Co budete mít na starosti:
- Organizační zabezpečení akcí: návrhy, příprava a následná realizace menších i větších seminářů, konferencí a webinářů včetně akcí se zahraniční účasti prestižních hostů
- Propojení eventů s digitálním live streamem
- Oslovování a následná komunikace s účastníky akcí
- Budování kontaktů potenciálních cílových skupin
- Úzká spolupráce s PR oddělením a manažerem na sociální sítě
- Účast na schůzkách poradních týmů
- Podíl na práci v rámci komunity managementu (e-news, přímá komunikace se zástupci členských asociací, partnerských firem, zapojení se do přípravy magazínu apod.)
Profil ideálního kandidáta/kandidátky:
- Zkušenosti s pořádáním eventů podmínkou
- Kreativitu, pracovitost, týmovost a pečlivost
- Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, grafické cítění, práce s textem
- Samostatnost při zajišťování všech potřebných vstupů a výstupů
- Umět organizovat eventy po celé ČR (především Praha a Brno)
- Všeobecný rozhled
- Angličtina minimálně na úrovni B2
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- Zapojení se do kreativní práce a možnost přímo ovlivnit směřování české energetiky na celostátní i lokální úrovni
- Platové ohodnocení odpovídající práci zkušeného event managera, bonusy za dobré výsledky práce – dokončené projekty
- Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domova
- Možnou formou spolupráce je HPP, práce na částečný úvazek či projektová spolupráce formou fakturace
- V případě pracovního úvazku 5 týdnů dovolené
- Místo výkonu práce Praha, ale není podmínkou – vítáme kandidáty z celé ČR
- Inspirující pracovní prostředí, dynamický tým lidí zapálených do prosazování změn v energetice
- Nástup je možný ihned nebo dohodou
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám váš životopis, přehled referencí a představení formou motivačního e-mailu na adresu tomas.buzrla@modernienergetika.cz do 6. 10. 2021. Vybrané uchazeče pozveme k pohovoru. Těšíme se na setkání!