dlouho tady nebylo nic o Budvaru mam ten dojem
"Opravdu dobří jste, až když tvoříte za svoje" — Médiář
https://www.mediar.cz/opravdu-dobri-jste-az-kdyz-tvorite-za-svoje/
Produkovat obsah, abyste produkoval obsah, to nemá cenu, byť spousta značek do této pasti padá. Jsou značky, které lidi vůbec nezajímají, ale ony stále publikují, jen aby na síti pořád něco měly. Typickou ukázkou jsou pojišťovny. Proč byste chodili na Facebook pojišťovny? Blbost.
Za nás připomenu Bu2r, subbrand Budvaru, na kterém děláme osm let. Pracujeme na něm projektově, ale dlouhodobě, máme za sebou nějakých dvě stě projektů. První byl dokumentární video o dvojici Indy & Wich na tour, druhý byl 20ers, cédéčko, na němž se míchá hip hop s ostatními žánry, třeba Pio Squad s Nohavicou, pak přišly Kmeny, kniha O městech a lidech, instalace Acuo, nejčerstvější projekt jsou kulturní jádra s Ondřejem Kobzou. Existují samozřejmě výjimky, ale chcete-li dosáhnout kvality a důrazu, je v práci zapotřebí právě dlouhodobost. Ta se vyplácí a potvrzují nám to měření, jak všechny zmíněné projekty Bu2r ovlivnily značku Budvar, že je lidem sympatičtější, že propojuje nejrůznější komunity.
////
Když jsme fotili Kmeny, na place byla jedna parta s braníkem, druhá s plzní. V klasické firmě by řekli „vyretušujte Pepsi, dejte tam Coca-Colu“. To už ale měníte realitu. Tady byl klient natolik chytrý, velkorysý a autentický, že akceptoval, k jaké subkultuře patří jaké pivo. Že to financoval Budvar, neznamená, že vyhodím všechny ostatní značky, když tam zrovna patří. Když děláte s obsahem, musíte být opravdu dobří.