• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TENCOKACISTROMYProgramovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Visual Studio 2015 RTM dostupne na MSDN!
    MSDN Subscriber Downloads
    https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads/
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Dobré chytáky v C#, na které lidi narazili
    What is the worst gotcha in C# or .NET? - Stack Overflow
    http://stackoverflow.com/questions/241134/what-is-the-worst-gotcha-in-c-sharp-or-net
    DARKINA
    DARKINA --- ---
    ahoj, doporučíte mi nějakou firmu, ktera by nam udelala webovou aplikaci ASP.net pres IIS, C# ?
    (bude se jednat o správu projektů, včetně kalkulatoru, který bude komunikovat s DLL)

    diky
    KUBATKOREBEL
    KUBATKOREBEL --- ---
    URZA: Ahoj, tuhle kombinaci jsme použili na několika projektech. Funguje to skvěle.
    URZA
    URZA --- ---
    Ahojte, děláte tady někdo v asp.net MVC+WebAPI? Případně děláte už někdo v ASP.NET 5? Budeme teď začínat jeden nový větší projekt, který bude kombinovat jak API tak MVC, zajímalo by mě jestli s tím máte někdo praktické zkušenosti...
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Seznam prednasek pro letosni Build je venku, pekne!
    Build 2015 | Channel 9
    http://channel9.msdn.com/Events/Build/2015
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MILL: co tedy spocitat podle nejvzdalenejsich bodu natoceni podle osy Z, vyrovnat to do Z=0deg a pak projit nejvice bodu v rovine x s nizsim y (spodni hrana) a vyssim y (horni hrana) a to same s x na levou a pravou hranu? pak uz bys mel mit bod nejblize k x=0 a y=0 jako jeden roh a podle nej urcis posledni bod na y a x a tam budou dalsi rohy. pokud me teda alkohol a vektory nepletou. pokud to je takove to posahane puzzle co ma kosoctvercove a trojuhelnikove tvary tak by to mohl byt problem. ty dilky bejvaj vetsinou prohle nebo zaoblene, ale tam uz to bude spis o nastaveni tolerance
    MILL
    MILL --- ---
    SIRLOON: Rohem nemyslim rohovy dilek puzzle, ale roh na jednom dilku
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MILL: v tom pripade ale dokazes jednoduchou vektorovou matikou zjistit, ze dilek ma jednu hranu rovnou a identifikovat ho jako kraj, ne?
    MILL
    MILL --- ---
    SIRLOON: Mam array bodu, ktere tvori obrys, tak jak jdou za sebou.
    To vznika naskenovaim dilku puzzle v 300 dpi ze zadni strany na cernem pozadi. To prevedu na 2D pole a body "prefiltruju" a dostanum monochromaticky obrazek. Z toho pak vytahnu obrys. Pro jeden dilek je potreba 2D pole cca 300x300
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    MILL: jestli to dobre chapu, tak mas nejaky array vektoru ktery kdyz pak vykreslis da ti to tvar dilku puzzle, tzn. dokazes identifikovat jestli ten dilek ma na dvou stranach vyrez a na dvou vystupek atd. Pokud tomu tak je, tak co ti brani v kontrole jestli jeden bod v matici je v rohu tim, ze usecky co k nemu povedou sou nejak dlouhe, tj. neprerusene vyrezem nebo vystupkem?
    MILL
    MILL --- ---
    VERLIBA: C3 je samozrejme C# :) chybicka se vloudila

    Tuhle metodu jsem zkousel, kombinaci ruzne velkych oken a rozsah povolenych uhlu, ale vysledek bylo maximalne preoptimalizovani pro jeden dilek a nebylo to dostatecne robustni
    VERLIBA
    VERLIBA --- ---
    MILL: zkusil bych se zeptat v [ Aplikovana matematika ] nebo [ Algoritmy všeho druhu :: podělte se, pochlubte se, diskutujte etc... ]
    a taky bych to lepe popsal, napriklad me neni jasne co je c3, a zdali je to vubec dulezita informace.
    Jinak na bych zkousel brat dve po sob ejdouci okna nekolika bodu, interpolovat v nich usecku, a zkoumat uhel tech dvou usecek, a lesdovat, jak se to chova okolo tech rohu.
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    BRAP242: tipuji, ze ze zaznamu z toho praveho Buildu se dovis vice, ale neni nad to se treba osobne zeptat tech lidi na nejake otazky.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    BRAP242: taky, taky... a kdyby nic jinyho, tak obed v Sasazu nebude spatnej :-D
    BRAP242
    BRAP242 --- ---
    NECROMAN: uz jsem prihlasenej - jsem zvedavej s cim se vytasej!
    NECROMAN
    NECROMAN --- ---
    Build tour od Microsoftu se dostane i do Prahy, to vypada dobre:
    Microsoft přiveze konferenci Build do Prahy, proběhne 5. června
    http://tech.ihned.cz/c1-63818980-microsoft-priveze-konferenci-build-do-prahy-probehne-5-cervna
    PEPSIN
    PEPSIN --- ---
    GARFIELD: Ja uz jsem psal, male veci, ale nejake rozumne zaklady jsme mel, jenze je to davno a ted to potrebuju "znovuobjevit". Kazdopadne tohle asi je to co hledam. Diky
    GARFIELD
    GARFIELD --- ---
    PEPSIN: Nesoustredil bych se tolik na C# ale spis na nejake obecnejsi veci a zacal bych s https://pragprog.com/the-pragmatic-programmer

    Vyborna kniha o OO je POODR http://www.poodr.com/ i pres to, ze je psana z pohledu ruby.

    A az potom, co napises par programu (doporucuji se ucit tim, ze programujes - to kniha uplne nenahradi) tak se muzes ponorit do C# s knihou C# via CLR http://www.amazon.com/CLR-via-Edition-Developer-Reference/dp/0735667454
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam