• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARANGAZOVANE UMENI / umeni vs. politika a společnost --- aktivismus, propaganda, kritika, subverze NOVÉ: 666
    MTO
    MTO --- ---
    Otep - Smash the Control Machine
    https://www.youtube.com/watch?v=Rt_7jaX8CsY
    TWORBO
    TWORBO --- ---
    nevim kam s tim, tak mozna sem? treba nekdo oceni
    Politická literatura na českých pultech
    http://www2.rozhlas.cz/podcast/podcast_porady.php?p_po=1016
    MTO
    MTO --- ---
    The Lost Children Of Babylon - Skull & Bones (Prod. Snowgoons) Unofficial Music Video
    http://www.youtube.com/watch?v=yjvbxuaJ2IU
    SGNLR
    SGNLR --- ---


    Jani Leinonen: “Hunger King” | rebel:art
    http://rebelart.net/jani-leinonen-hunger-king/0016265/
    MASOO
    MASOO --- ---
    HYNEK: tak proto v tech kontejnerech skoro nic nebylo:)
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    HYNEK: nebo :)

    Genius Germans Invent Supermarket So Radically Simple You Don't Have To Speak German To Get It
    http://www.upworthy.com/...market-so-radically-simple-you-dont-have-to-speak-german-to-get-it?c=ufb1
    HYNEK
    HYNEK --- ---
    underground -> mainstream

    Supermarket začal prodávat "Ošklivé ovoce a zeleninu". Mezi zákazníky jde na dračku | byznys.ihned.cz - Zpravodajství
    http://byznys.ihned.cz/...arket-zacal-prodavat-osklive-ovoce-a-zeleninu-mezi-zakazniky-jde-na-dracku

    Z Ošklivého ovoce a zeleniny Intermarché udělal samostatný brand, s vlastním logem, nálepkami a vlastní reklamní kampaní.

    Dokonce z netypického ovoce a zeleniny začal vyrábět polévky a šťávy, které prodává v kelímcích označených například jako Džus z Ošklivého pomeranče. A s tímto artiklem zaznamenal Intermarché okamžitý úspěch. O 30 procent levnější, ovšem chuťově stejně dobré ovoce a zelenina bývají vyprodány.

    „Během prvních dvou dnů jsme na jedné prodejně prodali průměrně 1,2 tuny Ošklivého ovoce a zeleniny. A k tomu se celkový počet zákazníků na prodejnách zvýšil o 24 procent,“ pochvaluje si Intermarché v promo videu.

    Ošklivé ovoce a zeleninu si v prvním měsíci prodejů koupilo přes třináct milionů zákazníků a celá akce vzbudila velký ohlas ve francouzských médiích. Intermarché spustil tuto kampaň mimo jiné proto, že Evropská unie vyhlásila rok 2014 rokem boje proti plýtvání potravinami.
    HYNEK
    HYNEK --- ---
    Hackeři napadli web hudební asociace a spustili na něm The Pirate Bay – Živě.cz
    http://www.zive.cz/...b-hudebni-asociace-a-spustili-na-nem-the-pirate-bay/sc-4-a-174394/default.aspx
    BELZEBUB1936
    BELZEBUB1936 --- ---
    Policie se asi zbláznila | A2larm
    http://a2larm.cz/2014/07/policie-se-asi-zblaznila/
    GGG
    GGG --- ---
    Václav Bělohradský: Disidenti – pokus o definici – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/kultura/salon/340838-vaclav-belohradsky-disidenti-pokus-o-definici.html
    GGG
    GGG --- ---
    SHM8
    SHM8 --- ---
    S_TEJK: ale trvalo to, než jihoměstský mafoši couvli.. teď je kvůli tomu snad ještě budou volit mlaďoši.. k tomu jim ještě postavili bazén, kam se naráz vejde tak 15 lidí, asi za 300mio .))
    S_TEJK
    S_TEJK --- ---
    Pasta Oner & Mlejnský & Praha 11

    OBRAZEM: Graffiti ve službách města. Porovnejte proměnu — Kultura — ČT24 — Česká televize
    http://www.ceskatelevize.cz/...sta-porovnejte-promenu/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
    GGG
    GGG --- ---
    Mladí by měli přestat makat, říká profesor David Graeber z London School of Economics | Prigl
    http://prigl.cz/...i-by-meli-prestat-makat-rika-profesor-david-graeber-z-london-school-of-economics/
    _PU
    _PU --- ---
    Here's How Vancouver Responded to London's "Anti-Homeless Spikes" - Mic
    http://mic.com/articles/92463/here-s-how-vancouver-responded-to-london-s-anti-homeless-spikes
    nice.
    _PU
    _PU --- ---
    Video — Nedej se: Neskloň se! — Česká televize
    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/214562248420011-nesklon-se/video/

    už je to online. dejte si.
    SPIPI
    SPIPI --- ---


    Graffiti shows a woman dressed in Iran's national football uniform, holding a dishwashing soap bottle labeled "Jaam".

    "Jaam" means "Cup" in Persian, and the tag appears to be a criticism of authorities' continued refusal to allow women into football stadiums into the country, as well as recent bans on showing the World Cup in some public spaces in order to prevent gender mixing.

    Photo by Narges Bagheri @bagherinarges
    Instagram
    http://instagram.com/bagherinarges
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Série fotografií Riots in Brazil reflektuje sociální napětí v Brazílii, které je západními médii opomíjené a v souvislosti s právě konaným Mistrovstvím světa ve fotbale často nepochopené.

    https://www.facebook.com/events/579876005464107/?fref=ts

    JAKUBV
    JAKUBV --- ---
    Home - Museum des Kapitalismus
    http://www.museumdeskapitalismus.de/

    sám jsem ještě nebyl, kdyby měl ale někdo cesto do berlína... mělo by to být spíš historizující. a může to být dobrý :)
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    :)

    DANCING DICKS(Still not ♥ing police!)
    https://vimeo.com/99151500
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam