úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
PEDRO
reference:
+14
/
-2
Inzerát již není aktivní, ale našli jsme jiné inzeráty...
PRACOVNÍ : 2 inzerát
NABÍDKA : 1 inzerát
nabízím
NABÍDKA PRACOVNÍ POZICE
type: full-time
Administrativní asistent/-ka
Asistent/-ka účetního oddělení
Helpdesk - Front office (Administrativní asistent/-ka)
Hledáme kolegyni nebo kolegu do našeho týmu pro komunikaci se stále narůstající klientelou. Úspěšný kandidát/-ka bude zajišťovat administrativní podporu denního provozu Helpdesku firmy (zpracování poptávek, telefonická i osobní komunikace se zákazníky, recepční práce - vyřizování poštovních i jiných zásilek, atd.) i další potřebnou firemní administrativu.
Helpdesk - Back office (Asistent/-ka účetního oddělení)
Hledáme kolegyni nebo kolegu do našeho týmu pro komunikaci se stále narůstající klientelou. Úspěšný kandidát/-ka bude zajišťovat administrativní podporu účetního oddělení i další potřebnou firemní administrativu.
Potřebujeme/očekáváme:
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
- přiměřenou praxi v administrativě a/nebo účetnictví, ideálně na obdobné pozici
- vysoké komunikační schopnosti
- schopnost práce na PC, znalosti v oblasti internetu výhodou
- cizí jazyky výhodou
- ochotu pracovat v dynamickém prostředí a učit se novým věcem
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek (40 hodin/týden)
- pracovní doba dle dohody
- odpovídající mzdové ohodnocení
- “sick days”
- možnost navštěvovat firemní výuku AJ
- možnost pracovního růstu
- stabilní zázemí profesionální expandující firmy v oblasti IT provozující obchodní aktivity v segmentu služeb
INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště: Petřiny
Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva nebo ŽL
Požadované vzdělání: SŠ s maturitou
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam