• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EDERAStřední školy
    Děti rostou a my s nimi. Jak vybrat střední školu. Jak puberťákům pomoct projít úskalím přijímacího řízení. Sdílení zkušeností s konkrétními školami...

    Archiv výsledků přijímaček – Matematická beruška
    https://www.matematickaberuska.cz/vybirame-skolu/archiv-vysledku-prijimacek/
    Jedná se o výsledky po zveřejnění, tj. jen o okamžitě přijaté.
    Pro odhad posunu na odvolání doporučuju nahlédnout do výročních zpráv - některé školy (ne všechny) tam mívají počty přijatých včetně autoremedury.
    Pro přesný údaj je zpravidla nezbytné se zeptat na dni otevřených dveří - z jakého místa byl poslední přijatý uchazeč a jaké měl výsledky v testech CERMAT. Výjimky - Gymnázium Na Vítězné pláni (má tuto informaci vždy přímo na stránkách).
    rozbalit záhlaví
    VALENTINA
    VALENTINA --- ---
    EDERA: ano, viz náš pan Kaplan, naprosto nepouzitelne, a to uz jsem povolila i ja, ze to opisem:)
    VALENTINA
    VALENTINA --- ---
    ANNAWA: Soucítím, naše stories se čtenářskými deníky znáš. U filipa ve třídě taky většina dětí opisoval A z internetu, AIještě nebyla, A on jediný chudák byl nucen to aspoň na poslouchat:)
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    ANNAWA: A co komiksy? Některé klasiky ve formě komiksu existují, učitelka by to akceptovala?
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    EDERA: Jj, audioknihy jedeme. Ale schválně s ním vyzkouším něco vygenerovat s AI, ať ty blbosti vidí.
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Když se poprvé objevil ChatGPT, zrovna jsme četli Lovce draků a studenti měli napsat recenzi. Zadala jsem to ze zvědavosti Chatovi a vypadla krásná recenze - struktura, všechny požadované části, volba slov... nádhera. Jediná drobná chybička byla, že v jedné větě zaměnil dvě docela stěžejní postavy (z manželky udělal matku). Kdyby to student nečetl a odevzdal, bylo by to jak pěst na oko.

    A zrovna asi před týdnem měl můj syn prezentaci o umělé inteligenci a potřeboval příklad chybného výstupu, tak Chatovi šoupnul pejska a kočičku a dostal tohle:

    EDERA
    EDERA --- ---
    ANNAWA: Kecá. Pokud jde o čtenářské deníky, padají zatím z AI strašné blbosti. Máme v bublině děti, co to zkoušely a bavily se nad tím, protože to byly právě děti, co blbosti dokážou odhalit. Nečtoucímu dítěti doporučuju nasadit audioknihy. Aspoň na něco z povinné četby.
    GLADILAF
    GLADILAF --- ---
    Tohle ma asi jediny reseni a to je klast adekvatni duraz na verbalni vystupy a brat s rezervou vsechno co student donese napsany. Podelavalo se vzdycky, ale ted je to extremne snadny.

    Navic v opacnym pripade muze dojit k inflaci naroku v tom smyslu, ze normou se stane nejakej AI generickej vystup a tech par poctivcu kteri zustanou u vlastni tvorby v lepsim pripade budou nad tim jen travit vic casu a v horsim budou biti za nizsi kvalitu.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    ANNAWA: já to opsala.
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    MAR_TINA: U toho si úplně vybavuji, že jsem na to použila metodu rychlocteni, internetu ani AI nemajíc.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    ANNAWA: souhlasím.
    Ale přemýšlím, jak bych se vysvětlila, že se potřebuju přečíst Červený a černý a napsat o tom zápis. Některé bitvy jsem ráda vzdala.
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    KATIA: Jo, my si doma myslíme, že u spousty věcí má smysl AI používat, oba ji používáme v práci různými způsoby.
    Jen potrebuju nějak ozrejmit sdělení, že některý způsoby dobrý nejsou a že nakonec šidí sám sebe.
    KATIA
    KATIA --- ---
    ANNAWA: divila bych se, že by to nešlo poznat. To je tak specifický vyjadřování... ale klidně ať si s tím pomůžou, proč ne, taky je to nenutíme psát husím brkem, ale má to být přiznané.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    ANNAWA: Člověče, já bych řekla, že to zkusí drtivá většina. Otázka je, jestli/jaké má škola mechanismy k odhalování. Protože proč se namáhat, když je to každému jedno.

    Vím o semináři na VŠ, kde byl profesor proslulý tím, že požaduje dvě seminárky, které ale nečte. Žádná zpětná vazba, nic, prostě jen do počtu. Vedlo to k tomu, že jsem neslyšela o nikom, kdo by je osobně psal. 🤷🏼‍♀️
    ANNAWA
    ANNAWA --- ---
    Z debaty nad čtením a čtenářským deníkem. Mám bohužel extrémně nečtouci díte, pořád je to boj. A taky vidim, že pro něj jsou daleko stravitelnejsi informace v audio nebo video podobě.
    Nicméně mi tvrdí, že "všichni kluci dělají čtenářský deník s AI, která jim to vygeneruje, já JEDINEJ to musím cist".
    Priman na 8G, předpokládám, že kecá, ale i tak to asi někdo zkusi.
    EDERA
    EDERA --- ---
    KATIA: Ten systém je nakonec překvapivě dobrý.
    KATIA
    KATIA --- ---
    Potěšilo - Dipsy umožňuje ověřenou komunikaci, takže i smlouvu si se školou předáváme online. Jako ten systém mi ušetřil obrovské množství času.
    EDERA
    EDERA --- ---
    Takže GIOMIKY má RO. A TRISSIE správcovská práva.
    EDERA
    EDERA --- ---
    MAR_TINA: Teď jsem jen na mobilu a z apky nevím jak. Ale pořeším.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    Mohla to správkyně prosím pořešit?
    GIOMIKY
    GIOMIKY --- ---
    Hele, šeptá se, že díky tomu, že byl přidán 3. školní termín, tak se tím prudce podpořila školní turistika. Tedy čekejme události typu velké přesuny mládeže sem a tam, každej den. Prostě jako bezva, ale samozřejmě moderní architektura se nějakejma internátama nebo kolejema "NEOBTĚŽUJE".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam