K zajištění chodu několika hotelových residencí hledáme vhodnou kandidátku s výrazným smyslem pro estetiku, pořádek a čistotu (!) na pozici asistentky housekeepingu. Cílem práce na této pozici je zajistit spokojenost hostů během jejich pobytu v Praze.
Náplní práce je:
*detailní kontrola kvality provedených úklidů
*komunikace s hosty (dobrá znalost Aj podmínkou)
*organizace úklidů
*materiální zajištění chodu oddělení (zásobování, nákup drogerie atd.)
*zajištění styku s prádelnou, kontrola kvality
*hodnocení úklidového personálu, vedení evidence a spotřeby
Požadujeme:
*zkušenosti s úklidem
*nadprůměrný smysl pro detail, pořádek a čistotu
*časovou flexibilitu a ochotu pracovat nepravidelně, i o víkendech, v rozsahu 40 hodin týdně
*vrozené organizační schopnosti, přirozenou autoritu a vést podřízené k výsledkům
*znalost angličtiny (další jazyk výhodou)
*znalost práce s PC na uživatelské úrovni
*fyzická zdatnost (časté pěší přesuny v rámci centra Prahy)
Nabízíme:
*rozmanitou a nestereotypní práci v mladém kolektivu
*práci jejíž výsledky jsou ihned viditelné a oceněné jak klienty tak zaměstnavatelem
*motivující finanční ohodnocení
*pracoviště v centru Prahy
Zaujala-li Vás naše nabídka jděte na
http://www.prague-city-apartments.cz, abyste si udělal/a lepší představu o službách, které nabízí naše společnost. Chcete-li se zúčastnit výběrového řízení, prosím o zaslání CV na e-mail adresu prace@prague-city-apartments.cz
*Nebudeme-li Vás kontaktovat během následujících 3týdnu od zaslání Vašeho životopisu, upřednostnili jsme kandidáta s lepšími předpoklady.