úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
DRSTHICZKA
reference:
+2
nabízím
OFFICE ASSISTANT (HPP 20h/týdně)
Hledám novou kolegyni/nového kolegu do našeho týmu na zkrácený úvazek, která by se s lehkostí starala o běžný chod centrální kanceláře našeho regionu a byla tak pravou rukou naší stávající Office Managerky.
Aktuálně hledáme novou kolegyni/nového kolegu do našeho týmu na zkrácený úvazek, která by se s lehkostí starala o běžný chod centrální kanceláře našeho regionu a byla tak pravou rukou naší stávající Office Managerky. V naší kanceláři je často rušno a naši kolegové hodně cestují v rámci Evropy, s čímž je spojená velmi rozmanitá agenda. Pokud máte angličtinu alespoň na komunikativní vúrovni, rádi organizujete a hledáte práci na poloviční úvazek, kde každý den bude jiný, pak neváhejte a zkontaktujte nás :) Jsme mezinárodní firma s přátelskou atmosférou. Naše pracovní nasazení je sice někdy zběsilé, ale u všech kolegů se vždycky setkáte s úsměvem na tváři, protože veříme, že dobrá nálada a humor jsou nám dobrým sluhou :-)
Co bude hlavní náplní práce na této pozici?
•Organizace došlé a odchozí pošty vč. kurýrních služeb
•Nákup kancelářských potřeb, kávy, čaje, mléka aj.
•Zajištění funkčnosti a vybavenosti kanceláří, kuchyňky a zasedacích místností
•Nákup letenek, správa rezervací hotelů pro kolegy z celého regionu
•Zajištění cateringu a objednání obědů v případě návštěv
•Spolu s IT oddělením správa přístupových údajů do interních systémů
•Správa vozového parku a HW majetku
Co vše získáte za benefity?
•Úvazek na 20h/týdně HPP na dobu určitou 6 měsíců
•Cafeterii (6000Kč/rok)
•Home office days
•100 Kč stravenky
•Až 5 týdnů dovolené (poměrná část k částečnému úvazku)
•Odměnu za doporučení nového kolegy
•Teambuldingové a další firemní akce
Co by vám mělo být vlastní
•Organizační talent
•Komunikační schopnosti v českém i anglickém jazyce
•Alespoň základní praxe v administrativě
•Pokročilá znalost MS Office
•Anglický jazyk min. úroveň B1
Nutnost možnosti vlastní dopravy do práce - místo výkonu práce: Prologis Park Úžice, Úžice 267, 277 45 Nástup: po dohodě
Bližší info přímo u mě a pokud by vás pozice nadále zajímala, komunikace by se přesunula na HR oddělení :-)
Možnosti a ceny dopravy
VLASTNÍ
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam