• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Jak rika SLUPKA, deserializatory obcas pouzivaj zpusob, kdy vytvorej instanci, ale zadnej konstruktor neni volanej. Reflexi nepouzivaj, maj na to nejakej jinej trik. Nezkoumal jsem ale jakej.
    SLUPKA
    SLUPKA --- ---
    NECROMAN: No, co deserializace? :)
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Kviz na nedeli, lze ziskat instanci tridy, ktera neni sealed, ale ma jediny konstruktor new(), ktery je private, zadne dalsi fieldy, property, metody? Bez pouziti reflexe, activatoru, atd.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    URZA: ma to celkem rozumny stripping, cili tu velikost udrzuje jakztakz rozumnou (aspon u iosu to celkem fungovalo)
    PAJIN
    PAJIN --- ---
    Ahoj, nemate nekdo zkusenosti s Failed request tracingem na IISku ? Mam ho zapnutej a nastavenej, log soubory se me spravne vytvarej ale kdyz ten soubor otevru tak skoro kazdej GENERAL_RESPONSE_ENTITY_BUFFER je zakoncenej TRUNCATED... takze data toho response tam nejsou cely. Zkousel sem i nastavit maxLogFileSizeKb na 2048KB (ty responsy maj ted kolem 200KB) , ale nepomohlo. Nevite nekdo cim by to mohlo bejt ?
    URZA
    URZA --- ---
    ja asi vyzkousim tu HTML5+JS cestu.. ta moje appka bude prave hlavne GUI a velmi malinko logiky (i kdyz by se tam dal vyuzit pekne LINQ:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    P19: V androidu si to vsechno pises rucne v xml souboru. Podobne jako ve wpf v xamlu.
    P19
    P19 --- ---
    URZA: no prave na to GUI potrebujes ten Mac. Nativne se iOS aplikace pisou v aplikaci XCode, ktera ma i designer. A v Xamarinu pises C#, ale pro designer se musis prave prepnout do MacOS X a naklikat si to v XCode, Xamarin ti to pak zase napoji na C#.
    Teoreticky bys XCode potrebovat nemusel a mohl to vsechno napsat rucne v Xamarinu, ale to je, jako bys rucne psal kod, co ti VS vygeneruje do *.designer.cs souboru u winformu.
    Jak je to s Androidem nemam tuseni.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    URZA: jj, GUI se pro kazdou platformu musi delat zvlast.

    oni tam .net nelinkujou, je to kompilovany primo do nativniho (byte)kodu dotycny platformy.
    URZA
    URZA --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    P19: hm hm.. tak nejake realne zkusenosti s xamarinem bych si i rad poslechl.. napr. jak v tom xamarinu resite GUI? jestli jsem to pochopil dobre tak pokud bych chtel iOS a android tak pro kazde musim to gui psat samostatne?

    a jinak s velikosti appky a vykonem zkusenosti nejaky mate? ono to asi naroste tim ze se tam prilinkuji .NET co?

    chci si taky udelat jednu indianskou vec a tak mi to spis vychazi zatim na nejaky html5+phonegap..
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ve WPF Mam nasledujici button s takovymhle contentem:
    Button
    + Grid
      + Row
        + Border
          + TextBlock
      + Row
        + TextBlock
    


    Kdyz na ten button kliknu, spusti se nejaka akce a ten TextBlock uvnitr Borderu zacnu animovat. Konkretne jezdi ze svy pozice nahoru. Problem je, ze mi vyjede mimo oblast buttonu. Puvodni zamer byl, ze kdyz bude vyjizdet, tak to co je mimo button, tak nebude videt. Misto toho to precuhuje mimo oblast buttonu. Urcite na to je najaky nastaveni, aby se to tak nedelo. Ale nevim jaky :P.
    CRANK
    CRANK --- ---
    TENCOKACISTROMY: šoustoprd se říká
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jo, pro indiany to je showstoper :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    coz by me celkem zajimalo, jak se vyrovnali s xamarinem, predpokladal jsem ze z drivejsi ceny za unity droid / ios davalo unity xamarinu (predtim novellu) nejaky baksis za mono...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: jasne, pro jakykoli vazne mineny komerc je ta cena porad celkem rozumna. pro nas indiany, co by v tom pro zabavu neco zkusili, uz to ale zacina byt hloupy :) a pak, pokud chces zustat u netu na plackach, ti nezbyva to dnes uz uplne zdarma unity :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    No, je prisnejsi. Zase na druhou stranu chapu, ze tohle delat neni uplne easy a ze ty prachy nekde vydelat musej. Kdyz to na druhou stranu srovnam s cenou vyvojaru, tak tohle je oproti tomu mala caska. A jestlize jim to pomuze vyvoji, tak se to "zaplati samo".
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    NECROMAN: mne by stacila ta 300 usd verze, nicmene z te nove cenove politiky radost nemam
    P19
    P19 --- ---
    URZA: Já jo, vysral jsem se na Objective-C a zrovna to přepisuju v Xamarinu. Ale musím říct, že se mi nechce dávat těch $299, VS to teda není a stejně potřebuješ Maca.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Xamarin s plnou podporou Visual Studia stoji 999$, trochu dost na moje indie potreby :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam