• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARANGAZOVANE UMENI / umeni vs. politika a společnost --- aktivismus, propaganda, kritika, subverze NOVÉ: 666
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    Muž, který nabízel Babišovi opláchnutí mozku, mluví o globálním konfliktu, zku*vené demokracii a nové revoluci | ParlamentniListy.cz – politika ze všech stran
    http://www.parlamentnilisty.cz/...i-o-globalnim-konfliktu-zku-vene-demokracii-a-nove-revoluci-339378

    SPIPI
    SPIPI --- ---
    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    Výstava současného protiválečného umění v Kyjevě způsobila skandál a byla po dvou dnech zavřena, protože si to přál "účastník protiteroristické operace". Kurátorským záměrem bylo představit umělce, kteří varují před temnou stránkou nacionalismu, nástupem ultrapravice a požadují konec války

    Провокационную выставку николаевских фотографа и художника закрыли со скандалом
    http://niklife.com.ua/focus/45331

    GGG
    GGG --- ---
    Class Wargames: ludic subversion in the bureaucratic society of controlled consumption | Class Wargames
    http://www.classwargames.net/
    _PU
    _PU --- ---
    Growing Cities | Promítání dokumentu a diskuse | Americké Centrum
    http://www.americkecentrum.cz/program/lecture/growing-cities-promitani-dokumentu-diskuse
    může bejt supr
    MTO
    MTO --- ---
    jeste za milanem kozelkou...

    jsou tam i texty co psal pro ER

    Evropský rozhled » Poslední podvratný mýtus Milana Kozelky
    http://www.evropsky-rozhled.eu/posledni-podvratny-mytus-milana-kozelky/
    MTO
    MTO --- ---
    prava dcera sveho otce. sem rad ze te mame lenko!

    No pasaran!
    http://www.zvedavec.org/komentare/2014/10/6178-no-pasaran.htm

    GUMAGUAR
    GUMAGUAR --- ---
    There Is A Nine-Foot Tall Statue Of Edward Snowden In New York City
    http://www.buzzfeed.com/...brown/there-is-a-nine-foot-tall-statue-of-edward-snowden-in-new-yo#15khyn

    S_TEJK
    S_TEJK --- ---
    Jan Bělíček

    Když teď Paralelní Polis financuje Janeček a Sekyra Group, mohly by Kostelecké uzeniny začít sponzorovat veganské hody
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Process DAS GRAUE WUNDER Mathieu Tremblin, Vladimír Turner (2014)
    https://vimeo.com/84996708


    DAS GRAUE WUNDER
    Mathieu Tremblin, Vladimír Turner. 2013. Altstadt, Elbe Valley, Dresden (DE).
    UNESCO information billboard, photo booth, fake UNESCO poster. 65 x 105 cm.
    Former UNESCO World Heritage Site, highway bridge, fake UNESCO banner. 500 x 100 cm.
    Concept, intervention, documentation: Mathieu Tremblin, Vladimír Turner.
    Production: Wildsmile Studios.
    Das Graue Wunder. Making-of. Mathieu Tremblin, Vladimír Turner. 2013.
    Full HD video. 3 min 33 s. Recording: Vladimír Turner. Editing: Mathieu Tremblin.
    Das Graue Wunder is a two parts satirical intervention based on the controversial construction of the Waldschlösschen bridge, a highway bridge through the Elbe Valley which brought as a consequence in 2009 the unregistration of this site from UNESCO World Heritage List in which it was included since 2004.
    The first part of the intervention is a wallpaper pasted into a photo booth installed in Rosmaringasse, Altstadt in Dresden city center, just near the UNESCO billboard announcing the reasons why Elbe Valley was removed from the World Heritage List. The poster shows a vertical image of the bridge and designed in a way that UNESCO logo and text « Das Graue Wunder » appears as a background of each portrait picture taken with this photo booth.
    The second part of the intervention is a banner with UNESCO logo and text « Das Graue Wunder » installed at one corner of the Waldschlösschen bridge, mimetic to the six ones from Sächsische Bau GMBH company which were installed on the bridge since its building was completed at the end august 2013.
    « Das Graue Wunder » is the ironic nickname given to the bridge by the citizens of Dresden who were protesting against the construction. This nickname is an echo to « Das Blaues Wunder », the Loschwitzer bridge built in 1893 upstream and nicknamed in that way according an urban legend which claims that the Loschwitzer bridge was originally painted green, but that the weather turned it blue. In addition, the name is a pun, since the meaning of the phrase ein blaues Wunder erleben is « to experience an unpleasant surprise » (Wikipedia).
    Das Graue Wunder intervention is playing with viral communication in the field of territorial marketing to highlight the disagreement of citizens within a situation where functionality overrides on cultural heritage.









    SGNLR
    SGNLR --- ---


    Sabotáž volební propagandy v obrazech (přišlo mejlem) « VOICE OF ANARCHOPACIFISM
    http://voiceofanarchopacifism.noblogs.org/post/2014/10/08/3586/
    LAMIA
    LAMIA --- ---
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    Nahodou neni to vubec spatny, akorat je autor asi stale na skole a je to psany ponekud tuze se sklonem k zbytecne akademizaci, ale jinak nelze, nez s nim z vetsiny souhlasit...
    HYNEK
    HYNEK --- ---
    (pouze pro lidi s IQ 300plus, ja jsem to treba fakt moc nepochopil)

    Lukáš Senft: Přitakávající polis, Ztohoven, Janeček a regulace alternativ - Deník Referendum
    http://denikreferendum.cz/clanek/18916-pritakavajici-polis-ztohoven-janecek-a-regulace-alternativ
    FIDEL
    FIDEL --- ---
    posledni rozluceni s Milanem Kozelkou bude 15. rijna ve 12.30 v nove obradni sini na Olsanech
    CROME
    CROME --- ---
    S_TEJK: hrebicek na hlavicku..
    „Členové Brmlabu se shodují na tom, že jakákoliv aktivita, která má za cíl sdružovat lidi v rámci podpory jejich vnitřního a mentálního rozvoje kreativity, je dobrá. Hodně členů ale přemýšlí nad tím, do jaké míry Paralelní Polis je vůbec hacker space. Můj osobní názor je, že většina hacker spaců vyroste z potřeby prostoru lidí, který chtějí něco vytvořit a ne na bázi toho, že se sejde parta, která neví, co dělat a tak si založí hacker space, pak na něj seženou peníze a členy si budou shánět na inzerát.“
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam