• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DESTINYXCoaching, koučink
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    zvažuju nějaký výcvik - hlavně karierní koučink, klidně i life, nemáte nějaký tipy, kde je to kvalitní? za rozumnou cenu (hradím si to sama, zaměstnavatel mi to na to z mojí pozice zatím nepřispěje
    HELA
    HELA --- ---
    Přeposílám nabídku koučování od mojí sestry, která studuje kurz. Kdyby to někoho zaujalo, ozývejte se prosím na uvedený kontakt, ne mně.

    Ahoj:),
    jsem studentka akreditovaného koučovacího výcviku.
    Nabízím možnost nechat se koučovat za použití gestalt přístupu.
    Jedná se o 3 - 5 individuálních setkání, záleží na tématu.
    Nejedná se o poradenství! Podstata koučování je dovést koučovaného k jeho vlastnímu řešení, založeném na uvědomění a prožitku, pomocí otázek a třeba i experimentů. Využívá se v pracovním i osobním životě.
    Cena je zdarma, výměnou za pořízení záznamu pro svého učitele. Na vše se vztahuje pravidlo důvěrnosti. Záznam bude po konzultaci se supervizorem smazán. Nabídka platí od 25.února. Počet lidí omezen. Lokalita pravděpodobně Hlubočepy.
    Kontakt: lucccka.d@seznam.cz, telefon 728857334 v odpoledních hodinách nebo sms.
    Budu se těšit
    Lucia Dvořáková
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DESTINYX: kdybych chtel mentorovat, tak nabizim mentorovani, neasi. ;0)
    DESTINYX
    DESTINYX --- ---
    VYHULENY_UFO: Nepleť si koučink s mentoringem ;-)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    nabizim emajlovy koucink baleni dzojntu.
    platba predem v bitcoinech.
    PODFUCK
    PODFUCK --- ---
    SDÍLENÍ/PRONÁJEM KOUČOVNY
    Nabízíme sdílení kanceláře ve zrekonstruovaném historickém domě na Vinohradech.
    Ideální pro kouče, psychology, terapeuty a příbuzné profese.
    Dispozice: 17m2, WIFI, plně vybavená kuchyňka, čekárna. Možnost využití zasedací místnosti.