• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MILAZAJICEKs detmi a pro deti ...tvorba, volny cas, rodicovstvi, cinnosti, vyroba, uceni, vychova
    MARKYTKAK
    MARKYTKAK --- ---
    LURA: to je fakt neuvěřitelně šikovnej! ani se nedivím, že z něj máš takovou radost!
    LURA
    LURA --- ---
    MARKYTKAK: On takhle tvoří pořád a občas to překvapí i mě. Jako když vyráběli ve školce ptáčky z děrné pásky zavěšené na niti a on si k tomu ještě přidělal navíc i křídla. Já mu to nechtěla věřit, že to vymyslel sám, tak jsem se zeptala paní učitelky a ta mi to potvrdila. Naštěstí máme dobré paní učitelky ve školce, které mu nebrání dělat si věci po svém. Ale když doma něco společně děláme, je to radost s ním něco vytvářet, protože jeho to evidentně baví :-)

    Někde jsem četla, že malé děti (ještě i prvňáčci) mají problém, že když nemají potřebnou barvičku, tak jsou bezradní, že to neumějí nahradit, kdežto větší děti použijí příbuznou barvu a teď u doktora Diviš maloval dopravní značku "dej přednost v jízdě" a nenašel v krabičce červenou, tak povídá, že to namaluje růžovou. Pak chtěl udělat tyč k té značce a zase říká, že bílá na bílým papíře není vidět, tak že použije šedivou.
    MARKYTKAK
    MARKYTKAK --- ---
    LURA: to je neuveřitelná fantazie! :-)
    LURA
    LURA --- ---
    MISCHA: No jo, k tomu doroste :-)

    Divíšek včera zkroutil kousek toaleťáku a povídá "hele, jakou jsem si postavil hračku" a byla to jako paní v sukni, která tancovala. Pak to otočil a troubil na to, jako že má trubku ;-)
    MISCHA
    MISCHA --- ---
    LURA: bohužel tak takovéhle veci naší malou moc nezajímají, dají se použít maximálne k jídlu:)))
    LURA
    LURA --- ---
    Tak já musím říct, že u našeho malého vedly jednoduché věci jako stéblo, list, větvička, bláto...