Na této pozici budete v přímém kontaktu se zákazníky (firmami) a budete mít možnost denně komunikovat v angličtině. Náplní práce bude vkládání objednávek do systému, jejich potvrzení, sledování průběhu dodávek, vyřizování reklamací, vkládání dobropisů, sledování skladových zásob, urgování dodávek, zadávání požadavků na zrychlenou dopravu. Budete mít přímý vliv na organizaci svojí práce.
Požadujeme:
- ukončené alespoň středoškolské vzdělání
- schopnost pracovat samostatně
- dobré komunikační dovednosti, orientace na zákazníka a jeho požadavky
- dobrou znalost angličtiny (psané i mluvené)
- zkušenost s programy MS Office (zejména Excel)
Nabízíme:
- zajímavé platové ohodnocení
- velmi širokou nabídku firemních benefitů
- pěkné pracovní prostředí v centru Prahy
- každodenní komunikace v angličtině
- zaškolení
- pracovní smlouva na dobu určitou (2 roky)
- nástup květen 2022