• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... Z filtru budete po chvíli vtaženi do cely číslo 2. Teď opět rychle. V druhé cele seberte ze země hadr, použitím opět rozbijte lavičku, seberte prkno, které se z lavičky odštípne, otevřte jídelní otvor Food-Mat a aniž byste vidličku a nůž, jež jsou jeho součástí, brali do inventáře, použijte je na gizma zaseknutého v troskách lavičky. Druhý gizmo tak bude váš. Vyčkejte do druhé návštěvy Filtru Myšlenek. Ve filtru znovu přečtěte Saulovu zprávu a prozkoumejte libovolného gizma v inventáři. Ve třetí cele zkuste běžným způsobem rozbít kavalec. Nepůjde to však, takže nezbyde než ho rozbít pomocí prkna z minulé cely. Při zuřivé demolici bohužel nenávratně poškodíte třetího gizma. O tomto průšvihu musíte nyní sepsat zprávu Saulovi tak, že použijete hadr na blitek tekoucí z Food-Matu. Hadřík se zprávou připevněte v inventáři na dřevěnou třísku a otvorem ve dveřích pak výsledný Note-on-the-Stick prostrčte Saulovi do protější cely.
    GURBON
    GURBON --- ---
    GURBON: BOD
    GURBON
    GURBON --- ---
    ... podle kousku návodu:
    Vězení je poměrně zmatená záležitost. První důležitá věc, kterou musíte pochopit je řád věznice. Trýzeň vězňů je neustále udržována tak, že jsou v jednom kuse vytahováni z cel do Filtru Myšlenek a tam propráváni. Po chvíli soužení jsou opět na moment transportováni do cel, aby si maličko odpočinuli. Problém je v tom, že z filtru nejsou transportováni do cely, ve které byli původně, ale do cely další. Z této druhé cely po dalším "filtrování" přechází do cely třetí a teprve po třetím "filtrování" se vrací do cely výchozí.
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    GURBON:
    Ano je to tak, zadáváš.
    GURBON
    GURBON --- ---
    XAKROO: Simon the sorcerer?
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    XAKROO: Bod
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    V které hře vyřídíte hlavního záporáka tak že vylijete kbelík na podlahu a záporák uklouzne a spadne do lávy?
    NESS
    NESS --- ---
    XAKROO: nene je to tvoje, jen pekne nadhod :-)
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    NESS:
    Klidně přenechám bod za zadání. .)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    XAKROO: Ano
    NESS
    NESS --- ---
    ale ne to sem chtel rict ja, moje nej hra, bych ji snad odeehral i na slepo, gladtone keep lesik pred, jeskyne banditu
    XAKROO
    XAKROO --- ---
    DOCKINEZ:
    Lands of Lore
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Poznej hru podle části návodu.

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    NESS: 1994 DOS, 1996 Windows :)

    Alone in the Dark 3 (1994) - MobyGames
    https://www.mobygames.com/game/908/alone-in-the-dark-3/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DOCKINEZ: ano, je to tak!

    Ta recenze tady

    Alone in the Dark 3 :: Score 15
    https://www.oldgames.sk/mag/score-15/page/18/
    NESS
    NESS --- ---
    TOOMIX: sem za cheatoval a kouknul do skrinky a zjistil ze nejblizs mam score c18, tak nic, ale bude to nejaka poradna vykopavka co byla in v roce 1995 :-)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Sám ve tmě 3?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Hint

    The gameplay is similar to the two predecessors: The player guides XXXXX through static 3D screens which regularly switch camera perspectives. He collects various items and uses them to solve puzzles. Additionally to using items there are four actions which are triggered with the press of a button: jump (only at pre-defined places), open/examine, move (e.g. pushing) and fight.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam