nabízím
Assistant / Back office management
type: full-time
Pro naši dceřinou společnost CTS TRADE-IT hledáme novou posilu na pozici Assistant. Hlavní činnost bude spočívat v podpoře týmu zabývající se vývojem softwarových řešení v oblasti investičního bankovnictví. Vaší pracovní náplní bude:
• synchronizace interních supportních aplikací (střídání služeb 10:00 – 18:30; 8:30 – 17:00)
• asistence managementu – administrativní činnosti
• back office management – spolupráce na zajištění fungování office a komunikace s dodavateli služeb
• do budoucna přesah do HR (správa smluv, vystavování objednávek apod.)
• sledování mailových upozornění z informačních systémů pro správu požadavků/chyb
• manuální přepis nových chyb a komentářů do interního informačního systému
• každodenní kontroly a synchronizace stavu chyb a požadavků v dotčených systémech
• komunikace s interním týmem / týmem zákazníka v případě nejasností
• statistické vyhodnocování supportního procesu
• možný přesah do účetnictví a controlingu
Požadujeme:
• min. SŠ vzdělání s maturitou
• základy v oblasti HR administrativy výhodou
• znalost systému pro správu požadavků/chyb (například JIRA) je výhodou
• týmový, nekonfliktní hráč
• spolehlivost, samostatnost, flexibilita
• ochota a schopnost učit se novým věcem
• výborné komunikační schopnosti
• uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Co nabízíme?
• přátelský kolektiv
• příjemné pracovní prostředí přímo na stanici metra C „Budějovická“
• dobré platové podmínky a prémiové ohodnocení
• benefity (Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ, sick days, stravenky a další)
V případě zájmu pošlete své CV na lucie.kalousova@cleverlance.com