnoťte kvalitní zadání tím, že napíšete "LOJZA: BONUS"! Tím vzdáváte hold zadavateli. Typicky se může dát bonus za zadání, které nikdo neuhodl a které jsme přitom všichni věděli. Bonusy nemají vliv na bodování, ale budou se počítat zvlášť, jako vyjádření spokojenosti návštěvníků klubu.

    Pokud vás zajímá, kolik má zatím kdo bodů, podívejte se na nástěnku. Nástěnka je aktualizovaná AUTOMATICKY, takže na bodování se hraje!

    Doporučená dodatková pravidla:

    1. Žádné otázky, k jejichž zodpovězení je třeba znalost cheatů k dané hře. (24. 10. 2006, viz anketa)
    2. Při bodování korektního zadání je formát např. "LOJZA: bod".
      Důležité je to slovo "bod", podle kterého se pak počítají automaticky body parserem - DODRŽUJTE TENTO FORMÁT BODOVÁNÍ!
    3. Zadávejte pokud možno známější hry.
    4. V případě méně známé hry je doporučen komplexnější popis.
    5. Omezte hru v nočních hodinách.
    6. Správce musí tento jít večer do pohostinství.

    Pokud potřebujete prostor na upload jakýchkoliv materiálů souvisejících s kvízem (screenshoty, hudební ukázky, apod.), je k dispozici ftp, potom linkujte např. http://hernikviz.ic.cz/hq/000.gif.

    << | Nyxring | >>

    z MOBYGAMES se nedá linkovat, použijte prosím ftp!!

    rozbalit záhlaví
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Poznej hru podle systému hodnot

    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    AZRAEL: a v prvych verziach bola hra aj dost zabugovana, ale to je uz viac menej opatchovane
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    DOCKINEZ: Mas to. Som myslel, ze trochu dlhsie vydrzi :D
    SID311
    SID311 --- ---
    AZRAEL: Wizards and Warriors?
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Wizards and Warriors
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    v ktorej hre ste mohli mat v parte slonieho humanoida?
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    HUGH_BOYLAN: no najprv pri release backeri strhli strasny shitstorm, lebo tvorcovia nedodali uplne vsetko co slubili a okrem toho hra dostavala skor zle az stredne hodnotenia, lebo ju furt porovnavali s legendarnym planescapom. Dalej sa mnoho hracov stazovalo ze je to strasne ukecane, ale pre mna, co hravam najradsej advnetury a rpg, to bolo skor plus.

    Mne hra prisla dost podobna neskorsiemu Disco Elysiu (v elysiu je dokonca narazka na numeneru - spomina sa sorrow, ktory prenasleduje hlavnu postavu), v tom ze questy mozno plnit viacerymi sposobmi a to v akom poradi sa riesia je v hre zophladnene (ak clovek vyriesil jeden quest mohlo mu to pomoct v inom, alebo poskodit).

    Pre mna porovnanie Torment vs. Tides, dopadlo tak ze torment mal o fuz lepsie charaktery a niktore questy, ale gameplay ako taky a celkovo world lore (ten tiez mnohym ludom nesedel - stazovali sa ze svet numenera je strasne Weird :)), sa mi pacil viac v numenere.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AZRAEL: je v gp, prave ho hraju :)
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    AZRAEL: Jdu pozdě, ale proč nedoceněný?
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    AZRAEL: bod
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    GREAT_R: Nedoceneny Torment: Tides of Numenera
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    Poznejte podle screenu

    CRASSUS
    CRASSUS --- ---
    GREAT_R: je to Gone home
    GREAT_R
    GREAT_R --- ---
    CRASSUS: Přehodnocený walking simulátor Gone home
    CRASSUS
    CRASSUS --- ---
    CRASSUS: bod
    CRASSUS
    CRASSUS --- ---
    název hry

    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    CRASSUS: bingo!
    SHARINGAN: BOD
    CRASSUS
    CRASSUS --- ---
    SHARINGAN: Viktor Vran? doufám ze si to nepletu tyhle ARPG mi docela splývaj
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    SHARINGAN: Divinity: Original Sin 2
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    hint 2



    CIVETTA: jak píše Toomix, to byl Liam O'Brian... tenhle týpek je Doug Cockle, známý především pro eng dabing Geralta z Rivie... oba super voice-actoři
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam