úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
CLEVER
Zatím žádné reference.
nabízím
Pracovnice / pracovník servisní podpory
type: full-time
Koho hledáme do role posily našeho týmu? Vás – samostatnou, proaktivní a spolehlivou osobu, se slušnou znalostí angličtiny. Vás, na koho se zákazníci mohou s důvěrou obrátit, protože ví, že vy jste tím pravým člověkem, který jejich problém vyřeší.
Divize ESA řeší servisní projekty, a to v nemalém počtu. Zakládáme na zajištění prvotřídních služeb pro naše zákazníky, reportingem počínaje a fakturací konče. Na rozdíl od klasických call center a centralizovaných service desků jsou naši zákazníci navyklí na individuální přístup při řešení problémů s provozem klíčových systémů, které mají významný dopad na jejich vnitřní fungování.
CO VÁS ČEKÁ?
- Vaší hlavní odpovědností bude evidence servisních smluv – převzetí od obchodníka/PM, nastavení aktivit v ServiceDesku
- budete hybnou silou celého procesu – po zmapování požadavku klienta jej předáte určenému řešiteli
- ve vaší kompetenci bude správa servisního portálu
- nevyhnete se tvorbě reportů – jednoho z pilířů komunikace se zákazníkem
- z administrativních aktivit Vás u nás čeká příprava fakturace, tvorba akceptačních protokolů, vystavování objednávek atd.
- budete mít pod palcem administraci licencí
CO BYSTE MĚL(A) UMĚT?
- oproti konkurenci ve výběrovém řízení byste zabodoval/a praxí na podobné pozici – uvítáme, když budete přicházet s nápady, jak naše služby kontinuálně zlepšovat
- znalost ITIL a ISO norem, orientace v práci v AXAPTA by vám v tom mohly výrazně pomoci, ale nejsou podmínkou – primárně hledáme kolegyni či kolegu, co má chuť se učit a láká ji / - - jej práce v týmu poskytující podporu zákazníkům
- naopak bez min. SŠ vzdělání, výborné znalosti češtiny a zkušenosti s překlady z/do AJ se neobejdete
- samostatnost, zodpovědnost, preciznost, zdravá dávka asertivity a příjemné vystupování jsou skvělými předpoklady pro zájemce o tuto pozici
CO NABÍZÍME?
- zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní české firmy, působící na trhu již od roku 2000
- prostor pro samostatnou práci
- u nás máte možnost ovlivňovat své směrování ve svém rozvoji
- otevřené a přátelské prostředí
- podporu při odborném rozvoji, bohatou nabídku interních a externích školení - více informací na Cleverlance FB stránkách
- mobil s tarifem a zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
- občerstvení na pracovišti
- benefity (Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, stravenky, sick days, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, a další)
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam