úvod
témata
události
tržiště
tržiště
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
autor inzerátu
XYCHT
Zatím žádné reference.
Inzerát již není aktivní, ale našli jsme jiné inzeráty...
Renault : 1 inzerát
nabízím
Renault Scenic '98, 1.6l, ±144km
Renault Scenic r.v. 98, najeto má něco přes 144 tisíc. Chceme za něj 50k, včetně dvojí sady kol.
Více fotek zde:
https://www.dropbox.com/photos/Photos/2011-02%20-%20Auto/
Koupili jsme ho před pěti lety, to měl najeto cca 99 (to pro představu, jak moc se s ním za poslední roky jezdilo). Je prostorný, na cesty skvělý, vejde se tam spousta věcí a po úplném sklopení zadních sedaček vznikne vzadu velká rovná plocha, kde se dá případně i spát.
Motor 1.6, při předjíždění na okresce nutno počítat s tím, že zrychlení není takový jako u menších silnějších aut. Je to pohodlné auto než nějaký závoďák.
Do servisu jezdíme pravidelně vždycky na jaře, servis máme už léta stejný -
http://autobarchos.cz
v Karlíně -- určitě by o tom autě řekli i nějaké další detaily. Většinou jde jen o celkovou kontrolu, výměnu oleje, filtrů a podobně, cena kolem tří tisíc.
Nedávno se měnily poloosy a ložiska, nová baterie atd., což byla velká oprava za cca 25 tisíc, na níž je však záruka dva roky.
Celkově si myslíme, že auto je v dobrém stavu, starali jsme se o něj příkladně a hlavně je na něj spolehnutí, nikdy se nám nestalo, že by nás nechalo ve štychu.
Teď závady, o kterých víme:
- dvě prasklinky na předním okně, prý se to dá zatavit bez nutnosti výměny celého okna, ale my jsme to neřešili. Při jízdě to nijak nevadí, na technický nám pokaždé řeknou, že pro tentokrát nám to ještě odpustí, ale příště už... bla bla, takže na další technickou jedeme jinam a scénář se opakuje. Ideální je mít na technický známého a je to bez keců..
- při koupi jsme měli čtyři litinová kola, bohužel ožralej servisman neutáhl jedno kolo a to nám ulítlo na dálnici v plný rychlosti, měli jsme štěstí, že jsme to přežili. Takže litinový kola jsou už jen tři a jedno je normální. Na technický kvůli tomu dost pruděj, takže na technickou jezdíme se zimními koly (je v říjnu), která jsou všechna stejná (máme je včetně disků, abychom ušetřili za přezutí)
- je prasklá hadička u serva, s tím jsme to auto už koupili a rozhodli jsme se to neopravovat. Ta dirka je malá a olej teče jen v létě, asi se v zimě mění nějak výrazně konzistence a neproteče. Jde o to, že v létě je nutno každých cca 500 kilometrů kontrolovat servo olej a případně dolít. Za letní sezónu to dá cca litr oleje, tzn asi tři stovky, podle toho, jak je auto užíváno. Vzhledem k tomu, že výměna serva by stála kolem 25 tisíc, nám přijde rozumější občas dolít olej.
- nad levým zadním kolem to asi bylo kdysi trochu odřené, už jsme to tak koupili a je tam taková orezlá oblast cca pět na pět centimetrů, prostě estetická vada :)
Možnosti a ceny dopravy
Osobně v Praze
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam