• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NEFERTIVery Foreign Affairs 20.3.2010 Peverelist (UK) @ Cross Club
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    jj dobrej píseň
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    jinak bych opet rad upozornil na genialni pisen, jenz zcela vystihuje moje vcerejsi vzruseni z blizici se SHQ :)

    http://www.youtube.com/watch?v=wX7H2LFSA5M
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ja sem behem sibegga nekolikrat vylezl nahoru, prislo mi to tam divny, tak jsem zase slezl dolu... :)

    ABU: to chapu, musel to bejt mazec, vystupovata jeste skakat :))
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    FRESHAIR: kotel nejni nikdy dost velkej :-)
    BROTHER: beganec parádní
    ABU
    ABU --- ---
    BROTHER: ja byl doost hluchej z hrani bohuzel:( takze se mi hlavni zdala hned po celkem okey.. az kdyz sem pak dobu vegetil mimo parket, bylo to "trochu hlasitejsi" :o)
    si begg me bavil! a na matohu bych este skakal, ale uz sem mel mirne doskakano:-(
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    ABU: jako tak tři vagony minimalne, imho tenhle zvuk patři na hlavni stage... :)

    co si begg? jakej byl? na me to nahore bylo trochu moc, vetsinou jsem se zase rad vratil dolu... :)
    ABU
    ABU --- ---
    BROTHER: matoznej nakladal zase..!
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    jj, trosku to uskodilo atmo, kazdopadne se tesim na lednovou SHQ jak svin! :)
    FRESHAIR
    FRESHAIR --- ---
    BROTHER: tak tak !
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    DEIKSAC: to je mozny, ja odchazel zhruba v pul ctvrty a celej vecer jsem mel pocit, ze tam klido mohl byt o neco vetsi kotel... :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    BROTHER: a dyk dole bylo dobře do pěti do rána
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    akorat jsem teda čekal vetsi support dubstepistu na dolni stejdži... :)
    matoa to tam dobre sesekal :)
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    dobry to bylo :)
    FRESHAIR
    FRESHAIR --- ---
    DOPE!!!
    BROTHER
    BROTHER --- ---
    uz se moc tesim na nejlepsi mejdan inna city, vyrazim za hodku... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=wX7H2LFSA5M
    NAILER
    NAILER --- ---
    MATAGOTCHI: neni to ten emerickej ediT :)
    MATAGOTCHI
    MATAGOTCHI --- ---
    BEEJBI: 3d!t je z UK, a edit z planet mu z USA ne? teda doufam!, ze to neni on, pac edit je jeden z milovanych...a v sobotu jsem fuc
    ABU
    ABU --- ---
    info SHQ Si Begg
    LORENZO
    LORENZO --- ---
    15.12. SOUND HEADQUARTERS

    Čtyřiatřicetiletý Simon Begg stojí spolu se všemi svými projekty jako Cabbageboy, Bigfoot, Buckfunk 3000 nebo S. I. Futures široce rozkročen nad mnoha hudebními směry a brání se jakémukoliv škatulkování. Zatímco ostatní se budou v budoucnu držet svých korýtek, které si vykopali v minulosti, Si Begg je všechny zničí jediným tlačítkem na masivním subbasovém detonátoru. A vy budete poslouchat, poklepávat si nohou a zuřivě se šklebit, protože uslyšíte něco úplně nového, ale ono to ve vás nevzbudí ani trochu strach.

    Simonův hudební vývoj provází mnoho zvratů a jeho současná hudební poloha se nedá k nikomu přirovnat. Někdy v pubertě ho nadchl zvuk jako fyzický jev, zkoumal vše od Franka Zappy přes noisové teroristy Napalm Death až po futuristické Kraftwerk. Bylo zřejmé, že takový hudební zájem brzy probudí jeho aktivitu – začal hraním ve školních kapelách na kytaru a bicí. Zároveň po kouscích sbíral elektronické vybavení, tuhle krátkovlnné rádio, támhle páskový magneťák, semtam nějaký analogový synťák. Lepil rozstříhané pásky k sobě a vytvářel první zvukové koláže. Povzbuzen úspěchem například Cabaret Voltaire strávili spolu s několika rodáky z Leamington Spa hodiny a hodiny skládáním prvních tracků pod jménem Cabbage Head. Ignorovali žánrové škatulky, čím hůře zařaditelná skladba, tím lépe. Tohle už zůstalo Si Beggovi napořád.

    V roce 1991 začal Simon svoji djskou kariéru a dále pokračoval s projektem Cabbage Head. Pravidelně začíná hrát na ilegálních akcích až po přestěhování do Londýna v roce 1994. Přerušuje studium audiovizuálního designu a s Cristianem Vogelem vydává svojí první desku pod společným jménem Inevitable Technology na německé značce Trope. A na konci roku 1995 nastupuje na svoji vlastní cestu, na které neustále mění labely a plundruje všechny žánry, na které narazí.

    Následuje přímo vydavatelská exploze. Smršť EPček na Tresoru, Ninja Tune, Language nebo Eukatechu brázdí moře stylů od dowtempa přes detroit techno a electrem ovlivněný breakbeat až k drum’n’bassu. Ani na chvíli nezůstává v klidu, kromě skládání hudby se věnuje i vlastním labelům. S Cristianem založili Mosquito, kde mimo vlastních tvorby vydávali i takové veličiny experimentálního techna jako Neil Landtrumm, Tobias Schmidt nebo Dave Tarrida. Sám vede Noodles a Noodles Discoteque, které označil jako 'the stupidest recording organisation in the world'. Na konci devadesátých let přistává několik alb. Breakbeatové First Class Ticket To Telos jako Buckfunk 3000 na značce Language, experimentální Commuter World na Caipirinha Productions nebo abstraktnější a klidnější Genetically Modified pod hlavičkou Cabbage Boy na NTone, sublabelu Ninja Tune. Dalším větším počinem je kompilace The Complete Death Of Cool, 38 počítačově spojených skladeb ze stájí producentů okolo Noodles.

    Zdá se, že ani sám sebe už nebere ani trochu vážně. Neuhasitelná žízeň po zkoumání nových hudebních teritorií, odmítavost přizpůsobit se jakýmkoliv hudebním očekáváním… Hudební chameleón, který se dobře přizpůsobí jak tanečnímu parketu, tak vzdáleným hranicím undergroundové avantgardy. Ale nikdy se nebojí být upřímný – jeho humorný, oddaný a funky přístup je osvěžující.

    Na přelomu tisíciletí se upisuje značce NovaMute a klube se další album The Mission Statement pod jménem S. I. Futures. Vyváří hluboký zásek do nadvlády monotónnosti, která se mu na tehdejší taneční scéně vůbec nelíbí. Bojuje proti korporátnímu světu, paroduje unifikovaný katalog, kde je všechno až příliš dokonalé. Hravá nálada a lehkost na míle vzdálená hudebním šablonám opět utvrzuje kritiky o kvalitách Si Begga. Cestuje po celém světě jako DJ/liveact, vystupuje v londýnském Fabricu, berlínském Tresoru nebo tokijských Liquid Rooms, skládá hudbu ke krátkým filmům, jingly na BBC a získává si jméno inovativního a zároveň zábavného Dje a producenta.

    V roce 2003 vydává první dlouhohrající album pod svým vlastním jménem. Directors Cut vzniklo z ničeho. Žádné předělávky starých věci, žádné staré nápady. Do dalších vinylů byla vyryta Si Beggova všestrannost – booty techno, ragga garage, hi-tech electrobreaks, urban funk… Mám ještě pokračovat?

    V poslední době se Si Begg věnuje tanečněji orientovaným skladbám, zakládá další label, Noodles Institute Of Technology, kde vydává electro/breaky s těmi nejčerstvějšími zvuky a postupy: Cursor Miner, Volsoc, Tipper, Andy Page. Simon se na třetím releasu blýsknul s těžkým zlomeným basovým zabijákem Futureisnow. Na NovaMute mu vyšly čerstvé singly Revolution a Revelation, které roztancují i vaši mrtvou babičku a na londýnském BowWow EP 2 Much Booty s remixem stále populárnějších Product 01. Co bude ještě dál? Zdá se, že začíná pokukovat po MP3, svědčí o tom první vlaštovky na internetovém labelu Digital Distortions, které vede dvojice Neil M & Bushby. A zvukově? Nevím, ale určitě zase něco úplně jiného.

    Box: Alba
    1998 Si Begg – Commuter World (Caipirinha Productions)
    1998 Buckfunk 3000 – First Class Ticket To Telos (Language)
    1999 Cabbage Boy – Genetically Modified (NTone)
    2001 Various – The Complete Death Of Cool (Leaf)
    2001 S. I. Futures – The Mission Statement (NovaMute)
    2003 Si Begg – Director’s Cut (NovaMute)

    The Mission Statement
    Většina skladeb staví na klasických základech příslušného žánru (breakbeat, electro, hip hop, techno), avšak je dost často narušeno, začne se v nečekaný okamžik řítit do propasti zvukových teroristů, rap je natažen a rozsekán a přemění se ve vodopád zvuků, z ambientních ploch nenápadně vystupují tvrdé bicí a zvukové smyčky náhle mění svůj směr přehrávání nebo rychlost. Velkého úspěchu se dočkaly skladby jako Freestyle Disco, u kterých Daft Punk znějí jako ruská samohrajka, Eurostar, We Are Not A Rock Band nebo I Like That. Album je vhodné jak na domácí poslech, tak na velký aparát (v tom případě pozor na zabijácké basy)

    Director’s Cut
    Na 15 skladbách s námi Si Begg proplouvá vodami mnoha žánrů. Začíná našláplým technem Body, přehupuje se přes pomalejší breakbeat Grind ke garáží nasáklé hitovce Buss. Hypnoticky kytarový England uvádí hi-tech break-funk Technology, který následuje houpavý hip hop Moveup. Uprostřed nás zklidní ambientní Kebabs a do druhé půlky uvádí téměř psytranceové Airports. Další garážová věc Thermostat, tentokrát však v experimentálnějším hávu, předchází těžko zařaditelnému zpívanému broken beatu Colour. Na electru, garáži a technu v jedné skladbě si pochutnáte ve VIP, synthy z osmdesátých let zazní v Inflight, Buckfunkovské breakbeaty rozjede Premonition, v jejichž závěsu se schovává další downtempová věc River. Album uzavírají rozsekané plochy skladby Time.

    Box: Přezdívky a žánry
    Si Begg
    Originální jméno, pod kterým se schovává od každého něco: Botchit & Scarper, Tresor, Mille Plateaux, ILL, NovaMute, Trigger, Shitkatapult, Turbo. Naprosto nezařaditelné.
    Buckfunk 3000
    Pod tímto pseudonymem skládá Si Begg experimentálnější breakbeat. Mohutná basa a zdánlivě porouchané bicí vás dovedou až okraji glitche. Vydává například na Fuel Records, Hardcore Beats nebo již zaniklém Language. Skladby se dále objevují například na Distincti’ve Breaks Records, Higher Ground nebo BowWow.
    S. I. Futures
    Toto jméno sloužilo pouze k vydání alba The Mission Statement a přidružených singlů na NovaMute.
    Cabbage Boy
    Pod tímto jménem schovává Si Begg svoje alter ego, které skládá abstraktnější breaky, které jsou vydávány na NTone, Ninja Tune.

    Nailer.


    line up elektro breaks stage:
    21:00 - 23:00 Machine Funck
    23:00 - 00:00 Yukimura
    00:00 - 01:30 Si Begg (UK)
    01:30 - 02:30 Edit (UK)
    02:30 - 04:00 RUR (UK)
    04:00 - ??:?? Ghandi

    dubstep stage:
    Raveboy, Priapus, ESP, Matoa

    Posílený zvuk obou stageí....

    Vstup do 22:00 90,-, po 120,-
    Cross Club, Plynární 23, Praha 7
    http://www.crossclub.cz

    http://www.myspace.com/sibegg
    www.machinefunck.info
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam