Co vás na této pozici čeká?
- samostatně povedete v souladu s CZ standardy komplexní účetnictví pro několik klientů, vč. účetnictví Sprinx entit
- budete sestavovat a revidovat účetní závěrky
- účtovat přijaté faktury, doklady a dohadné položky
- připravovat a zpracovávat agendu DPH a DPPO
- spolupracovat s daňovými a účetními poradci a auditory a komunikovat s finančním úřadem
- inventarizovat svěřené účty včetně párování
- čeká vás pravidelné i ad hoc zpracování reportů
Jaké zkušenosti u nás zúročíte?
- praxi 2 a více let na pozici samostatné/ho finanční/ho účetní/ho
- schopnost pracovat s komplexními klientskými daty
- praxi v sestavování účetních závěrek dle českých pravidel a DPH
- dobře se orientujete v řešené legislativě a máte SŠ/VŠ ekonomického zaměření
- umíte pracovat s MS Office (zejména MS Excel), výhodou pro vás bude znalost ABRA Gen
- váš přesah do controllingu je vítán, ne však podmínkou
- zakládáte si na svých výborných organizačních schopnostech, pečlivosti a samostatnosti
- je na vás spolehnutí a dokážete dotahovat věci do konce
- umíte perfektně česky nebo slovensky, u angličtiny si vystačíte s úrovní B2
A co nabízíme?
- zázemí stabilní IT firmy a přátelský tým včetně managementu, ochotný pomoci
- časovou flexibilitu a po zkušební době možnost hybridního způsobu spolupráce
- v případě zájmu se do budoucna můžete účastnit budování nadstavbové služby reportingu pro vybrané zákazníky a propojení s IT světem, uvítáme vaši ambici do budoucna vést malý tým účetních
- vítáme spolupráci s vámi na klasický pracovní poměr, ale akceptujeme i IČ
Zaujalo Vás to? Rádi s Vámi probereme víc při kávě u nás na Braníku. Stačí nám poslat CV na hr.group@sprinx.com připojit k tomu pár motivačních řádků o sobě a nasdílet s námi kontakt, na kterém Vás můžeme zastihnout.
Těšit se můžete nejdřív na online schůzku, kde si o sobě povíme víc a následně na osobní setkání, pokud se potkáme v hlavních očekáváních!