• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUNGPANecromunda Resurrection, Space Hulk & other specialist GW games

    rozbalit záhlaví
    GECKON
    GECKON --- ---
    DAVESADE: No to taky neni blbej napad.. ;-]

    LUNGPA: zadneho odlivace neznam.. jednou jsem zkousel delat vlastni formy na figurky, ale moc zdarne to nedopadlo
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Osobně jsem nedostatek figur u her řešil nakreslením a vystřižením siluetových modelů na kartonu. Hezky jsem je prokreslil, vystříhl a nalepil. Výška okolo dvou palců, stejně tak podstava. Díky tloušťce papíru jsou figurky "3D" a tudíž lze zaměřovat pomocí špejle, do které části figurky se lze trefit. Ideálni pro hry v interiérech, menší bitvy a hlavně pro hry, kde si pravidla vymyslíme sami ;).
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    tak obecně se dá domluvit s nějakým cínovým odlívačem a nechat si figurky na větší armádu odlít, což ale u necromundy trošku odpadá protože gangy jsou stejně okolo +/-10 figur
    GECKON
    GECKON --- ---
    skoda ze velikostem tech miniatur taky neodpovida i cena..
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    GECKON: Z moduritu jsem si udělal tenkrát komplet armádu ke stolnímu Heros Quest, libůstka... Pochopitelně jsem si i celou hru nakreslil a vystříhal kartičky atd.
    LUNGPA: Mně ty GW figurky přijdou děsně malý a titěrný. Je jasný, že pro větší bitvy jsou miniatury nutnost, ale zas tak moc MINI mně spíš serou ;).
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    hm hm lego náhražka na zkouško možná ok ale jinak modely od games workshopu rullez, tak bych řekl že dobrá část celé téhle zábavi je takovej ten figurkovej fetish + modelářská zábava v kopletování a malovaní vlastních figurek.
    GECKON
    GECKON --- ---
    DAVESADE: Hehe.. taky jsme si s kamosem udelali bitevni scenu z lega - v nasem pripade to bylo podle vzoru hry WarZone: Doom Trooper.

    Kdysi jsem si totiz koupil knizku s pravidly pro tuto hru s miniaturama.. figurky jsem si delal z moduritu, ale nemel jsem na to udelat jich tolik.. vzdycky jsem skoncil tak u 3 :-/ ..taxme si je nahradili prave tim legem :-]
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    a možností co se může stát je fakt hodně, až bych řekl že těžko říct s čím pravidla nepočítají...
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    no tak zase oproti warhameru, kde zásah = smrt pokud projde přes armor save tak tady se v bitce neumře nikdy a po bitci ti nejhůř zranění umírají pouze 1ku6
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Se mi právě nejvíc líbí jakýsi lehký nádech RPG a to, že jsou to malé lolální bitky. Já jsem kdysi vymyslel systém na podobnou hru, hrál jsem to s kamarádem s legáčkama a stavěli jsme si z lega prostředí... bylo to docela propracovaný, taky samozřejmě kostky... ale když jsem pak viděl Warhammer, tak jsem zaplakal...
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    jestli tě sklamal warhamer tak necromunda tě nepotěší její pravidla jsou vývar warhameru40k bloodbowlu a ještě špetky nových věcí ...

    zpočátku jsem byl kostkama taky sklamanej ale když to nahlídneš jako pomůcku symulace skutečnosti, která ti pomáhá říkat co se zrovna děje v tom světě co hraješ a nezáležítí uplně na determinovaném výtězství tak to bude ono...

    jinak českej souhrn překlad pravidel existuje a měl by být někde v těch odkazech na home...
    ale jak říkám je to spacehulk wh40K + blood bowl :) prostě hra od games workshopu...
    kostky templaty tereny a figurky zasazený do malých gang fightu s RPG složkou.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Mně jde spíš o pravidla, figurky si můžu udělat sám a terény taky ;). Pravidla Warhammeru mne dost zklamaly, těšil jsem se na propracované bitvy a ono je to jenom o kostkách... Šlo by nějak stručně vyložit pravidla Necromundy na home?
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    tak mrkni na home tam jsou základní relevant links kde se můžeš dozvědět všechno podstatný a i objednat nějakej ten gang do začátku...
    jinak na netu jsou ke stžení (třebas přes dc++) scany základních necromundových terénů, nebo se člověk mlže pustit do výroby vlastních takže nejni problém si vyrobyt vlastní prostředí...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Mně Necromunda dycky zajímala, ale nehrál jsem ji, ani neznám pravidla...
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    dneska v 18 hod v černým rytířovi necromunda connection...
    ale nevím jestli tady na nyxu je nějakej živej necromundař :)
    CONNIVER
    CONNIVER --- ---
    BATTLEFIELD XVIII.
    Koná se v sobotu 29.října
    Ve VSETÍNĚ, Horní město, kulturní sál restaurace SYCHROV, vchod ze zadní strany.
    ( Zkrátka tam, co posledně. )
    ZAHÁJENÍ TURNAJE 8. 00, HODIN.

    VYBAVENÍ PRO WARHAMMER & WARHAMMER 40 000
    ü Dovezte si sebou vše co ke hře potřebujete !! Figurky, kostky, šablony, kusy terénu...
    ü Každý hráč si nachystá dva "Armádní Rozpisy" (originál + kopie), ve kterých bude vypsána jeho armáda se kterou bude hrát. Jeden rozpis slouží jemu pro hru, druhý (kopie) odevzdá pokud možno 24 hodin před začátkem turnaje v označené obálce pro kontrolu rozhodčím. Armádní rozpisy budou vypracovány čitelně a přehledně!!! Pokud možno v originálním formátu, žádné cáry papíru. U charakterů bude poznačena jejich úroveň, včetně magické. U jednotek bude poznačeno jejich zařazení, (core, rare, ...atd. K40 Tactical Squad, Fast Attack ...). Rozpisy budou přehledné nejen pro Vás, ale hlavně pro rozhodčí!!
    ü Protože budete omezeni i časově, doporučujeme vybavit alespoň početnější jednotky pohybovacími podložkami. Vzdálenosti se budou měřit vždy od podstavců modelů samotných (pochopitelně neplatí pro hráče K40)
    ü Mohou se používat modely od GAMES WORKSHOP, v případě početnější jednotky se může stav doložit podstavečky a to maximálně 45% početního stavu jednotky.
    ü Všemožné konverze vystihující věrně model, jsou povoleny. Rovněž modely speciálních charakterů představující běžné postavy.
    ü V případě neexistujících, nebo dlouhodobě nesehnatelných modelů se snažte, aby rozměrově odpovídala alespoň celková velikost a základna náhrady.

    WARHAMMER
    Účast možná za tyto armády: Bretonnia, Empire, Empire - Middenheim, Dwarf, Lizardmen, High Elves, Dark Elves, Wood Elves, Chaos Warriors, Daemons – dle Storm of Chaos, Beastmen, Chaos Dwarf, Orc and Goblins, Skaven, Vampire Count, Tomb Kings of Khemri a Dogs of War dle WD 251 a 252.

    TURNAJOVÉ PODMÍNKY
    1. Každá bitva bude trvat 6 kol, a bude trvat maximálně 2 hodiny.
    2. Maximální bodová hodnota armády je 2500 bodů.(Ani o bod víc.).
    3. Každá armáda bude sestavena dle základních pravidel pro danou armádu, žádné „alternativní“ varianty armád nejsou povoleny.
    4. Každá armáda musí mít minimálně 400 bodů v CORE jednotkách.
    5. Žádní spojenci (alies). „Dogs of War“v Rare je možné použít.
    6. Žádní speciální charakteři.
    7. Velikost hrací plochy je 72(+/-)" x 48".
    8. Bude se hrát podle "RULEBOOKU" ze setu Warhammer 2000, oficiálních komentářů článků. Máte-li k dispozici jiné oficiální změny, které hodláte uplatnit při hře, doneste si je sebou!!
    9. Empire - steam tank WD 262.
    10. VYBAVENÍ - modely, náhrady, konverze, doplňky - viz kapitola Vybavení pro Warhammer & Warhammer 40 000.





    TERÉN
    · Každý hráč rozmístití na jedné polovině 3 kusy náhodně určeného terénu. Druh terénu si hráči při jeho rozmístění postupně hodí D6 dle následující tabulky.

    HOD NA D6 TERÉN MAXIMÁLNÍ POČET NA BOJIŠTI
    1 kopec jednoduchý 2
    2 les * 2
    3 budova, nebo skupina budov, + 8" plot 1
    4 bažina – max. průměr 10“ zpomaluje pohyb o 1/2 1
    5 skalka, stavba, modla o základně 3x3“ 1
    6 výběr možností 1 - 5 možno použít využít jen 1x


    · Kterýkoliv kus terénu může mít maximální průměroný rozměr 12" (pokud není určeno jinak).To znamená, že jakákoliv délková míra plochy, jež zabírá terén na herní ploše, může být maximálně 12". Například kopec může zabírat kruh, který nikde nepřekročí průměr 12".Délka plotu se do rozměru budov (budovy) nepřipočítává, NESMÍ však vytvářet uzavřené prostory.
    · Jednotlivé kusy terénu musí být od sebe vzdáleny minimálně 6".
    · Žádný prvek terénu nesmí být umístěn blíž jak 8" od středového bodu hrací plochy (W.D. číslo 228).
    · Každá hrací polovina se rozdělí na TŘI stejné části a do každé se přibližně do středu, umístí jeden náhodně vygenerovaný kus terénu.
    · Oba hráči rozmísťují jednotlivé kusy terénu střídavě na jedné polovině hracího stolu. Rozmísťovat začíná ten, komu padne vyšší součet na 2D6.
    · Po rozmístění terénu se pohne všemi terénními rysy na stole o 2D6“ ve směru jenž určí hod na rozptylovací kostce, přičemž nesmí být porušena minimální vzdálenost terénu od sebe. V takovém případě, může terén zůstat na místě, nebo se hod musí opakovat. Padne li „HIT“ posune se terén o 1/2 hodu (2D6) ve směru malé šipky.
    · Teprve nyní si hráči hodem D6 určí která strana komu připadne.

    ROZMÍSTĚNÍ - HRA
    v Všechny jednotky musí být rozmístěny maximálně 12" od hráčovy základny herní plochy. Vyjímku tvoří jednotky se speciálním rozmístěním (pravidlo „scouts“ „speciál deployment“). Upozorňujeme, že obsluhy strojů, jako jsou kanóny a bolthrowery, mohou vidět prakticky na všechny strany
    v Nelze se pohybovat, vstupovat a umísťovat jednotky do, nebo na budovy.
    v Rozmísťovat jednotky začíná ten, kdo hodí více na D6. Hráči střídavě umístí své jednotky na plochu.
    v Stroje se rozmísťují, jako by to byla jedna jednotka.
    v Charakteři se rozmísťují jako jedna jednotka a to úplně poslední.
    v Ještě před zahájením bitvy si každý poznačí z jaké magie si bude každý jeho kouzelník vybírat kouzla, která si poté „naháží“ veřejně!
    v Po rozmístění všech jednotek si oba hráči hodí D6. Ten co rozmístil první – nezahrnujíc „skauty“, má bonus +1, (tedy D6 + 1). Komu padne více si vybere, zda začíná on, nebo protivník.

    HODNOCENÍ BITVY
    Ř Každý hráč bude mít vedenou výsledkovou listinu, kde mu budou průběžně zaznamenávány výsledky vlastních bitev a průběžné pořadí.
    Ř Bitva bude vyhodnocena stovkovým systémem vítězných bodů. To znamená že hráč získá tolik vítězných bodů, kolik byla bodová hodnota zničené (nebo na konci bitvy prchající) jednotky, charaktera, stroje a td.. Příklad: za zničení jednotky o bodové hodnotě 206 bodů získá 206 bodů vítězných. Za zničení více jak poloviny životů jednotky,(charakrer, monstrun,vůz včetně), zisk poloviny vítězných bodů. Na konci bitvy se započítají další standardní bonusy.


    +100 Za každou obsazenou čtvrtinu
    +100 Za zabití protivníkova generála
    +100 Za zajmutí standarty
    +100 Za zajmutí Armádní standarty


    CELKOVÝ TURNAJOVÝ SYSTÉM
    Ř Pro celkové vyhodnocení výkonů byl zvolen tento bodový systém:
    Prohra 0 bodů Remíza 2500 bodů Vítězství 5000 bodů

    Ř + 1bod za každý navíc vítězný bod, o který jsi vyhrál. (např. výhra 821 : 536 = 5285 bodů) Současně budou zaznamenány i "ztrátové body". Ty budou důležité v okamžiku, kdy se bodový výsledek dvou hráčů bude shodovat. Lepší umístění má ten hráč, který docílil svých bodů s menšími ztrátami.
    Ř Za remízu je považován výsledný stav, kdy rozdíl vítězných bodů soupeřů bude menší jak 150 bodů. Tedy bodový rozdíl 1 - 149 je remíza.
    Ř První kolo bude rozlosováno, další kola už budou dána pořadím hráčů. Ve druhém a dalších kolech už budou spolu bojovat první proti druhému, třetí proti čtvrtému pátý proti šestému...
    Ř Dvě prohry znamenají vyřazení.
    Ř Turnaj bude hrán minimálně na čtyři kola.
    Ř 0 – 300 bodů je možno navíc získat k turnajovým výsledkům za namalované modely, nehodnotí se kvalita (modely v základním nástřiku a podobné „obcházecí“ varianty se nepočítají J). Tyto body se připočítají k celkovým dosaženým bodům, až na závěr hodnocení.

    TABULKA BODŮ ZA NABARVENÉ/KONVERTOVANÉ MODELY
    TYP MODELU BODY
    Pěší (20 x 20mm, 25 x 25mm) 5
    Jízdní (25 x 50 mm) 10
    Pěší šampión, praporečník, hudebník 15
    Jízdní šampión, praporečník, hudebník 20
    Pěší charakter / Swarm 20
    Jízdní charakter 30
    Model na 40 x 40mm 35
    Model na 50 x 50mm 45
    Válečné stroje a vozy 40
    Konverze – úprava do 20% +10
    Konverze – úprava nad 20% +20
    Maximální zisk bodů je +500 bodů ke všem bodům získaných v průběhu turnaje Body za nabarvené modely nemají vliv na výsledky jednotlivých bitev!


    PŘIHLÁŠKY - INFORMACE O TURNAJI
    (TURNAJOVÁ ŘEŠENÍ SPORNÝCH SITUACÍ A KOMBINACÍ)
    Prodejna, Klub hráčů ATLANTIS, Horní Město,PŘÍKRÁ 42 VSETÍN, 755 01,
    Tel. Po 16hod: 751 411 697, 602 509 218


    Prosíme, dejte nám vědět o své účasti co nejdříve! Své armádní rozpisy nám zasílejte předem, vyhneme se tak velmi nepříjemným situacím! Lidé jenž je budou kontrolovat se turnaje aktivně neúčastní a nebudou o jejich obsahu informovat širokou veřejnost. Děkujeme za Vaši důvěru.
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    jinak denska uspesne probehl první fight po letech a docela dobre jsme si ho uzili takze doufám ze se casem necro zase rozjede...
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    EOLIS: nový pravidla se ke mě v celku vytiskly dostanou až dneska večer takže nejsem s ijistej ale gangy určitě zůstaly změny se týkaj spíš nějakejch drobností v průběhu ruznejch hodů apod....
    EOLIS
    EOLIS --- ---
    Sakra nějak jsem se překoukl. V Brně? To je pro mě trochu z ruky:-( Mimochodem Ta nová pravidla jsou nějak zásadně jiná? A jak jsou na tom Outlanders (speciálně Scavvies)?
    LUNGPA
    LUNGPA --- ---
    btw. jinak první před sraz NECROMUNDA RESURRECTION je zítra v Černým rytířovi 13:00 v brně takže kdo by byl tak akční a ready tak se může zastavit klidně i s gangem na první pohybernační rzkoukávácí vypravu do underhiwe Necromundy...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam