úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
GIMEL
reference:
+13
nabízím
Office Assistant - cestování
type: full-time
Hledáme šikovnou slečnu/hocha, který by měl na starost veškerou agendu spojenou s cestováním zaměstnanců firmy, plus další případné administrativní/marketingové činnosti.
Společnost Ataccama je mezinárodní SW firma, vyvíjející nástroje pro datovou kvalitu, data management, data governance a big data. Více viz www.ataccama.com
Naši konzultanti létají po celém světě za zákazníky nebo po konferencích a se vzrůstajícím počtem eventů vzrůstá naše potřeba dalšího člověka, který by měl na starosti primárně následující agendu:
- rezervaci letenek (spolupráce s korporátním travel agentem)
- rezervaci hotelů
- vyřizování víz, ESTA, atd.
- balení kufrů (na konference máme spoustu marketingových materiálů, nejedná se o balení osobních věcí :)
- pocestovní zpracování účtenek, cesťáků, spolupráce s účtárnou
mimo cestování ještě bude tato osoba občas vypomáhat s veškerou další kancelářsko-marketingovou agendou - organizování eventů, pomoc s chodem kanceláře, komunikace s partnery, dodavateli, kolegy...
požadujeme:
organizovanost, pečlivost, schopnost samostatné práce, zodpovědnost, flexibilitu, kreativitu a smysl pro humor :).
Vzdělání není klíčové, mnohem důležitější je schopnost a ochota učit se. Naprosto esenciální je však ANGLIČTINA - plynně slovem i písmem. Součástí organizování je občas telefonování s hotely v zahraničí, ale také k nám jezdí anglicky mluvící kolegové, zákazníci a partneři. Samozřejmě počítačová gramotnost - základní uživatelská znalost MS Office, SCHOPNOST GOOGLIT.
nabízíme:
rozumný plat závislý na zkušenostech, spoustu různých bonusů ve formě jazykových kurzů, firemních akcí, pochopitelně ntb+tel. a dobré kafe v kuchyňce ;).
Pracujeme v příjemném prostředí nových kancelářských budov v Karlíně (Invalidovna), open office zpestřený relax zónou v hravém a barevném designu.
Pracovní doba je "přizpůsobivá" - nelpíme na tom, aby byli všichni ráno v 9 na značkách, ale když je nějaká urgentní situace, je potřeba ji vyřešit. Zejména pokud se jedná o cestování, je potřeba občas řešit ad-hoc problémy s uletěným letadlem, zrušeným letem, či jakýmkoliv jiným problémem kolegy na cestě. Není to pochopitelně denně, ale stát se to může a potřebujeme, aby dotyčná/ý byl na tyto situace psychicky připraven.
Samozřejmě na to nebude sám, poradíme, pomůžeme, zaškolíme.
Pro více informací mi pište do pošty, jinak posílejte CV a motivační dopis V ANGLIČTINĚ!!! na jobs@ataccama.com
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam