Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
Seriál poslechově přednáškových večerů Audire přichází s exkluzivním speciálem zaměřeným na hudební znovupoužitelnost v éře rozpoznávacího software, automatizovaného fízlování, audiovizuální dekonstrukce a subkultury, která už možná nemá co nového říct. Je sample vykrádačka? Dá se ještě nakroutit opravdu originální syntetický bzuk? Proč se zase vrátil rave?
Tam, kde končí fantazie filmového plakátu, kde zadavatelé latentně požadují jeho šablonovitost a kde se po kolena brodíme opaskem log a recipročních značek, tak tam svérazný designér, bez naděje na obrození, vlastním protojazykem demonstruje zánik filmového plakátu a předkládá katalog šablon.