Hledáme kolegyni nebo kolegu do našeho týmu se stále narůstající klientelou. Úspěšný kandidát/-ka bude samostatně zpracovávat přidělenou agendu účetního oddělení i další potřebnou firemní administrativu.
Potřebujeme/očekáváme:
minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitou
praxi v účetnictví minimálně 2 roky, ideálně na obdobné pozici
znalost podvojného účetnictví včetně účtování DPH
vysoké komunikační schopnosti
cizí jazyky výhodou
schopnost práce na PC, znalost účetního systému POHODA výhodou
ochotu pracovat v dynamickém prostředí a učit se novým věcem
Nabízíme:
plný pracovní úvazek (40 hodin/týden)
pracovní doba dle dohody
odpovídající mzdové ohodnocení
“sick days”
možnost navštěvovat firemní výuku AJ
možnost pracovního růstu
stabilní zázemí profesionální expandující firmy v oblasti IT provozující obchodní aktivity
v segmentu služeb
INFORMACE O POZICI
Pracovní náplň: zpracování přijatých faktur, bankovní výpisy - párování plateb, vystavování zálohových faktur, spolupráce na správě pohledávek, komunikace s klienty, spolupráce na účetních závěrkách
Místo pracoviště: Pe3ny Net s.r.o., Křenova 438/11, 162 00 Praha 6
Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva nebo ŽL
Požadované vzdělání: SŠ ekonomického směru s maturitou
Chcete po nás pracovat ? Zašlete prosím e-mail se strukturovaným životopisem a fotografií na job@pe3ny.net .
min.SŠ vzdělání ekonomického směru
praxe v účtování min. 2roky
znalost podvojného účetnictví včetně účtování dph
dobré komunikační schopnosti v češtině i angličtině
znalost účetního systému POHODA výhodou
napln:
zpracovani prijatych faktur
bankovní vypisy - párování plateb
vystavování zálohových faktur
spolupráce na správě pohledávek
komunikace s klienty (telefon, mail)
spolupráce na účetních závěrkách