• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    yo nerdz =]

    Visual Studio 2010 - Community Wallpapers
    http://vs2010wallpapers.com/
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    je nejaka moznost zobrazovat html content v sl/wp7 ? nieco ako richtextbox.
    MILL
    MILL --- ---
    MILL: Tak ono tp "mizeni roli" nema souvislost s neaktivitou, cca po pul hodine od prihlaseni zacne IsInRole vracet false, ikdyz jsem pred pul minutou obnovil stranku. Vypada toze to souvisi s cachovanim roli a po pul hodine asi vyprsi nacachovane role a znovu se nenactou
    MILL
    MILL --- ---
    if (this.MembershipService.ValidateUser(model.UserName, model.Password))
    {

    this.FormsService.SignIn(model.UserName, false);
    ...
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    MILL: hm, a samotny kod prihlasovania mas kde ? ja si totiz robievam authentication sam, a tamta hodnota z web.config s tym moc nema - ked vytvaras FormsAuthenticationTicket tak je tam aj hodnota datumu pokial je HttpCookie platna.
    Custom form authentication / Authorization scheme in ASP.net MVC - Stack Overflow
    http://stackoverflow.com/questions/2329197/custom-form-authentication-authorization-scheme-in-asp-net-mvc
    MILL
    MILL --- ---
    VIRTUALVOID: ve web.config mam nastaveno

    <authentication mode="Forms">
    <forms loginUrl="~/Account/LogOn" timeout="180" />
    </authentication>

    samotne odhlasovani po tomto case funguje dobre, ale nekde v dobe mezi prihlasenim a timeoutem zacne IsInRole vracet false
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    MILL: nezavisi to nahodou od Auth Cookie ?
    MILL
    MILL --- ---
    Nevite jak se ridi platnost HttpContext.User.Identity.IsAuthenticated a HttpContext.User.IsInRole() ?

    Pri delsi neaktivite se stane ze IsAuthenticated je stale true, ale IsInRole zacne vracet false.
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    LOOCAS: Pocital jsem to vsechno ve float a az nakonec castoval na int. Mel jsem tam asi chybu nekde ve vykreslovani (protoze vypocet souradnic byl spravne), ale nemel jsem nervy to dal resit, takze jsem to obesel a timto se k tomu jiz nebudu muset vracet :). Hura :)
    LOOCAS
    LOOCAS --- ---
    TENCOKACISTROMY: A bereš v potaz i Pixel Aspect Ratio? A nebo se jedná čistě jen o Square Pixel rastr?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PIGSTER: Kazdej bod nevychazi trosku jinak. Cili to musi bejt nejaka moje ultradebilni bota.

    Kdyz to nevyresim do odpoledne, tak to pak uvidis sam :P.
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    TENCOKACISTROMY: a o kolik ti to nevychazi? zaokrouhlujes to spravne?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PIGSTER: Jo, to delam. Nechapu proc to nevychazi :(
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    TENCOKACISTROMY: puvodni x nasobis 0.243 a puvodni y nasobis 0.243 to by melo stacit. Vychozi souradnice musi byt 0,0
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Mam obrazek velkej 4111x3411 a do neho vykresluju body. Body sedej jak maj.

    Chci ten samej obrazek zmensit na 1000x830 a ve stejnym pomeru tam vykreslit ty samy body.

    Zjistim si pomer sirky a vysky obrazku. U bodu pak vynasobim/vydelim (podle toho co cim delim) X a Y pomerem z obrazku.

    Ve vysledku v tom mensim obrazku mam ty body posunuty jinak nez na tom puvodnim.

    Unika mi neco? Koukam k sobe do kodu a nemuzu najit zadnou botu, at se snazim, jak se snazim :(.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    zajímalo by mě, jestli to F# je spíš síťová verze Forthu, nebo Fortranu :-)
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    AREX
    AREX --- ---
    KEDRIGERN: Jako jo, kaskadovani je vyborna vec. Spis mi jde o fyzickou neprehlednost. Kdyz to cele narusta tak se prakticky vzdy mas velkou sanci dostat do bodu, kdy ti jeden styl ovlivnuje nejaky jiny a musis delat vyjimky pokud potrebujes udelat neco s cim se na zacatku nepocitalo.

    MICTECH: Tak to neznam, mrknu se o co jde :)
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    AREX: Jak nepřehledné? Kaskáda (čili vlastně dědičnost) je asi nejefektivnější způsob komprimace. CSS3 umí vše, co by někdo mohl potřebovat...

    Koneckonců WPF styly jsou opsané CSS.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam