• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jako banany si oloupejme vzajemne :).

    Ono u tech adventur tehdy to bylo taky o tom, ze clovek mel pramalo zkusenosti a neumel poradne anglicky, takze tech 8+ hodin denne u Indyho bylo spise projevem neuveritelneho vytvrdlictvi a zoufalstvi... ale ten pocit, kdyz si to prekonal, to proste stalo za to!!!

    Dneska je to vetsi sranda - hodne humoru vyplavalo na povrch, clovek je zkusenejsi a ty hry jsou najednou zabavnejsi, nez kdykoli predtim - z jinych duvodu.

    Jak ted na streamu znovudohravam tyhle stary pecky, tak zasnu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Jo a ještě vlastně byla slušná adventura Torment. To je unikátní kus, kterej jsem svýho času jako RPG z mnoha důvodů nedocenil. Jako adventura už to dává větší smysl.

    (ok, po banu budem pokračovat v diskuzi jinde)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    No pro mne byla nuda i Indy a tak. Zvláštní místečko a generální pardon maj u mě Beneath a Steel Sky a Mission Critical, ale hlavní roli na tom má skutečnost, že jsem je nikdy nemusel (do)hrát.

    Ne, vážně - tobě se stalo u jakýkoliv adventury, že jsi ji hrát třeba byť jen 8 hodin v kuse? U kvalitního RPG nebo strategie není 8 hodin žádná míra a kdo alespoň jednou nepropařil celej víkend u bečky na hotseatu u Heroes, že?

    U adventur je něco takovýho pro mě nepochopitelný.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Ale Myst skutecne nuda byla! Doporucuji presto nasledujici video:
    A Brief History of... Myst
    https://www.youtube.com/watch?v=h4wWITMUop0&list=WL&index=2&t=0s
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    MATEEJ: jj
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DOCKINEZ: Myst
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    (ale abych nebyl jen negativní - existuje série adventur, kterou považuju za dokonalou a až na pár výstřelků (Majora sucks!) ji bezvýhradně miluju a respektuju - Zelda).

    Ale to jsme mimo rámec tohoto klubu.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Tak jo, jednohuba

    Svůj postoj k adventurám už asi nezměním nikdy - navždy pro mne budou synonymem vznešený nudy. Vláčnou hratelnost od zábředu k zábředu zpravidla bez možnosti řešit věci po svým kromě dvou níže uvedených demencí vyspělých herních mechanismů doplňoval často ještě prvek třetí - puzzle.

    Těmi proslula herní série adventur, která se od začátku pyšnila dokonalou fotorealistickou grafikou ze statických renderů. První díl vyšel tuším v roce 1993 a oproti ručně malovaným adventurám nemohlo být propastnějšího rozdílu. Díky tomu byla hra vcelku populární i mezi "nepařany".

    O jakou herní sérii se jedná?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DOCKINEZ: Zadavas! :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    eh, "caught" :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ale tak jo - Innocent until cought.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Tahle hra byla svýho času nechvalně známá tzv. pixelhuntingem.

    Pro mladší a zapomnětlivé - spolu s nepopulárním a o to rozšířenějším systémem "použij vše na vše" šlo o umělé natahování herní doby a zvyšování "obtížnosti". A k duchu doby tehdy patřilo, že ani recenzentské autority tyhle zhovadilosti nijak zvlášť nepranýřovaly. A přitom to byl - alespoň u mne - ultimátní zabiják hratelnosti, urážka lidský důstojnosti a zločin proti přírodě.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    DAVESADE: neni to nakej larry? :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tak ted uz to nekdo MUSI dat!!!


    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Dalsi hint = vsichni mohou znova!


    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DOCKINEZ urcite vi, ale nemuze zadat!!!
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Tak to ani smykem
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    DAVESADE: stelim uplne od pasu... Simon the sorcerer?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Cely inventar:


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam