• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    EDUDANT
    EDUDANT --- ---
    TENCOKACISTROMY: To neni domácí úkol, kdyby byl tak se tim tolik nezatěžuju. Potřebuju to do jedný aplikace ale nejsem programátor vyloženě. Respektive programuju něco jinýho a tohle prostě neumim :D
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    EDUDANT: To uz se zase delaj domaci ukoly :)?
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    KEDRIGERN: Tak ještě jednou u mě: https://gist.github.com/4326905 , nevšiml jsem si, že jsem odhlášen.
    KEDRIGERN
    KEDRIGERN --- ---
    EDUDANT: No tohle jsem si psal v prváku: https://gist.github.com/4326878
    Netuším v jakém je to stavu. Ale imho to chodilo, čili si to kdyžtak dodělej (nejspíš tam budou ošetřeny jen základní chyby). Popřípadě mi pak i opravenou verzi pošli :). Dole je krátké readme.
    EDUDANT
    EDUDANT --- ---
    Ahojte, nemáte někdo hotový script na variace s opakováním? Moc by mi to pomohlo. Díky. Nemůžu se toho algoritmu dopídit a už sem v koncích :D díky
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Pokud s nim dal nepracujes, tak si na to promenou vytvaret nemusis. C# kompilator si tu promenou na ten syntax sugar vytvori sam.
    Na stacku tedy bude stejne.

    Daji se s tim delat ruzny kouzla, docela to pouzivam.
    SPRUZY
    SPRUZY --- ---
    NECROMAN: Urcite je to mozne, i kdyz asi ne tak caste.
    Mrkni se treba na tridu WaitCursor a jeji pouziti, to je podle me to co hledas.

    private void butClickSaveSettings(object sender, EventArgs e)
    {
    using (new WaitCursor())
    {
    SaveSettings();
    }
    }
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Je mozne v using blocich neukladat si objekt, nad kterym je ten usign postaveny, takto:

    using (new DisposableClass())
    {
    ...
    }

    nebo je vzdy treba si to uzlozit
    using (DisposableClass dc = new DisposableClass())
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    TENCOKACISTROMY: diky moc. mrknu na to
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ANDY_WARHOL: Mozna by ses mohl inspirovat na prikladu ( http://www.codeproject.com/Articles/22952/WPF-Diagram-Designer-Part-1 ) s designerem diagramu. Tomu tvymu to vypada dost podobny a nevypada to nejak zvlast narocne.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ahoj lidi. potreboval bych nasmerovat. delam takovou wpf aplikaci, ktera ma sadu kontrolu, ktery sem udelal. a potrebuju vyrobit nejaky designer, ktery umozni userovi aby si ty kontroly v libovlnem poctu vynesl do okna aplikace tam si je rozmistil jak bude potrebovat sam.
    vubec nevim co mam hledat, nejaky jakysi designer, ale kdyz to hledam, tak mi vyleze spousta nepouzitelnyho.
    diky za jakoukoliv uzitecnou informaci
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    VIRTUALVOID: potrebuji neco stabilniho, co ma zajisteny support a ne alpha projekt 4 roky neudrzovany...
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    nevite o knihovne pro .NET pro konvertovani grafickych zdroju z .ai nebo .psd do .png?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: V tom pripade bych to vubec neresil. Prijde mi to fakt ok. Jestli se nepletu, tak array ICollection<T> neimplementuje, takze timhle obsahnes zdroj dat jak z kolekci, tak z poli. V pripade ze by tam nekdo chtel cpat veci, ktery budou mit promenny vysledky v case tak:
    1) Bud to tak ma bejt a je to ok.
    2) Nema to tak bejt a v tom pripade i kdyby na tom zavolal .ToList(), tak se sice chyba zamaskuje, ale porad tam bude existovat.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: u specifickych pripadu bych to chapal, nicmene zde se jednalo o typicke cachovani dat, ktera se pozdeji nemenila. No nic... :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Jasne, ale taky jsou kolekce, ktery muzes vracet vickrat, ale jsou derefered, takze z toho ICollection udelat proste nemuzes.

    Samo o sobe mi to prijde ok. Neznam okolnosti, ale klidne muzes mit scenar, kdy ta dictionary opravdu ma obsahovat seznam kolekci, ktery vickrat nez jednou neprojdes.

    Nebo naopak muzes mit situaci, kdy tam chces davat vic druhu kolekci a nektera z nich neimplementuje ICollection<T> (napr. BlockingCollection<T>). Pak je imho lepsi pouzit IEnumerable<T> nez negenerickou ICollection<T>.
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    NECROMAN: prijde mi, ze ale tohle nejde moc na urovni definice toho interfacu vyresit - stejne tak se da tvrdit, ze existujou kolekce, ktery se daj enumerovat vicekrat uplne bez problemu a existuje platnej duvod proc je tam ulozit.
    Navic IMHO ne vzdycky je nutne na zavadu, ze opakovana enumerace vraci ruzny vysledky - je teda fakt ze pak se muzem dogadovat, jestli v takovym pripade tam ma bejt to IEnumerable nebo delegat (kterej teda zase ale vrati IEnumerable), coz me osobne teda prijde jako religiozni detail.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ukladat IEnumerable mi prijde dost spatne uz z principu - jsou kolekce, ktere lze enumerovat jen jednou nebo pokazde s jinym vysledkem, tim padem ta dictionary nezajistuje stabilni opakovatelne nacteni ulozene hodnoty
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    kolekce kolekci, taky mi na tom neprijde nic az tak prasackyho
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Co ti na tom prijde prasackyho?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam