• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka

    Poznej PC hru podle hlášky, popisu, detailu nebo obrázku - zábavný kvíz

    Závazná pravidla

    Last update: 18.9.2024
    1. Google a spol. VERBOTEN!! Pro pomalejší z vás - jde o kvíz paměti, nikoliv hledání na internetu! Takže když nevím, neodpovídám!
    2. Otázku zadává výhradně ta osoba, která správně odpověděla na minulou otázku. Vyhodnocení správnosti odpovědi dělá zadavatel otázky, případně správce klubu (v jehož osvícení všichni bezmezně věříme i v případě že se splete, což se stává jednou ya deset let maximálně).
      Výjimky:
      1. Správce smí určit, že se smí znova zadávat za jakýchkoliv okolností.
      2. Je-li oprávněný řešitel a tedy zadavatel delší dobu mimo Nyx (2 hodiny). Nastane-li tato situace, zadává nejrychlejší. Pomalejší své otázky mažou.
    3. Otázku zadávejte tučnými písmeny (pomocí <b>text</b>) a dodržujte formát potvrzení správné odpovědi (viz dodatek B).
    4. Zadávající má právo určit počet pokusů hádání na osobu. Není-li počet specifikován, není nijak omezen. Počet pokusů hádání na osobu se resetuje po každé nápovědě, je-li nějaká.
    5. Zadávejte jasně formulované otázky, na které lze jasně odpovědět. Rovněž přesně specifikujte, co budete považovat za správnou odpověď (přesný název hry, název série...).
      • příklad špatně zadané otázky: "Ve které hře můžete narazit na zbraň BFG?"
      • příklad správně zadané otázky: "Ve které hře byla poprvé použita zbraň BFG?"
    6. Je-li přeci jen více odpovědí, o správnosti rozhoduje autor otázky (jinými slovy - správně je to, co měl zadávající na mysli).
    7. Zadávané hry musí být možné ověřit na MOBYGAMES v sekci her pro DOS nebo Windows! Žádné freewareovky nebo dosud nevydané hry. Žádné remaky nebo emulace. Jen oficiálně, komerčně vydané hry řádným distributorem!
    8. Jdete-li na déle než 2 hodiny pryč (během dne), předejte odpověď některému ze správců nebo třeba někomu, kdo už možnost odpovědi vyčerpal a může hádanku vyhodnotit. (Správce: DAVESADE)
    9. Pokud zadáte skutečný oříšek, který nikdo nedokáže uhodnout a uběhlo již 6 hodin od poslední hádací aktivity, pak může kdokoliv zadat otázku další a původní zadání je tímto zrušeno.
    10. Extra hold vzdáváme autorovi našeho věrného KBOTa, který nám automaticky počítá body!

      BODOVÁNÍ:

    1. Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.
    2. Bodovat smí kdokoli kohokoli - čili chcete-li mít jistotu, obodujte i sami sebe za zadání!
    3. Snažte se bodovat POUZE za zadání otázky. Totiž v případě, kdy dostane člověk bod za odpověď a nezadá, klub zamrzne. Bod by tak v takovém případě neměl hadači náležet - ale to se už zpětně těžko dohledá. Apeluji ještě jednou - Bod náleží pouze tomu, kdo zadá otázku dle pravidel.

      BONUSY:

    1. Zadal někdo těžkou, vtipnou, neuhodnetulnou, zapeklitou otázku nebo chyták? Chceš povzbudit zadávající k co největší invenci v zadávání otázek? Ohodnoťte kvalitní zadání tím, že napíšete "LOJZA: BONUS"! Tím vzdáváte hold zadavateli. Typicky se může dát bonus za zadání, které nikdo neuhodl a které jsme přitom všichni věděli. Bonusy nemají vliv na bodování, ale budou se počítat zvlášť, jako vyjádření spokojenosti návštěvníků klubu.

    Pokud vás zajímá, kolik má zatím kdo bodů, podívejte se na nástěnku. Nástěnka je aktualizovaná AUTOMATICKY, takže na bodování se hraje!

    Doporučená dodatková pravidla:

    1. Žádné otázky, k jejichž zodpovězení je třeba znalost cheatů k dané hře. (24. 10. 2006, viz anketa)
    2. Při bodování korektního zadání je formát např. "LOJZA: bod".
      Důležité je to slovo "bod", podle kterého se pak počítají automaticky body parserem - DODRŽUJTE TENTO FORMÁT BODOVÁNÍ!
    3. Zadávejte pokud možno známější hry.
    4. V případě méně známé hry je doporučen komplexnější popis.
    5. Omezte hru v nočních hodinách.
    6. Správce musí tento jít večer do pohostinství.

    Pokud potřebujete prostor na upload jakýchkoliv materiálů souvisejících s kvízem (screenshoty, hudební ukázky, apod.), je k dispozici ftp, potom linkujte např. http://hernikviz.ic.cz/hq/000.gif.

    << | Nyxring | >>

    z MOBYGAMES se nedá linkovat, použijte prosím ftp!!

    rozbalit záhlaví
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    KAOZZ: Je to ono, zadáváš
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    THINWHITEDUKE: Potion Craft?
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    THINWHITEDUKE: BOD
    DOCKINEZ: Mám pocit, že svého času byla reklama na tohle snad i v každém ABC, takže ač jsem to nikdy přímo nehrál, vypálené do zorniček to mám navždy
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    Poznej hru

    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    THINWHITEDUKE: Dobře ty, je to tak.
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    DOCKINEZ: Carmagedon. Tuším, že dvojka
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Poznej hru podle zdvihnutého obočí

    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    DOCKINEZ: Hádáš akurátně a.k.a. správně... zadáváš :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Stínový sesílač a.k.a. Shadow Caster? :)
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    KAOZZ: bod
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    Název hry?
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    GULAZ: bod
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    KAOZZ: tak to jsem cekal, ze vydrzi dyl:)
    Je to tak...
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    GULAZ: Druid?
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Tak jeste neco, ze stejneho cisla SCORE:
    nazev hry?

    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Škoda že se nikdo nenašel, ale oceňuju tyhle zapeklitější hádanky díky nimž objevím starý hry o kterejch jsem nikdy neslyšel.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Tak nic no, byl to RADIX: https://hg101.kontek.net/radix/radix.htm

    Nekdo zadejte...
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    SCORE CD:)

    GULAZ
    GULAZ --- ---
    First off, :game:'s graphics engine isn't really true 3D – while Descent put you in huge, sprawling tunnels that weaved in every which direction, with full six degrees of motion, :game: is much closer to the 2.5D map designs of Doom. In other words, the map designs are flat, with no rooms over rooms. In keeping with this, the controls are much simpler, as you cannot turn directly upwards or downwards, or even fly upside down. However, the engine does support slopes of various degrees, so there is some advantage over the old Doom engine.

    Despite its fairly unique take on the FPS, :game: failed to make much of an impact. Nonetheless, despite lacking in interesting level design or character, it's a fun shooter from the rest, at least worthy enough for a quick shootbang diversion.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    Hint:

    :game: is a first person shooter which takes place in a zero gravity dimension where the player controls a ship through various environments, with mission objectives that must be completed to advance to the next area. The player is given a debriefing before each level that explains the mission for the level, and explains additional objectives that can be completed for extra points. These objectives usually involve destroying a power generator, destroying or activating a computer terminal, or eradicating alien presence from a vital area.

    The game is divided into three episodes. "Theta-2" "Vengeance" and "The Void", each with 8 levels, and one hidden bonus level per episode. "Theta-2" was released as a shareware episode.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam