• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VIKNová média > kyberkultura, umění interaktivních médií, digitální média, transhumanismus
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    KHALAVERA: rozumnej názor
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ZOEL: hm, třeba Jozef Cseres říká, že by se to nemělo rozdělovat
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    MATHEW: máš pravdu, nebyla to hudba - byl to sound art s přechody do hudby ve chvílích, kdy to prolínala s minimalistickýma samplema z laptopu. a vůbec, jak definovat hranici mezi sound artem a hudbou?
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    ZOEL: no tak tohleto už snad ani není hudba ne...??
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    HOOKER: jedinečná podívaná. její tvorba vychází z Larsenova efektu, kterej je založenej na principu vzájemný zvukový vazby mezi mikrofonem a reproduktorem (http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_feedback ) . v reálu to vypadalo tak, že o.blaat chodila po prostoru galerie s malym mikrofonem a podle toho, jestli se zrovna nacházela u zdi nebo naopak v centru místností, příp. pokud jej přemísťovala do různých nádob, měnila se frekvence zvuku. zároveň to kombinovala s hraním z laptopu. úžas vzbuzující zážitek, hudebně taky výborný.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    HOOKER: dpč, já na to úplně zapoměl :(
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    addFISHEYE_100:
    byl jste nekdo na koncerte o.blaat? dojmy?.. uvazuji, ze bych zasel na zitrejsi prednasku na iim.
    LULU
    LULU --- ---
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    COOP INTERMEDIA RESEARCH AND STUDY NETWORK

    Physical Computing, Bending, Cooking, Talking, Installing and Performing
    Thursday March 19 - Monday March 23rd

    The Prague Hands-on-Bending-workshop-meeting intents to focuse on methods how to artistically transform low-tech daily objects and gadgets into appropriated audio-visual instruments, ready to explore and misuse in the performing arts or beyond.

    Live set Sun 22, 6pm.

    http://www.iim.cz/wiki/index.php/Detailed_Program_Prague
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    Hans W.Koch

    Institut intermédií, http://www.iim.cz

    13:00 - 16:30 přednáška
    18:30 - koncert

    Voyohr pro osmikanálový playback

    Jako zdroj zvuku jsem použil jeden z porno filmů z internetu . Naprogramoval jsem neobvyklou techniku pro přehrávání: zvuková stopa začíná v nulové hodnotě a postupně se zrychluje, včetně výšky tónu. Skladba je napsána pro osmikanálový systém. Pohyb zvuku prostorem začíná zdánlivě chaoticky a postupně se stává tour de force akustického voyerismu cirkulujícího kolem posluchačů.

    Hans W. Koch žije v Kolíně nad Rýnem, je hudební skladatel, performer a pianista. V posledních letech se věnuje především elektronické počítačové hudbě a zvukovým performancím. V jeho skladbách hraje důležitou roli prvek náhody a nepředvídatelnosti. Zabývá se vývojem nových hudebních nástrojů, vícekanálovým zvukem a interdisciplinárními aspekty zvukové performance.
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    o.blaat

    26.3. 19:30 Školská 28 / koncert, http://skolska28.cz/info.php?event_id=213
    27.3. 13:00 IIM / přednáška, http://www.iim.cz/index.php?id=138&lang=0

    o.blaat (Keiko Uenishi) - newyorská zvuková umělkyně, skladatelka a členka sdružení SHARE se věnuje kompozici elektroakustické hudby, zabývá se zvukovými instalacemi, reflektuje teoreticky současnou digitální kulturou a analyzuje zvuk pomocí experimentů s percepčními modely a kinestetickými reakcemi.
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    sonicSENSE + Hybler, Zemene, Kindernay, van Bele
    19.3. vernisaz s28
    20.3. iim, prezentace

    sonicSENSE je projekt dvojice kalifornských umělců a pedagogů, kteří pracují na mezioborovém a mezikulturním interface mezi člověkem a přístrojem, reagujícím na lokální podmínky a parametry. Interface Sonic Sense umožňuje volný pohyb dat, myšlenek, materiálů a zdrojů. Je to forma komplexního interaktivního kineticko-audiovizuálního prostředí, open-source forma adaptovaná na místní podmínky. Oba autoři ve spolupráci se studenty zkoumají, jak uchopit výzkum na poli elektronických médií v reálném a virtuálním světě způsobem, aby byla zachována kvalita skutečné interaktivity. První realizace sonicSENSE 1.1. je konstruovaná ze série skulpturálních, robotických a kinetických jednotek. Vyzývají diváka k dialogu, k interakci a reagují na setkání prostřednictvím zvukových dat, promítaných obrazů, pohybu a mechanických zvuků. Instalace odpovídá na podněty návštěvníků nejen ve fyzickém prostoru, ale dialog je umožněn také díky speciálním programům prostřednictvím internetu. Míra komplexity dialogu s umělou bytostí narůstá počtem a charakterem jednotlivých setkání, obohacující je o další chování.

    http://www.iim.cz
    http://skolska28.cz
    MARURA
    MARURA --- ---
    jestli nekdo budete tou dobou v Madridu tak
    4/3 ve 12(poledne) ma v Medialabu Prado prednasku Richard Stallman. bude to anglicky s prekladem do spanelstiny a zadarmo(pokud vim)
    http://medialab-prado.es/article/conferencia_de_richard_stallman
    VERI_VERI
    VERI_VERI --- ---
    Living archive of writings on network culture and media art histories
    http://burundi.sk/monoskop/log/
    BAREKULA
    BAREKULA --- ---
    zdarek, hele jestli chodite nekdo na UK na medialni studia, prosim ozvete se mi do posty, chtěla bych se zeptat na pár věcí. Díky moc za pomoc
    CABOWITZ
    CABOWITZ --- ---
    FLOSS+Art
    FLOSS+Art critically reflects on the growing relationship between Free Software ideology, open content and digital art. It provides a view onto the social, political and economic myths and realities linked to this phenomenon.

    pocteni tady (pres torrent)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam