Klient hledá někoho, kdo se mu bude starat o jeho ovečky. Současných oveček je asi 110, během 1-2 let to stoupne někam k číslu 200 (snad). Klient podniká v oblasti pohostinství, hotelnictví a zábavy. Je to česká společnost, s českým vedením. Klient má velice nízkou fluktuaci.
Jedná se o zcela novou pozici, která zatím neexistuje, takže je prostor si vytvořit vlastní procesy apod. V současnosti se o ovečky stará roztříštěně a nárazově víc lidí a už je to, i s ohledem na plánovaný růst, neudržitelné. Chce to někoho, kdo bude mít věci v hlavě a po ruce a díky určité rutině bude práci vykonávat efektivněji.
Obsahem práce není mzdová agenda (vyjma vytvoření dohody o mzdě a příp. dodatky), na tu je externí mzdová, ani žádné účetnictví apod. Jde prostě o obhospodařování lidí, kteří jednou za čas něco potřebují - zařídit potvrzení o mzdě u externí mzdové, připravit dodatek na prodloužení prac. smlouvy, vyplnit papíry na lékařskou prohlídku, zprocesovat žádost soudu k nějaké osobě apod. Není to raketová věda, ale chce to někoho, kdo si umí práci zorganizovat a baví ho práce s lidmi.
Nástup možný ihned.
Obsahem práce trochu formální řečí má být následující:
Udržování dokumentace aktuálních pracovníků, zajištění hlídání termínů lékařských prohlídek, spolupráce na organizaci školení BOZP a školení řidičů, příprava dodatků ke smlouvám (dle vzorů), hlídání nových povinností zaměstnavatele v této oblasti dle nové legislativy apod. - hlavní náplň práce
Zajišťování náboru nových pracovníků – aktivní vyhledávání, zajištění inzerce na odborných webech, soc. sítích apod., komunikace s uchazeči, předvýběr (dle kritérií), účast na pohovorech, zpracování nástupové agendy (příprava smlouvy dle vzorů, protokolů, školení, prohlídek aj.) - na nábory je aktuálně externí personální agentura a zásadní objem práce v této oblasti se nepředpokládá; spíše až ta "příjimací" fáze (zpracování dokumentace, hlídání, že nový z-ec dodá potřebné papíry a prohlídky apod.)
Součinnost a komunikace s účetní, mzdovou účetní, externí personální (a mzdovou) agenturou, právníkem, úřady (např. inspekce) – zajištění vydání potvrzení, součinnost při exekucích, řešení další pracovněprávní problematiky
Příprava a zajištění vzdělávání zaměstnanců - spíše nárazově
Návrhy interních pracovních směrnic (témata, spolupráce na vytvoření) a jejich udržování aktuálními
Zajišťování další obecné pracovněprávní agendy a compliance v této oblasti (vč. gdpr)
Personalista/stka by měl/a
mít maturitu, kvalitní znalost českého jazyka a profesionální písemný projev
Výbornou znalost MS Office, zejm. práce s Wordem a Excelem
Zkušenost z oblasti HR alespoň 1 rok (ideálně nějaký interní personální pracovník)
Schopnost samostatné práce (je to samostatná pozice), aktivní přístup k řešení problémů, touhu se učit,schopnost vnímat problematiku ze širšího pohledu a s přesahy do dalších oblastí
Pracovní doba je dle dohody s určitými podmínkami (něco je flexi, něco musí být pravidelně stejné)
Mzda:
Nabízená mzda je v tuto chvíli 30.000-40.000 Kč/měs za plný úvazek (tedy poměrně nižší za nižší úvazek). V době necovidové nabízí zaměstnavatel i příspěvek na penzijko (500kč měsíčně) a nenárokové odměny (až 20% ročního základu); to teď bohužel neplatí, ale všichni věří, že zase brzo začne.
Dále je zde interní personální kantýna (skvěle zde vaří) s příspěvkem na stravování (hlavní jídlo vyjde na cca 20-30kč), 5 týdnů dovolené a nějaké další drobné benefity.
Zájemci mi napište do pošty.