• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHDoprava v Praze
    Nikdy nekončící diskuze o (ne)regulaci dopravy v Praze.
    rozbalit záhlaví
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Odemčeno

    Děti si mají hrát samy a ideálně v ulicích. Řidiči budou vždycky naštvaní, říká propagátor školních ulic
    https://denikn.cz/1416376/deti-si-maji-hrat-samy-a-idealne-v-ulicich-ridici-budou-vzdycky-nastvani-rika-propagator-skolnich-ulic/?cst=bedf8f077b248026b4fb596835f32b74da8ccbbf8a851ef60801c3c27437ef51
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    NJAL: řidiči ve městě nebudou spokojený nikdy z podstaty věci. Není stresovějšího místa, kde řídit auto, než ve velkoměstě. Nebo aspoň v mým okolí sem zaregistroval jenom jediného petrolheada, co ho bavilo jezdit v centru, a to jenom proto, že měl jeep z druhý světový a bavilo ho zdrhat měšťákům Řásnovkou a brodit se Vltavou...
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Cyklisti jsou ti nejhodnejsi lide!

    Cyklistu viní, že zbil řidičku, která pak zemřela. Hrozí mu podmínka - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cyklista-ridicka-kolo-auto-napadeni-smrt-umrti.A240605_131359_domaci_tml?zdroj=otvirak
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nedovete si to představit jinak, protože tady se jen udržuje status quo.

    Najdu vám ten rozhovor, třeba si uvědomíte, že města tady nemají být pro auta. Ale pro všechny.
    NJAL
    NJAL --- ---
    FRK_R23: Dost by me zajimalo, kde se bere to presvedceni, ze budou spokojeni i ti ridici. Nebude to spis tak, ze se proste jen prestanou vztekat nad vecmi, se kterymi nehnou? Spokojenost much.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    FRK_R23: Ver, ze jsme na tom jeste v pohode, vcetne jedne z nejlepsich MHD na svete… to samozrejme neznamena, ze by to nemohlo byt lepsi.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: V pořádku, přeju ti to, já jezdím celoročně na kole po Praze už asi 10 let skoro každý den, tak kdyby ses potřeboval na něco zeptat nebo cokoliv vysvětlit - napiš. Samozřejmě i pro mě je cesta důležitá, ale to už je mimo téma.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Na kole jezdim k smrti rad, ale ne po meste, to je jen otravna nuda, diky. Ale je to dano tim, ze pro me je na kole cil cesta, ne jizda z A do B, a tam je ten les, a hlavne samota, ne milion lidi okolo (coz je hlavni duvod, proc nemam rad MHD, jsou v ni lidi), vyrazne zabavnejsi.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Teď nevím co tím chceš říct, když o tom nic nevíš, tak by možná bylo lepší si to vyzkoušet nebo dát na názor někoho, kdo má zkušenosti, ale co já bych ti radil, žejo.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Ja jezdim na kole prevazne v lese, tedy jsem na zmeny smeru zvyklej... Ale chapu, mestsky cyklista je specificky druh.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Nedávno o tom vyšel dobrej rozhovor v deníku n. Mrdat auta, pojďme dělat města pro děti a budou happy všichni. Nakonec budou spokojeni i ti řidiči.

    Ale my jsme 90s skanzen a auto tady pořád platí za absolutního vládce města. Smutné a neudržitelné.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Tyvole Praha do IAD nacpala stovky giga, ale pro chudinky se toho asi dělá málo. Vedle toho je zanedbaná cyklo i pěší infrastruktura, ale mělo se vyhovět všem. Já bych například začal srát na auta a podporoval ostatní druhy dopravy.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Což pořád neřeší tu změnu směru, která je pro jízdu na kole velmi nevhodná, jak říkám, jeď si to zkusit, dáš mi za pravdu.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Prave proto jsem psal, ze by cyklostezka mela byt oddelena obrubnikem. Jinak ze chodci jsou horsi nez auta, s tim celkem souhlasim.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Takhle to bohužel nefunguje, zkus se někdy projet na kole třeba po Bubenským nábřeží na kole, uděláš si alespoň představu a věřím tomu, že pojedeš radši s auty než vedle chodců.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Kdyz se vyhybas tem zaparkovanejm autum, tak smer rozhodne menis. Na oddeleny cyklostezce bys aspon od zacatku vedel co te ceka, a jen uhnul na konci, zcela bez aut.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Jo jasně, třeba by mohli všem nákladním autům udělat místa na dočasný parkování a vyložení nákladu a oni pak nebudou parkovat na chodníku :D

    awwwwwwwww sweet sumer child... :D
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Teď je tam cyklopruh s návazností ve směru Florenc, v opačném směru zatím pouze vyznačená cyklotrasa, nicméně je vidět, že nejezdíš na kole, protože tak jak je to teď nemusíš na kole měnit směr, což je docela důležitý.
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    ONDRAT: Kdezto ted je tam cyklopruh bez navaznosti, fakt velkej rozdil.

    FRK_R23: Slo to tam udelat tak, aby se vyhovelo vsem, uplne bez problemu. Dva kokoti touto moznosti pohrdli.
    ONDRAT
    ONDRAT --- ---
    SAMOUT: Jakej naschvál autům? Vždyť jsou všude a mají největší podporu, oddělenou cyklostezku bez návaznosti budovat můžeš, ale bude to pořád cyklostezka bez návaznosti.

    GIOMIKY: Aniž bych chtěl rozjíždět jakejkoliv flejm, tak zlatá špička a fasádní lamely jsou jedinej prvek co stojí za pozornost a vykazuje nějakou hodnotu na jinak vcelku generické kancelářské budově.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam