• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    H_U_N_T_E_R
    H_U_N_T_E_R --- ---
    DARKREIDER: když dáváš commit a asociuješ task, tak nahoře v comboboxu vybíráš query. Ty query se dají definovat v TeamExploreru. Tam by to vyfiltrovat jít mělo (kdyby nepomohlo to klikátko, tak ještě pobinguj - dá se to nějak psát i v něčem vzdáleně podobným t-sql a dostaneš se tím ještě hlouběji)
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    studujem ten check in dialog a nevidim tam nic cim by som pri komite doplnkovo oznacil task, bolo by dostacujuce keby slo vyrobit nejaku filtracnu query, ktora by mi po merge do main a naslednom pokuse o komit vybrala v zozname taskov a US a bugov len tie polozky, ktore som v Develope komitol ale v main este nie, ale podla toho ako sa v tom hrabem tam asi nic take nie je. Resp to tam nevidim, nie som v tom tfs zrovna kovany.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    nebo nejaky tagy, to tam musi byt
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    PJOTRIK: Su tam User Story ktore pod sebou zahrnuju podtasky, co by v dokonalom svete mohlo fungovat ako pises, ale u nas na firme to zial funguje tak ze v 90tich percentach jedna uloha je jeden User Story bez pod taskou co mi tento pristup komplikuj a dalej aj bugy by museli byt nejakym sposobom v takychto skupinach, co sa rozhodne nestane, aj keby to v TFS slo.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    nebo neco jako oznaceni releasu, pak by stacilo si vyfiltrovat tasky pro konkretni release a muzes je najednou resolve
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    DARKREIDER: TFS neznam, ale neni tam neco treba jako high-level tasky? Ze bys pod-tasky oznacoval jako hotovy hnedka a nad-task az kdyz se merguje do Main.
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    Caute,

    mam skromnu otazku. Uz sa tu kedysi davno TFS spominalo. Pouzivame vo firme Main vetvu a Develop vetvu. pricem v Develop sa prudko vyvija a nasledne merguje do Main.

    Problem je, ze system ktorym sa eviduju splnene tasky je dost debilny. Aktualne dostanem v TFS Task, ten splnim v Develope, pri komite do Developu ale nemozem Task oznacit ako Resolved ale iba ako Associated. A az budem vsetky hotove tasky vramci UserStory komitovat do Main, tak ich mozem pri komite mergu oznacit za Resolved.

    Vdaka tomu je v tom TFS vidiet kedy sa dostal do Main ten ktory task a v ktorom builde skoncil. Ak by sa to priradilo ako resolved uz v Develope tka o tom Main nebude vediet.

    Lenze vdaka tomu ja mam 60 taskov, 20 vyriesim a stale mi strasia v zozname Taskov, lebo niesu Resolved. A ked MErgujem do Main, tak stejne musim mat niekde na papiery napisane, ktore tasky som uz vlastne spravil a mam ich pri komite do main oznacit ako resolved.

    = OPRUZ

    Odbornici od nas mi tvrdia, ze inak to nejde, co mi pride krajne dementne. Ja by som si predstavoval, ze pri develope pekne task oznacim ako hotovy, zmizne mi zo zoznamu a pri merge do Main sa mi k tomu komitu pripoji automaticky. Mate k tomu niekto nejaky postreh? Alebo aspon nejake ine/lepsie riesenie ako viest asociaciu taskov a ich flow vetvami, bez toho aby som to vzdy musel rucne priradovat ja a prehrabavat sa v tonach taskov. diky moc.
    HURDA
    HURDA --- ---
    VIRTUALVOID: ty masky tam jsou aby se y jendoho cisla vycetli dve casti.

    schema pouziti:
    mám binarni cislo 10101010
    mam masku1        11110000
    mam masku2        00001111
    
    kdyz dam cislo & maska1 dostanu = 10100000 - cislo nezavisle na dolnich ctyrech bitech . (>> 4 si ho mohu hodit na 1010)
    
    kdyz dam cislo & maska2 tak z cisla vyctu dolni 4 bity
    

    HURDA
    HURDA --- ---
    VIRTUALVOID:

    uint = ziskejCas();
    byte priority = 0 | 1 | 2

    uint priorityAndTime = ( time & MASK_TIME) | ( (priority << SHIFT_PRIORITY) | & MASK_PRIORITY)

    ty masky by tam ani nemuseli bejt, je to jenom pro jistotu
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ad VIRTUALVOID

    toto vyzera ako dobry napad: var result = (1 << SHIFT_PRIORITY) | diff;

    stale ma tam mylila mask_priority a mask_time.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    SLUPKA: tak to skusim znova :)

    uint priorityAndTime = BufferUtils.DecodeUInteger(data, offset);
    vypluje do vysledku: 1196045449

    toto cislo predstavuje jak cas (v sekundach od 2007,1,1)

    ted, touto operaciou zistim z toho cisla prioritu :
    byte priority = (byte)((priorityAndTime & MASK_PRIORITY) >> SHIFT_PRIORITY);
    vysledkom mozu byt: 0, 1 alebo 2 (teraz je 1)
    pricom uint MASK_PRIORITY = 0xC0000000, int SHIFT_PRIORITY = 30

    a ted ten cas:
    uint timeShift = priorityAndTime & MASK_TIME;
    vysledok: 122303625
    pricom uint MASK_TIME = 0x3FFFFFFF

    a to co potrebujem ja je, ze mam prioritu (0,1 alebo 2) a cas, ktore potrebujem bitovymi operaciami zlozit do cisla ako je na zaciatku priorityAndTime.
    ja nevim, trebars priorityAndTime = 1 | 12312312 (co je ocividne blbost).

    ak by som to zas blbo popisal, tak ma kopnite niekto, dik ;)
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    VIRTUALVOID: Jsem na tom stejně jako ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ja bych ti poradil, ale nejak sem nepochopil na co se ptas, mluvis dost mlhave, tak se pak nediv ze ti nikdo neodpovidat.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dopbre:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ANDY_WARHOL: klingonstina se pise latinkou :) ve chvili kdy budes mit jmena typu "Heghlu'meH QaQ jajvam", bude celkem problem se v tom vyznat :)
    ESY
    ESY --- ---
    ANDY_WARHOL: o korejcich
    ESY
    ESY --- ---
    ANDY_WARHOL: pokud to nekdo bude chtit udelat je jedno v jakem jazyce to bude.. howk
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    pokud si tedy mluvil o cinanech, troufam si tvrdit ze korejci budou jina liga.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    mel by si si zopakovat vypocet pravdepodobnosti, jaka je pravdepodobnost ze se z miliardy lidi rozumejicimu jednomu jazyku vyskytne jeden, ktery to a, dokaze dekompilovat, b, bude to chtit udelat
    urcite vetsi nez z kambodstinou
    ESY
    ESY --- ---
    ANDY_WARHOL: pragamer nema s programovanim nic spolecneho :] Vetisnou jsou to jen klikaci stroje :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam