Co budete mít na starosti:
- Organizační zabezpečení akcí: návrhy, příprava a následná realizace menších i větších seminářů, konferencí a webinářů včetně akcí se zahraniční účasti prestižních hostů 
 - Propojení eventů s digitálním live streamem 
 - Oslovování a následná komunikace s účastníky akcí
 - Budování kontaktů potenciálních cílových skupin
 - Úzká spolupráce s PR oddělením a manažerem na sociální sítě
 - Účast na schůzkách poradních týmů
 - Podíl na práci v rámci komunity managementu (e-news, přímá komunikace se zástupci členských asociací, partnerských firem, zapojení se do přípravy magazínu apod.)
 
Profil ideálního kandidáta/kandidátky:
- Zkušenosti s pořádáním eventů podmínkou
 - Kreativitu, pracovitost, týmovost a pečlivost
 - Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, grafické cítění, práce s textem
 - Samostatnost při zajišťování všech potřebných vstupů a výstupů
 - Umět organizovat eventy po celé ČR (především Praha a Brno)
 - Všeobecný rozhled
 - Angličtina minimálně na úrovni B2
 - Řidičský průkaz skupiny B
 
Nabízíme:
- Zapojení se do kreativní práce a možnost přímo ovlivnit směřování české energetiky na celostátní i lokální úrovni
 - Platové ohodnocení odpovídající práci zkušeného event managera, bonusy za dobré výsledky práce – dokončené projekty
 - Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova
 - Možnou formou spolupráce je HPP, práce na částečný úvazek či projektová spolupráce formou fakturace
 - V případě pracovního úvazku 5 týdnů dovolené
 - Místo výkonu práce Praha, ale není podmínkou – vítáme kandidáty z celé ČR
 - Inspirující pracovní prostředí, dynamický tým lidí zapálených do prosazování změn v energetice
 - Nástup je možný ihned nebo dohodou
 
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám váš životopis, přehled referencí a představení formou motivačního e-mailu na adresu tomas.buzrla@modernienergetika.cz do 6. 10. 2021. Vybrané uchazeče pozveme k pohovoru. Těšíme se na setkání!