• témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEPoznej PC HRU podle hlášky, popisu, detailu, obrázku, čtyř pixelů nebo barevného kolečka
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    UNREALONE: A nezadal bys raději ty náhradní otázku... ať tu zas nejsou zmatky s body? :)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    No nebudeme to protahovat, je to Hyper Demon
    Nechť zadá někdo další
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    damn, tak to jsem byl fakt blízko :) tahle nová mi ale bohužel nějak unikla
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    hint jde o novější hru od stejného tvůrce jako zmíněné Devil Daggers
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    SHARINGAN: ne, ale jsi blízko, můžeš znova
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    UNREALONE: Devil Daggers?
    KAOZZ
    KAOZZ --- ---
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    poznej hru podle uživatelské recenze:
    At first, XXX seems almost like some kind of meta joke game. It's hilariously chaotic on your first few runs.

I do my best to shoot the demons. The demons scream and twitch violently as they morph into technicolor blobs of nothing. The floor is water sometimes. I have a headache.

I laughed when my timer went to a negative value. This is a funny game in the same way that Dark Souls is a funny game. Surely the game is making fun of me? Surely nobody would design a game this chaotic and expect me to take it seriously?

Then, after a while, something clicks.

You put together your first "good" run. You mange to get a powerup. You are immersed into a state of pure flow and it feels incredible. A dream turns into a lucid dream. You find yourself reacting to things you can't even really describe. You've acquired a taste of The Forbidden Knowledge and now you can perceive a strange, new dimension that was previously hidden to you. It's intoxicating. Every death leaves you wanting more.

I don't know how the game managed to pull off this magic trick - how did it manage to leap from being hilariously unplayable to borderline peaceful at times?

I'm in awe of this game. It lights my brain on fire in the best way. You should play it.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    GURBON: no né, nic si neporušil, my bad... evidentně to už vyšlo na konzole a na PC jako timed EGS exclusive... já jen doplácim na rozhodnutí věnovat 0 jednotek pozornosti na všechno co je Epic exclusive :) koukám, že to sklízí sedmičky, osmičky, tak to je fajn :)
    GURBON
    GURBON --- ---
    GURBON
    GURBON --- ---
    SHARINGAN: heh, ja uz pred nejakym casem cetl recenze, tak jsem myslel, ze uz je to komplet venku. Pardon.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    GURBON: nebo to vyšlo na tom posranym EGS jen?

https://store.steampowered.com/app/1708010/The_Expanse_A_Telltale_Series/ tohle, že?
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    GURBON: viz pravidlo č.8 pls
    GURBON
    GURBON --- ---
    UNREALONE: ano, zadáváš
    celý název: The Expanse: A Telltale Series
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    GURBON: že by Expanse?
    GURBON
    GURBON --- ---
    HINT: Hra z letošního roku je sequelem jednoho ( za mě skvělého) seriálu. Stačí mi i název seriálu.
    GURBON
    GURBON --- ---
    GURBON: BOD
    GURBON
    GURBON --- ---
    Tak zkusime jinou licencovanou IP. Nazev?
    THINWHITEDUKE
    THINWHITEDUKE --- ---
    GURBON: Je to tak, zadej
    GURBON
    GURBON --- ---
    THINWHITEDUKE: tak si jeste tipnu Starsky&Hutch?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam