• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SAJAGI: Od doby, kdy Refelector je placenej, tak pouzivam ILSpy.
    SAJAGI
    SAJAGI --- ---
    Co používáte jako alternativu .NET Reflectoru pro .NET 4.5? Pro osobní projekty, takže nejlépe zadarmo.
    SPRUZY
    SPRUZY --- ---
    MORMEGIL: Dik. To je videt, ze je to banda idiotu:)
    A ja taky, nevim proc jsem se na to nepodival pres reflector sam.
    MORMEGIL
    MORMEGIL --- ---
    SPRUZY: Date a DateTime je totéž (datový typ je pořád DateTime), jenom Date vrací hodnotu, kde jsou nulové minuty, hodiny, sekundy. A máš očividně smůlu, někdo v Microsoftu měl dojem, že je rozumné mít takové chování…
            if (culture == CultureInfo.InvariantCulture)
            {
              if (dateTime.TimeOfDay.TotalSeconds == 0.0)
                return (object) dateTime.ToString("yyyy-MM-dd", (IFormatProvider) culture);
              else
                return (object) dateTime.ToString((IFormatProvider) culture);
            }
    

    Ale poradím ti hnusnou fintu: za ten .Date přidej .AddMilliseconds(1) a koukni na výsledek. ;-)
    SPRUZY
    SPRUZY --- ---
    Cau.

    Netusite nekdo proc mi DateTimeConverter vraci ruzny format datumu pro Date a DateTime?

    Priklad:

    System.ComponentModel.TypeDescriptor.GetConverter(typeof(DateTime)).ConvertToInvariantString(DateTime.Now)
    "01/07/2013 15:38:56"
    System.ComponentModel.TypeDescriptor.GetConverter(typeof(DateTime)).ConvertToInvariantString(DateTime.Now.Date)
    "2013-01-07"

    Potreboval bych, aby ten format byl stejny (ale zaroven bych chtel zustat u InvariantCulture).
    Mam to zapojene v obecne tride pro Convert. Musim tam doplnit podminky pro typ DateTime a ten resit jinak nez pres DateTimeConverter, nebo to ma nejake lepsi reseni ktere nevidim?
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    MARCUSSS: rovnou C# 5.0 - pokud budes chtit programovat pro Windows 8, tak se bez async/await neobejdes. Zkus nejakou napr. C# 5.0 in nutshell.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MARCUSSS: no Unity je Mono. Coz normalne neni zadnej rozdil, ale jak psal uz drevorubec, ty knihovny sou jiny. Spis si najdi diskuzi o hernich enginech a Unity3D a zeptej se primo v nem
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY:souhlas, programujeme profesionalne je supr :]]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Na cestinu hod bobek, nez to tu prelozej (a jeste ke vsemu blbe), tak vyjde dalsi verze. Imho nejlepsi je serie "programujeme profesionalne" - takova velka cervena bichle. Stoji asi litr, ale stoji za to.
    MARCUSSS
    MARCUSSS --- ---
    Jo to mám v úmyslu, mám zařízené i nějaké workshopy atd.

    A přesně to jsem měl v úmyslu, naučit se nějaké základy (v .NETu), protože v tom Unity je stejně budu potřebovat.

    Jakou literaturu byste mi teda do základu doporučili? V češtině i angličtině.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MARCUSSS: Jo zaklady jsou stejny. Kazdopadne v ramci Unity sice pouzivas jazyk C#, nicmene vsechno kolo je uplne jiny nez co pisou v tech knizkach (tam se temer vzdy pise o .NETu). Takze nektery knihovyny v Unity mit nebudes.

    Urcite bych ti doporucil si vyzkouset par veci v normalnim .NETu a pak je teprve zkouset v Unity. A na Unity si rozhodne porid zvlast knihu/knihy.
    MARCUSSS
    MARCUSSS --- ---
    Budu dělat v Unity, ale základy jsou stejný, ne?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MARCUSSS: a to skriptovani ma byt v nejakym konkretnim enginu nebo toolu?
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    MARCUSSS: rozhodne nieco novsie
    MARCUSSS
    MARCUSSS --- ---
    Začínám se teď učit v C#, potřebuju to kvůli skriptování.
    Momentálně pročítám knížku „C# pro zelenáče“ od Miroslava Virtiuse (Virtia?) z roku 2002, takže pracuje s C# 1.0.
    Je to do začátku dostačující / vhodné? Nebo bych měl sehnat něco jiného pro začátečníky pracující rovnou s C# 4.0 ?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SAJAGI: Jesltize server bude v .NETu, tak SignalR je ta prava volba.
    Zpusob implementace (WebSocket, long-polling) neresis - SignalR umi oboje. Na co se klient pripoji, to ma.

    Obecne binarni zalezitost se moc neslucuje s JSON, ale myslim ze by nemel byt velky problem do SignalR propasovat nejaky jiny format. Na to muzes pouzit treba Protobuf, ale ten se zase nema moc rad s obecnejma objektama - i kdyz na to nejaky extensions existujou.
    SAJAGI
    SAJAGI --- ---
    SAJAGI: Ještě mě napadl WebSocket.
    SAJAGI
    SAJAGI --- ---
    Ahoj, jakou komuikační technologii byste použili pro následující setup:
    - jeden server, desítky současně připojených klientů
    - duplex
    - klienti obecně za NATem
    - dostupný hosting serverové aplikace
    - datové zprávy jsou malé, ale časté (několik za vteřinu) a obecně binární
    - ideálně otevřený protokol (klienti nemusí být nutně .NET aplikace)
    - ideálně automatická serializace / deserializace .NET objektů

    Reálný se mi zdá SignalR s JSONem, ale nejsem si jistý, jak moc velký to bude mít overhead a jak moc velký opruz bude serializace a deserializace. Můžete poradit? Díky :)

    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    NECROMAN: Ja ho pouzil akorat na story board. Jinak se mi to k nicemu pouzivat nepovedlo.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: no Blend pouzivam skoro denne, ale ten zbytek - souhlas.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam