• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Zravím, jen zrovná dáváme testovací hru

    V pravidlech je, že "Při seslání obtížnějších kouzel ztrácejí 1 život kvůli vyčerpání" - co jsou to "obtížnější kouzla"?
    STRYX
    STRYX --- ---
    VANAPRASTHA: DObra prace! :o)
    MATHES
    MATHES --- ---
    btw pro vsechny co shanej Dorn - behem dneska by meli privezt novou dodavku do toho kramku v pasazi rokoko (nevim jak se ten kramek menuje)
    VANAPRASTHA
    VANAPRASTHA --- ---
    Hráli jsme dvě hry ve dvou. Jednou já za Zorkala a podruhé kamarád Ruslan. Pokaždé vyhrál Zorky.

    1) hra:
    Ruslan měl co dělat, aby pochopil všechny věci co mohou hrdinové dělat, ale nakonec jsem ho rozdrtil - Ragnara jsem chytil v dolech, zavalil jsem ho závaly - ještě se stačil před smrtí teleportovat do Dornu, tam už ho však dokončili moji pikenýři...
    Jeho oslabenou čtveřici jsem sežral, když šli do Rituální místnosti

    2) hra:
    Ta byla mnohem vyrovnanější. Ruslan hrál Zorkala. Chtěl jsem se oslabit, tak jsem si náhodně vylosoval 5 hrdinů. Potom klasicky 2 do stok (eleanor a almanor) a 3 do bažin (choros, guelin a riel).
    Stoky jsem vybral a stihnul uteci pred Zorkyho temným výpadem z teleportu. Oběhnul jsem to po okrové cestě a vlezl do Dornu z východní strany.
    Mezitím skupina tří bez problému vybrala bažiny a vešla do Dornu západním vchodem z bažin a vybrala západní část dornu. Trojice už byla pěkně nafetovaná poklady, ale všichni na prvním levelu !!! protože Zorky vůbec neútočil.

    Zorkal se totiž rozhodl soustředit jen a pouze na plnou rituální místnost.

    Ta se celá naplnila akorát tah před tím, než se trojice dostala na dosah od západu a dvojice od východu. Choros šel dopředu, ale kvůli kryse, která blokovala přístup musel předčasně zahrát svoje požehnání - nezranitelnost a trojice musela tah počkat = druhý den Zorkalova finálního rituálu !!!

    Mezitím dvojice píkařky a čaroděje se dostala do nejtěsnější možné vzádlenosti na východ a Almanor sebral poslední artefakt.

    Pak přišel hlavní útok. Eleanor z vchodu postoupila a kartou požehnání zahrála orfeovu melodii. Riel zahrála také požehnání a tím přivolala Almanora, jež byl daleko na východě k sobě a k západní trojici. Choros naběhnul na kraj rituální místnosti a seslal ohnivý dech na dvě pole. Musel zranit i Riel, která stála za ním, aby vyčarovala medůzinu masku, aby tak zachránila chorosův život v příštím tahu. Guelin postoupil a zablokoval druhou chodbu z rituální místnosti pro postup Almanora...
    Ohnivý dech to hezky propral. Odnesla to většina červeňáků, kteří byli zmaržení. Hnědáci, kteří se vedle nich objevili po temném rituálu,však utekli na východ.

    V dalším tahu to odnesla Eleanor, která zbyla jediná na východě a na kterou se navalil zbytek rituální místnosti. První útok přežila, druhý už ne.

    Choros zahrál druhý ohnivý dech na zbytek červeňáků a dal si 3. level. Guelin s Almanorem likvidovali nově příchozí nestvůry.

    Po smrti Elanor byla vyčištěná rituální místnost.

    Tehdy jsem nejspíš udělal první chybu - nenaběhnul jsem na Zorkyho, ale šel jsem ještě vydělávat zkušenosti a dobít zbytek nestvůr na východě "pomsta za Eleanor" a naděje na level up. Almanor skutečně postoupil na druhý level ale za cenu jednoho života. Chroso zbytečně vyplýtval rychlé nohy, které mu chyběli proti další invazi nestvůr ze západu...

    Tehdy už uběhlo mnoho času, takže jsme spěchali se skončením...
    ...Hrdinové udělali druhou chybu: Nevybili nestvůry na západě a šli rovnou na Zorkyho.

    Choros v prvním tahu nedošel a tak musel být Guelin první. Ten kretén byl pořád na prvním levelu. :-) Takže trojice guelin, choros, almanor počítáno od Zorkyho, Riel obětovala život aby ucpala západní chodbu... (3. level pro Zorkala) Zorky dostal jeden život, smrt Riel.

    V druhém kole choros a guelin = 2 životy pro Zorkyho
    Smrt Almanora.

    V třetím kole choros (síla země) a guelin = 2 životy pro Zorkala , smrt guelina.

    Ve čtvrtém kole choros dává Zorkymu za 1 život, tomu ale ještě jeden nebo dva? zbývají.

    Smrt chorose: dva pikenýři + upír + gorgona + Zorkal

    Konec hry.

    Bylo to fakt jen tak tak. :o)
    Rozhodlo se v bráně osudu a před Zorkalovým trůnem.
    MATHES
    MATHES --- ---
    KERWIL: dekuju, stalo to velke usili, ale snade to bude stat za to :D
    jinak hodne stesti tem, kteri stale shaneji
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    BOUCHI: Lákavá? A co ti chudáci, na které by nevyšlo?
    To mi připomíná někdejší reklamu na jednu minerální vodu, která když dojde v restauraci na jakési výletní lodi, všichni hosté se rozutečou.
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    Tam snad ne. I kdyz je to lakava predstava. :)
    PATEJL_CZ
    PATEJL_CZ --- ---
    Jen aby nedošel i v Altaru...
    BOUCHI
    BOUCHI --- ---
    Leda by si z Hrasu doAltaru dojeli. Hac nevi kam driv skocit.
    STRYX
    STRYX --- ---
    V Hrasu je vyprodanej a nove zasoby prijdou az po vanocich :o(
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Tak at se libi...
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Gratulace, aspon ze tak ;)
    MATHES
    MATHES --- ---
    Tak a uz ho mam :) prisel sem do ograku kolem pul druhy (tou dobou mel dorazit) a byl tam posledni :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    ALMAD: zejtra privezou novou dodavku do Ogriho doupete... kolem 12 by tam mela bejt ;)
    STRYX
    STRYX --- ---
    NAVARA: Sklep v Jindrisske? To je co?
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    Vidim ze bych mel jit zakoupit vcas ;)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    ZORKAL: co se stalo se sklepem v Jindrisske? :O
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Obavam se, ze jedina zarucena jistota, kde Dorn opravdu maji, je v Sestem smyslu, Petra Slezaka 5, Karlin, zastavka Urxova - prodava se zrejme tak dobre, ze ho Altar nestaci jinam doplnovat... :)
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PATEJL_CZ: kdyz nemeli, tak ho zrejme nechteji prodat :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    STRYX: i s dobirkou jo? ja myslim, ze to na konec skoro stejne ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam