Nezměrně jsem zvědavej, jestli bude v rámci předvolební kampaně zase koláčová bitva. V 2006 to bylo až urputný, jak ČSSD vrhala po všech těma svejma koláčema vytvářenejma pod dozorem hochů z PSB. V DataCollect, která v odporné komunitě nechvalně proslula jako metodologický heretik (ano, DC byla sběračská firma, která se stala násrojem vrtění psa), už prý dotyční pokřivenci nepracují.
ODS pro kampaň sbírá data jako zvteklá, jak fretky se v agenturách snažej, ČSSD nenechává také nic, by jí uniklo.
Jsem také zvědav na Jiřího Paroubka. Jeslti se opět opře do agentúr. Říká se o něm, že v nemilost u Paroubka padají ty agentury, které dávají "špatné" výsledky. V takové pozici býval i STEM, když mu "blbě" vycházela ČSSD a Paroubek. To prý Hartl byl v liďáku na černé listině a nepustili ho ani přes vrátnici. Pak ty čáry šly nahóru a STEM byl hnedka velký kámo. Jsem zvědav, resp. zkusím zjistit, jak je na tom STEM v pozici teďka, když mu v čárách ČSSD i Paroubek padá.
Jenom přípomínám, že páně Paroubka hanění agentúr je časti mimo misku.