• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NARMOImperial Dawn - Role Play Ultima Online Shard
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: udrzeni hracu je strasne svazano s denim na shardu. bohuzel je to jak rikas, vetsina hracu se sama nezabavi. tudiz pro ne musi porad neco vymyslet gm. tuhle bitva, tamhle turnaje, onde spolecenska udalost... . a s tim je asi spojen ten pokles hracu v posledni dobe. dlouho nebyla zadna vetsi akce. vcera jedna byla, a hned bylo online 2x vic lidi nez jindy. to myslim mluvi samo za sebe.

    Na stavbu mesta je jeste brzo. nejsou zalidnena nektera soucasna mesta, tak proc nove? prijde mi to prilis samoucelne. ekonomika se da rozvijet i mene nasilnymi zasahy.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Vai: Jini hraci na ID neprijdou, ID neni stavene pro novacky, osobne velice obdivuji hrace, kteri zacinali na ID a vydrzeli, ale kolik jich bylo? Ja vim o dvou. Meli bychom jim trosicku usnadnit zivot (stamina drain, nejak je zamestnat). Oni jsou strasne lini, ja se dokazu zabavit a zamestnat sama, ale jini ne :(

    Rada bych nahodila tema: Jak by se vam libila stavba mesta(ktere by postavili a zaplatili hraci) na ID? Nevim, jestli je na to vhodna doba, ale rozvinulo by to ekonomiku (asi by se platilo ve dreve, ingotech(a asi ve velkych cislech) = newbici maji praci, prelily by se penize bohatych lidi na chude novacky a stari hraci by meli zabavu)
    VAI
    VAI --- ---
    Já doufám, že ID má a bude mít vždy co nabídnout dobrých hráčům. On je také problém v tom, že typ hráčů, kteří v poslední době na Id přicházejí, mají zkušenosti několik let z jiných shardů a prostě už je pomalu ale jistě UO začíná nudit. Takové hráče je velmi těžké udržet a zabavit...
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Ja si nemyslim, ze bychom meli malo hracu. Malo hracu jsme meli, kdyz po ID behali tri lide, z toho 2 GM. Hracu porad pribyvalo a nemuzeme cekat hned radikalni narust. Jen posledni dobou doslo k velkemu odlivu hracu a ja marne badam po duvodu. Napadly me snad nepopularni upravy a ztezovani vseho, co jde. Nebo je to tim, ze relativne nedavno na ID rychle vzrostl pocet hracu a ted je ID omrzelo. Ja bych se nesnazila zvednout pocet hracu, ale spis zabranit jejich odchodu :( Pokud dame soucasnym hracum duvod zustat, pomalu budou prichazet novi tak jako doposud. A asi bychom meli trosku zlehcit zacatky, hraci jsou desne pohodlni a musime je udrzet alespon do te doby, nez ID dobre poznaji. I kdyz ty zacatky, ja si behem 10 dni dokazala pohodlne vydelat 90K

    A take si bohuzel porad vic zacinam uvedomovat, ze ID nema novym hracum, co nabidnout. Sice ma podle me bezkonkurencne nejlepsi scripty, ale i s nimi se hraci po chvilce zacnou nudit.
    MOOR
    MOOR --- ---
    Sunbeam: nebo mozna maly duraz na RP oproti jejich ocekavani. nebo nedostatek vyvoje sveta a akci (coz to se ted doufam meni k lepsimu;). bude to sousta duvodu.
    VAI
    VAI --- ---
    Sunbeam: Tak to nevím. Jediné co mne jako první napadne je, že máme pomalý růst skillů a hc herní systém...
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    dobře, tedy kvůli RP, no ale odrazuje to i lidi, kteří sem jdou za RP, čím to je???
    VAI
    VAI --- ---
    ZELGARIS: Ale na druhou stranu u část z nich je to jen a jen dobře. Pamatuju lidi z kelu, které bych na Id zrovna potkat nechtěl. :-)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Taky bych se nejak vyjadril, jenze nevim jak ^_^
    Ale souhlasim s tim, ze dost lidi RP odrazuje, i kdyz by nemelo :(
    VAI
    VAI --- ---
    Jen bych doplnil Mora:
    velmi pomalý růst řady skillů a další HC změny v herním systému
    VAI
    VAI --- ---
    Zdravím všechny UO maniaky. :-)
    MOOR
    MOOR --- ---
    Tak jo, tak ja se vyjadrim, abys mel radost:) Problem vidim hned v nekolika vecech:
    1) malo lidi (hodne lidi kdyz uvidi pocet hracu online na ID, tak to ani nezkusi. tzn. malo lidi ted = malo lidi v budoucnu, tzv. zacarovany kruh)
    2) RP
    3) mala povedomost o ID, a kdyz uz ho nekdo zna, tak si pod nim predstavi maly shard v bete pro hrstku nadsencu (coz zcasti odpovida realite, ale moznosti ma vetsi)
    4) skillcap + jedna postava na account
    5) relativne malo akci
    6) betatest a s tim spojene problemy
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    sákra, no tak k tomu se nevyjádří nikdo :( chmmm
    MOOR
    MOOR --- ---
    Sunbeam: no ja bych mel par poznatku, ale jako zainteresovany se k tomu nebudu vyjadrovat. zatim;)
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    co takhle nahodit téma, no je nás tu pár, ale mohli bychom se zamyslet nad otázkou, proč si myslíte, že je na ID málo lidí????
    MOOR
    MOOR --- ---
    Jen tak pro mou informaci. Jak byste si predstavovali obsah finalniho pokladu nejakeho tezsihu dungu, dejme tomu deceitu? A pokud to je aspon trochu mozne, nechci slyset zadne seznamy typu mytheril komplet, 4 shadow zbrane, sekyru bohu a elven bow.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    jo jeste bych mel dopsat, ze by bylo fajn, aby kazdy kdo hlasoval tady do klubu napsal, jak zahlasoval ^_^
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    MOOR: nojo, nojo, sem nevěděl, že ceš taky. ankety ti teda dám no :o))
    MOOR
    MOOR --- ---
    No prave. A proto si myslim, ze Sunbeam bude taktizovat a radsi mi to da i tady;)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Ty mit nebudes, ty mas moc na jinem foru ^_^
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam