úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
JOSEFA
reference:
+10
Inzerát již není aktivní, ale našli jsme jiné inzeráty...
Vaše : 2 inzerát
sháním
Zkonzultuji/pomohu upravit Vaše texty umleckého rázu
Zkonzultuji Vaše čeké texty uměleckého rázu, ukážu cestu, jak se zlepšit ve psaní. Zaměřuji se především na písňový text - pomůžu interpretům, textařům, kapelám, aby se zdokonalili v tvorbě písňového textu.
Nabízím hodinové osobní konzultace v Praze případně konzultace po mailu (nutná alespoň jedna osobní konzultece předtím). Cena 150,- Možno se domluvit na dlouhodobé spolupráci.
Studuji Konzervatoř a Vyšší odbornou školu Jaroslava Ježka obor scénáristika a tvorba textu (se zaměřením na písňový text). Poslední dobou spolupracuji s Brigitou Cmunt.ovou - zpěvačkou a začínající textařkou, konzultuji její texty a snažím se ji podporovat v rozvoji jejího talentu.
Brigita mě oslovila sama a mě tato práce začla velmi bavit, proto nabízím své schopnosti dál.
Při své práci se řídím těmito pravidly:
- ke každému mám individuální přístup
- respektuji osobitost a styl každého jedince, nikomu nebudu nutit svůj styl
- nikoho rozhodně neučím psát!
- za nikoho nenapíšu text (lze se domluvit na spolupráci jiného druhu - např. psaní textů pro kapely...)
- budu se snažit rozvíjet Váš talent
- povedu Vás určitou cestou, cíl si budete volit vždy Vy
- předám Vám své vlastní zkušenosti
Texty píšu zhruba od 12 let. Mám za sebou písňové texty pro dvě divadelní hry, nějaké ceny z dětství za písňový text (folková soutěž Brána), ceny za poesii (Macharův Brandýs, 2x 1.místo, 2x absolutní vítěz)...
Můžete se na mě obrátit s jakýmkoliv textem uměleckého charakteru (báseň, písňový text, povídka, scénář...) U delších utvarů se podle rozsahu domluvíme na ceně. U písňových textů beru případně v potaz hudbu, pokud již nějaká existuje. Možno se domluvit na dlouhodobé spolupráci.