Pracovní náplň:
· Terénní péče o klienty v jejich domácnostech na území Prahy
· Práce zahrnuje např. doprovod na vycházky, do zaměstnání, k lékaři, na
zájmové a volnočasové aktivity, pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní
osobu, asistenci při zajištění chodu domácnosti, při zajištění stravy, osobní
hygieny, trénování paměti a další úkony.
Co požadujeme:
· zodpovědnost, spolehlivost, empatie, společenskost, komunikativnost
· samostatnost
· zdravotní způsobilost
· dokončené základní vzdělání
· praxe vítána, ale není podmínkou (rádi zaučíme)
· bezúhonnost (čistý trestní rejstřík)
Co nabízíme:
· zajímavou a smysluplnou práci (PS s možností zkráceného úvazku, DPČ
a DPP)
· pružnou pracovní dobu
· další vzdělávání
· možnost doplnit si bezplatně vzdělání v (Re) Kvalifikačním kurzu
pro pracovníky v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb.,
· příjemný a podpůrný pracovní kolektiv
· metodické vedení a supervize
· výši odměny podle odpracovaných hodin (170-180 Kč/hod.)
Další informace:
Kancelář osobní asistence sídlí v Praze 3.
KONTAKT: tel.: 775 976 383, e-mail: celesta@celestapraha.cz.