Helpdesk - Front office (Administrativní asistent/-ka)
Hledáme kolegyni nebo kolegu do našeho týmu pro komunikaci se stále narůstající klientelou. Úspěšný kandidát/-ka bude zajišťovat administrativní podporu denního provozu Helpdesku firmy (zpracování poptávek, telefonická i osobní komunikace se zákazníky, recepční práce - vyřizování poštovních i jiných zásilek, atd.) i další potřebnou firemní administrativu.
Helpdesk - Back office (Asistent/-ka účetního oddělení)
Hledáme kolegyni nebo kolegu do našeho týmu pro komunikaci se stále narůstající klientelou. Úspěšný kandidát/-ka bude zajišťovat administrativní podporu účetního oddělení i další potřebnou firemní administrativu.
Potřebujeme/očekáváme:
minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
přiměřenou praxi v administrativě a/nebo účetnictví, ideálně na obdobné pozici
vysoké komunikační schopnosti
schopnost práce na PC, znalosti v oblasti internetu výhodou
cizí jazyky výhodou
ochotu pracovat v dynamickém prostředí a učit se novým věcem
Nabízíme:
plný pracovní úvazek (40 hodin/týden)
pracovní doba dle dohody
odpovídající mzdové ohodnocení
“sick days”
možnost navštěvovat firemní výuku AJ
možnost pracovního růstu
stabilní zázemí profesionální expandující firmy v oblasti IT provozující obchodní aktivity
v segmentu služeb
INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště: Pe3ny Net s.r.o., Evropská 846/176a, 162 00 Praha 6
Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva nebo ŽL
Požadované vzdělání: SŠ s maturitou
Chcete po nás pracovat? Zašlete prosím e-mail se strukturovaným životopisem na job@pe3ny.net .