SORBAK: poprosim o NEPOSLES, nechci vubec postava umoznit cestovani mimo SinCity na tom je cele hrani postavene a tak je sincity definovane, pokud by se mely dostat ven, tak sam pokus o vycestovani je minimalne na jeden run, ktery mozna jednou prijde, ale jeste neni cas. SinCity je neco jako luxusni veznice, prijezdy tam nejsou temer kontrolovane, ale pokus uniknout je asi jako zdrhat z Alcatrazu, ne ze by to neslo, ale vez, ze lod nebo letadlo klidne bude odstrelovano raketami a podobne dobroty. Po zemi je to uplnej unreal. Byla by nasazena i hruba magicka podpora. Pocitej ta uroven SpecOps.
SORBAK: ani tohle omezeni nehodlam akceptovat, zadne pravidlo jako jenom jeden kouzelnik v teamu v pravidlech nikde neni a nebude. Team klidne muze byt slozenej ze samych kouzelniku naopak takove moznosti bych dal hrubou prednost pred teamem samejch zabijaku.
Nevidim duvod proc by nemoh team byt kouzelnickej, naopak je relativne nasnade, ze s tim jak magie funguje vznikaji magicke skupiny. Je napriklad daleko uzitecnejsi, aby kouzelnici spojovali sili treba v astrale. Navic s jednim kouzelnikem v tymu jaksi ztraci smysl ritualni magie, kterou chci do budoucna hrat a v neposledni rade kouzelnik je nenahraditelna postava, takze pokud bude jen jeden hrac mit rozehraneho kouzelnika a pak neprijede, pujde jakekoli pripravene masterovani do kytek, tedy kouzelniku muze byt klidne i vic, ale davam prednost kouzelniku mebojovym, spise s jinym zamerenim.
Kouzelnici si navzajem vubec nemusi lezt do zeli, magie je velmi siroky pojem v Shadowrunu, takze klidne jde masterovat tym, kde je nekolik kouzlosu.
Spise bych toto omezeni vztahnul na jednoho hackera, pac dva jsou defacto nesmysl, ale ani na to netrvam.
SORBAK: opet nesouhlasim, tajnustkareni NEBRAT, hrajem pomerne malo a nez se postavy seznami do detajlu je to vzdy takove vselijake, pokud hraci znaji postavy ostatnich hraje se pak lepe, pac si muzou navzajem radit a pomahat, coz mi nevadi, lepsi je zvysena mira nerealisticnosti, ale uzitecne postavy nez naopak.
Obecne SinCity NEMA byt nijak zvlast realisticke, takze ne vsichni pouzivaji pouze AK i kdyz je to dobra zbran, spousta lidi ma uzzi i kdyz je mozna napicu atd. To zaprve postavam dava sanci, zadruhe do dodava barevnost a comixovost. Jakoze vazne v maloktere zajimave hre vidis pouze AKcko napriklad.
Precejenom tohle je moje dejova linie a rad bych, aby zustala zachovana nejaka pravidla.
To ma mimo jine co do cineni i s jednim kouzlosem v tymu, pac kouzelnik jsem ja a pokud budu ja vetsinou masterovat, coz asi budu, tak vetsinou spis nebude kouzelnik. Proto taky nedelam hackera, ktery je opravdu potreba.
Jinak hacker neni nezbytne nutny, aby byl jen hacker i kdyz je to samozrejme bezva, dal bych prednost kombinaci hacker-rigger [pokudmozno ne hrany Burkharem, ktery hackovanim desne otravuje ostatni a navic to neumi - coz ukazal uz nekolikrat, naposled v akci projdete pres hranici a vytvorte stalou stezku, kde nebyl ucine schopny pouzit zadny ze svojich programu].
Jako master bych dal prednost Atomouskovi jako hackerovi, Maclinksovi jako kouzelnikovi [pomuzu a poradim o pravidla se moc nestarej, pores si spis dizajn magie, totem a kouzla, zbytek vysvetrlim ja nebo sorbak, moc se nezmenilo co se dizajnu tyce, hazeni je snadne].
Burkhara bych chtel jako ridice, ale ne pouze s jednim autem. Nejlepe jako ridice zlodeje, ktery otevre jakykoli zamek nejen od auta, dokaze sednout za knypl i za volant a je tedy uzitecny hlavne jako tymovej ridic, zlodej aut a ten co otvira dvere, kdyz se do nich nekope. Tedy mel by byt i nejak lehce ozbrojeny, kdyz se neco posere.
Videl bych to tak, ze decker se bude s riggerem podporovat [ano vim, ze se tomu tak nerika, ale libi se mi puvodni nazvoslovi, je jasnejsi].
Sorbak ma cerstve naplanovaneho ninju, coz je dbra kombinace prave s riggerem [jako vysadek treba] a jeho schopnosti hit and run a knock knock.
Kdokoli z prilezitostnych postav pak muze byt nejaky zabijak, protoze stejne vsechny vyse zminene postavy budou umet i tuhle cast prace, tak neni zas az takova hruza, kdyz nekdo nedorazi.
Tohl eby byl v mojich ocich idealni tym i s tim, ze vim, jak kdo hraje a vim jaka postava komu sedi.