O VÁS ČEKÁ?
- administrativní podpora manažerů
- fakturace zákazníkům svěřené organizační jednotky, kontrola splatnosti faktur a následné řešení vzniklých nesrovnalostí
- vyúčtování výdajů dle dokladů od managerů a obchodníků
- pomoc při nabídkách (zajištění veškerých potřebných dokladů, tisk, vazba, příprava tabulek atd.)
- monitoring a evidence objednávek (řešení případných problémů)
- tvorba reportů a prezentací
- kompletní zajištění akcí pro svěřenou organizační jednotku
- kontrola a evidence smluv zákazníků svěřené organizační jednotky
- komunikace napříč odděleními
- práce s interním informačním systémem
- po zaučení převzetí agendy firemních aut
CO BYSTE MĚL(A) UMĚT?
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
- praxe na obdobné pozici alespoň jeden rok
- znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- schopnost pracovat samostatně
- vysoká spolehlivost a pečlivost, odolnost vůči stresu
- přátelská, komunikativní a asertivní osobnost
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- AJ na dobré komunikativní úrovni
CO NABÍZÍME?
- zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní české firmy, působící na trhu již 18 let
- prostor pro samostatnou práci
- u nás máte možnost ovlivňovat své směrování ve svém rozvoji
- otevřené a přátelské prostředí
- zázemí kanceláří v historické zástavbě v oblíbené lokalitě blízko centra a Letné (v dobré dostupnosti MHD i na kole)
- mobil s tarifem a zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
- občerstvení na pracovišti, relaxační místnost, stolní fotbal
- benefity (Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, stravenky, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, a další)