úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
ADAM
reference:
+89
/
-2
Inzerát již není aktivní, ale našli jsme jiné inzeráty...
Kompletní : 4 inzerát
nabízím
Kompletní naprogramování webu s důrazem na JS
type: brigade-work / one-time job
Kompletní naprogramování webu vyberSluchatka.cz s globálními ambicemi. Důraz na JS
Základní informace:
- Hledám kompletní naprogramování projektu s globálními ambicemi (důraz na JS)
- Požadavkem je zcela profesionální a moderní provedení, příjmám tedy nabídky od jednotlivců na volné noze, ale i od firem.
- součástí poptávky je i grafický design webu + logo (můžete outsourcovat)
- kritériem pro výběr jsou zkušenosti (reference, hotový podobný web) a navržená cena.
- Jedná se o vícejazyčný web vyberSluchatka.cz / rightHeadphones.com. Základem je JS filtr parametrů.
- náhled layoutu stránky zde:
https://gomockingbird.com/mockingbird/#5391o25
- NEjedná se o eshop - u produktů budou pouze linky pro nákup u affiliate partnerů. (amazon, mall.cz, alza.cz, sluchatka.net). cílem je maximálně ulehčit výběr produktu + nabídnout linky, kde je možné daný produkt koupit.
Detailní technická specifikace:
- jazykové mutace: anglicky - USD, anglicky - EUR, česky - CZK, polsky - PLN, slovensky - EUR. Jakýkoli prvek UI musí být vždy ve všech těchto jazycích.
- bez flashe. funkční na PC i tabletu, responsivní design (množství sloupců se přizpůsobí šířce okna)
- JS filtrování bez reloadu stránky: navrhji použít knihovnu
http://isotope.metafizzy.co/
(cenu za licenci zahrňte do své kalkulace)
- infinite-scroll
- funkčnost tlačítka prohlížeče "zpět", možnost poslat/uložit aktuální nastavení filtru pomocí URL
- každý produkt lze přidat do oblíbených. každý produkt lze "skrýt" ze všech pohledů
- slider PRICE má dvě šoupátka - určují filtrované rozpětí ceny
- rozpětí slideru PRICE se upraví automaticky dle toho, jaký je skutečný rozsah cen produktů (není nutnou podmínkou)
- TAGy dalších vlastností (v layoutu nad "fulltext search") automaticky zmizí či přibudou dle toho, jaké skutečné tagy jsou ve vyfiltrovaných produktech k dispozici. tagy vždy výsledek filtru omezí, nikdy nepřidají produkty další.
- flexibilní možnost přidávání nových tagů v backendu
- u fulltextu drop-down menu "hledat mezi všemi produkty" a "hledat jen mezi zobrazenými" (není nutnou podmínkou)
- sort: podle ceny od nejnižší, podle ceny od nejvyšší, dle relevance (zde budou upřednostněny doporučené produkty a ty, kterým nejpřesněji odpovídá filtr).
- zvažuji zobrazení vybraných produktů ve dvojnásobné velikosti (přes dva sloupce)
- strukturu databáze nemám navrženu. Představuji si přiřadit každému sledovanému parametru hodnotu 1-10.
- počet položek: stovky až nízké tisíce
- jako příklad filtru, který se mi designově i funkčně líbí uvádím:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_pocztex.html
- ostatní stránky webu považuji za triviální, proto je nerozvádím. bude to
a. klasická produktová stránka asi jako o každého eshopu (obrázky, nějaký popis, odkazy + diskusní modul typu disqus.com)
b. blog typu wordpress, s nějakou minimalistickou šablonou
c. kontaktní formulář
- specifikace backendu:
- něco funkčního, ale velmi jednoduchého (pro pokročilého uživatele)
- jednojazyčný, pouze v EN
- není nutná práce s obrázky. obrázky uloženy v cloudu typu picasaweb, flickr a jejich zobrazení přes API (s tímto máme zkušenosti, je to velmi jednoduché - předvedu).
- hromadná editace parametrů produktů formou tabulky (cca forma tabulky na docs.google.com - docs mají mimochodem také API, které by se teoreticky dalo použít...?)
je možná dvojí spolupráce:
1. čistě dodavatelský vztah, naprogramování projektu "na klíč"
2. pokud vás projekt natolik zaujal, že chcete být jeho součástí, podílet se dlouhodobě a být placen podílem na zisku, je tato možnost otevřena
.
o mě: sluchátkový specialista. od r. 2006 provozovatel obchodu www.sluchatka.net (finalista ceny Shoproku 2012). Další sluchátkové projekty: blog inear.cz, portapro.cz, pl obchod: sluchawki24.pl, sk obchod: sk.sluchatka.net.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam