• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    MICA: Podívej, já netuším, jak moc to vaše šifrování je důležité, k něčemu dobré a do jaké míry je to jen security through obscurity, ale _správně_ naimplementovat kryptografický algoritmus vyžaduje opravdu víc, než jenom, aby to dávalo správné výsledky.
    MICA
    MICA --- ---
    MORMEGIL: Tak na první pohled vypadá, že je implementovaná přesně podle normy a navíc funguje... :))
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    MICA: Ježišmarija, vlastní implementace AES. Za to by se mělo dělat něco velmi ošklivého.
    MICA
    MICA --- ---
    Tak vyřešeno, tohle funguje správně
    Advanced Encryption Standerd (AES) encryption using C# - A Data Security
    http://www.eggheadcafe.com/tutorials/csharp/a48427cc-a6f5-4d40-aae5-16bae418d09a/advanced-encryption-standerd-aes-encryption-using-c--a-data-security.aspx
    MICA
    MICA --- ---
    MORMEGIL: Ano, jde mi čistě jen o 128b → 128b. I po nastavení CipherMode.ECB a PaddingMode.None je generováno 32 bajtů (zajímavé je že do toho zařízení jsem vlastně posílal jen prvních 16 bajtů a i tak došlo k jejich rozšifrování).
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    MICA: Musíš zejména vědět, jaký režim (CipherMode) se má používat. Jestli ti jde jen o zašifrování 128b → 128b, tak dost možná chceš jenom jednu čistou AES transformaci, zkus třeba CipherMode.ECB a PaddingMode.None. Ale nevím, k čemu to vlastně chceš používat.
    MICA
    MICA --- ---
    Hmm koukám že funkce encrypt negeneruje 128bitů ale 256bitů. Jak je to do pekla možné, když key, iv i data mají 128 bitů a KeySize a BlockSize je nastaveno na 128? :-O
    MICA
    MICA --- ---
    Mátě někdo zkušenosti s implementací 128b AES pro C#? Byl jsem postaven před problém, že musím s nějakým zařízením komunikovat
    šifrovaně. V zařízení je k dispozici HW jednotka pro výpočet AES. Pokud blok dat zašifruji v C# (používám tento kod ve kterém jsem jen
    zaměnil string za byte[16]) tak data jsou v cílovém zařízení bez problému rozšifrována. Pokud ale nějaká data zašifruji v tom zařízení, tak
    Rijndael neni schopný data rozšifrovat a vyhodí vyjímku "Padding is invalid and cannot be removed". Zkusil jsem měnit Padding, přehazovat
    endianitu dat a bez úspěchu. Nemáte nějaký tip co s tím? :-/
    MASSERATTI
    MASSERATTI --- ---
    OT: 3ds max plugin programator
    Shanim nekoho kdo ma zkusenosti s C++, a umi pouzivat 3dsmax SDK. Chtel bych zkonzultovat, potazmo naprogramovat plugin. Jednalo by se o objektovy modifikator (*.dlm), zadne slozite rendery, efekty, nic podobneho. Nektere principy jiz max obsahuje. Jakekoliv napady ci pripominky mi poslete prosim do posty, nebo mail na: matras@seznam.cz
    Formu spoluprace si urcite domluvime. Myslim ze by z toho mohl byt pekny produktpro ktery bychom nasli distributora.
    Dekuju.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    NECROMAN: odpovim si sam - DispatcherTimer?
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    dotaz, jak byste implementovali Windows Phone aplikaci, ktera bude zobrazovat cas na obrazovce kazdou vterinu? Jde mi o to jak co nejpresneji a nejbezpecneji zajistit, aby se presne kazdou vterinu provedl update, aby se hodiny nespozdovali, nepredbihaly a zadna vterina se nevynechala. Stejne tak chci vykonavat kod jen kazdou vterinu, zadne while (true) pokud uz je dalsi vterina, proved update. Pokud budu pouzivat cyklus {update, Thread.sleep(1000)}, tak se budou hodiny spozdovat.
    Je na toto nejaky pattern, jak zajistit pravidelne spousteni nejakeho kodu. Mozna je na to standarni API, jen o tom nevim :)
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    MILL: To bude rozhodně čekání na nějaký timeout. Buď to může být to blbě nakonfigurované IPv6, nebo třeba kontaktování CA kvůli CRL pokud používáš třeba https.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MILL: to trochu zni jako problem s ipv4/ipv6, zkus se podivat co se tam deje sitove treba ve Wiresharku
    MILL
    MILL --- ---
    Já jsem narazil na jiný problém ohledně .NET aplikací. Kdykoliv spustím aplikaci, která přistupuje k datům přes intrnet, tak od prvního pokusu se připojit to trvá cca 30 sekund, než aplikace "odmrzne" a jede dál. Při dalším pokusu o připojení je vše ok a odezvy jsou okamžité. Pokud aplikaci vypnu a opět zapnu, je to napoprvé opět s prodlevou. Jedna aplikace je v .NET 2 a zbytek .NET 4
    U obyč aplikací, které pouze využívám to není takové peklo, ale nyní dělám na jednom projektu, kde se připojuji k WCF Service přes internet a tam to zamrzne při debugu také, a to už mě dost rozčiluje.
    Systém je po reinstalaci - Win7 x64 + VS 2010 - všechno ozáplatovaný a internet mám po kabelu cca 60 Mbit, takže konektivitou to nebude.
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    ked prepnem na x64 tak je to o polovicu rychlejsie, ale zase nefunguje edit and continue (lebo 64bit ze ano). zacarovany kruh, nakoniec tie 32bitove XP su najlepsia volba, smutne
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    pokud to nebude nejakym nastavenim, co sme tu zminili, tak se obavam, ze to muze vyresit az reinstall windows a studia, mel sem takhle divnej problem se svn, kdyz sem commitoval, tak sem mohl jit na obed, nez to vubec ukazalo to okno, tak to trvalo treba deset minut. tak mi vymenili komp a jede to normalne, komp mel stejny parametry, byl identickej, ale proste se nekde uvnitr neco posere a neprijdes na to, kolikrat je to rychlejsi preinstalovat, ja to mel jednodusi, me proste privezli stejnej komp, kterej byl pripravenej s vetsinou toho co sem potreboval.
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    MORMEGIL: skontroloval som, mam to odskrtnute
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    DARKREIDER: A nemáš náhodou v options zapnutý Debugging\Native\Load DLL exports?
    DARKREIDER
    DARKREIDER --- ---
    MORMEGIL: podla output okna sa po vypnuti symbolov loaduju len linkovane dll, pri zapnutych symboloch sa k nim dotahuju aj ony.

    ANDY_WARHOL: rebuild je za nejakych 10 sec, rozsah je 6 projektov v solution, akurat linkuju hromadu nasich externych dll, ktore sa tahali z diksu na servri, to som poriesil namapovanim na virtualny disk a nakopirovanie lokalne. Tym sa mi build dost razantne zrychlil (z 50s na tych 10s), akurat ten debug je stale zdechly...
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    jak je to rozsahly projekt ? pouzivas dll reference nebo projekt reference, mas nastaveny co buildovat ? nekdy nepotrebujes vsechno, tak si vytvor buildovaci profily
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam