• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALISTAIRDorn - desková hra
    NIGHTINGALE
    NIGHTINGALE --- ---
    Mně Kostěj přijde v pohodě. Navíc mě hra za něj baví víc než za Zorkala. Je to prostě takové akčnější. Zatímco Zorkala hraju spíš defensivně a kumuluju armádu, tak u Kostěje se mi vyplácí furt útočit a dotírat, a když umře, tak to není zas taková škoda, vzhledem k tomu, že je za něj na 1. úrovni jen jedna zkušenost a při narození se s ním ještě vyklube jedna slabá příšera navíc. A taky se mi velmi osvědčil rituál Zával. Když jsou hrdinové moc rychlí, vchod k vejci jim prostě zasypu, což je většinou slušně zdrží.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    ten kostej se mi taky zda slabsi nez zorkal.
    Malokdy se stane ,ze vyhraje, pokad to hrdinove totalne nezachcijou. Jakmile se priblizi hrdinove k vejci, taxe horko tezko brani a zpravidla kostej zhebne hned v dalsim kole.
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ZORKAL: jo no, to bude asi nas problem, my to hrozne natahujem :-D
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    TRUMPETKA: Proti Kostejovi je nutne hrat vic na rychlost, treba i jednoho hrdinu obetovat, rychle se dostat k vejci, a je konec. Zdlouhava hra zrejme Kostejovi spis svedci...
    PIETA
    PIETA --- ---
    KERWIL: Pánovi Dornu hra mnohem víc odpouští chyby. Hrdinové něco pokazí - jsou mrtví. Pád dornu něco pokazí - je v horší situaci, než byl.
    (-:
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    Hehe a mame tu presne tu vyvazenost o kterou jde. Ale musim priznat, ze se take klonim spis k nazoru ze pan Dornu to ma ted o dost tezsi, protoze sledovat vsechny mozne kombinace hrdinu a jejich schopnosti chce opravdu hodne pozornosti a zkusenosti. Na druhou stranu nevynecham jedinou prilezitost hrat za pana Dornu a tuto vyzvu prijmout :)
    WANAH
    WANAH --- ---
    TRUMPETKA: To je zvláštní u nás se zase pánovi dornu nepodařilo vyhrát ani jednou :)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    a co se tyce datadisku: zda se mi, ze to ma Pan Dornu o poznani lehci a hrdinove o dost tezsi, zatim co jsme hrali asi 10her tak se jeste nestalo, ze by Pan Dornu prohral (a to sme to stizili tak, ze totem stoji 3 kapky, jakmile ma Kostej lvl3, tak hrdinum pribude 6ty hrdina, nepouzivame zavaly, jedeme stizena pravidla pohybu...)
    TRUMPETKA
    TRUMPETKA --- ---
    ORC23: no ja sem k datadisku dostal 1 oranzove a asi 5 sedych kolecek navic, ktera se v pripade potreby daji pouzit za nestvury, ale postavu hrdinu, Zorkala, Kosteje nebo totemu, to si budes muset asi dovyrobit rucne ;)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ORC23: Akorat nevim, jestli by to zvladly odstranit tri hrdinske utoky... :)
    KERWIL
    KERWIL --- ---
    ORC23: Husty, ale presny.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    mozna trochu OT, ale ja bych to videl na "zeme se probouzi" ;)

    ORC23
    ORC23 --- ---
    ORC23: civole "stratim" ...no fuj, davam si facku :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    ORC23: No je treba se obratit na Altar, tam by meli mit zasoby, my zadne zalohy nemame.
    ORC23
    ORC23 --- ---
    dyz stratim naky ten zeton nebo figurku, lze to nekde dokoupit? nebo alespon podpultove :)
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    FORFUN: Jenom je trochu blby, ze ho to vzdycky stoji jednu kapku krve, a s lecenim to nema zase tak dobry...
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    A díky za objasnění:)
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Rozhodně souhlas... za cedrika jsem hrál včera podruhý a předtím mě tohle combo nenapadlo.. Takhle je to geniální prorážeč chodeb v podstatě jako Guelin, i když musíš o jedno kolo počkat, než vtrhneš dál...
    ZORKAL
    ZORKAL --- ---
    Je to tak, ze to delat lze, privolani pritele se dela v utoku, tudiz je mozne zabit nestvuru a pak na to same pole Pritele vyvolat. Proto si treba ja myslim, ze je Cedrik hodne dobra postava...
    FORFUN
    FORFUN --- ---
    Zdravím, mám další dotaz k pravidlům... Dnes se nám stalo asi tohle: Cedrik s Ragnarem byli uvězněni v chodbě kostlivcem, kterého následně zabil ze tří políček Almanor čarovnou střelou. Aby v příštím kole nedošlo k opětovnému ucpání chodby (stál jsem blízko krypty) rozhodl jsem se povolat přítele na místo zabitého kostlivce hermana, čímž bych blokování na další kolo znemožnil... Argumentoval jsem tím, že samozřejmě není možné v jednom kole procházet přes pole, kde stála nestvůra, ale přivolání přítele se odehrává ve fázi útoku (podobně jako je možno střílet přes políčko, kde na začátku tahu stála nestvůra,která byla odstraněna) a tudíž se do pohybu nepočítá... Pánovi Dornu se to ale moc nelíbilo(cedrik je tím v podstatě neblokovatelný...obzvlášt na 2.lvl, kdy má dva útoky).. Co si o tom myslíte vy?? dík za názor!!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam