• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • zobrazit sekci
    Jmenované postavy v ději:

    Kedra - šéf podsvětí v Legnaru

    Lukas - střelec, šéf farmy, léčitel
    chlapík, který vede hraničářskou pevnost v horském sedle velehor. Umí dobře zacházet s lukem.

    Hors - koně, hůl, bič
    poprvé jste jej viděli, jak pásl ovce. po tom co přijel povoz s koňmi každý den vyjíždí na jednom z koňů ven na projížďku. V jeho výstroji je nepřehlédnutelný bič se kterým dokáže sundat šišku ze stromu, jako by to bylo to nejobyčejnější co umí. Stará se o koně, umí je sedlat a jezdit na nich. Kromě biče stále nosí lovecký tesák, který nikdy neodkládá.

    Šenk - starší chlapík samý sval a šlacha. Šenk má šedé krátké vlasy. Na první pohled nejde v jeho tváři přehlédnout jizvu, která je ve tvaru -I-I--- O své jizvě jen tak prohodil, že k ní přišel na jednom bojišti, když zakopl. Šenk má svůj vlastní dvouruční měč, který nosí přes rameno, nebo jej má u své postele. Jeho meč není nijak krásně vyzdoben, jeho ostří je však velmi krásně vyhlazeno, tak že se v něm odráží obraz každého z vás, když se na něj podíváte. Šenk svůj dvouručák dokáže s přehledem ovládat jednou rukou. Na předloktích má kožené chrániče, které nikdy nesundavá.

    Předešlá diskuse, která byla přesunuta, je archivována v mém bloku.

    Výzbroj
    Výbava
    Vlastnosti postavy
    Tvorba postavy
    Soubojový systém 2.1

    Prázdninová hra na Abarinu


    Hra začíná v pohoří, přes které chtěla přejít armáda, aby pomohla jednomu z království před vpádem temných vojsk ze severu. V kaších krajích a královstvích se sebraly vojska vojáků i různých dobrodruhů, aby pomohli napadenému království. Barbarské a skteří kmeny napadly jedno z pěti krávství "magické smlouvy". Pokud by jedno z království přišlo o svůj magický artefakt, došlo by k porušení rovnováhy a zemi by mohl ovládnout jedinec, tak jak tomu bylo před několika stovkami let. Armády se spojily na průchod průsmykem, ale byly napadany skteřími hordami. Bitva poblíž a v soutězce trvala několik dní. Prapory slavných knížectví padly v ratolištích krve. Skřeti tento boj vyhráli svým překvapivým úderem v místech, která se nedala pořádně ubránit.

    Je noc. Váš prapor někde nejspíše padl. Přežil jsi asi sám. Potuluješ se ve skalách a nevíš co máš dělat, když najednou zahlédneš několik ohňů v kruhu. Vydáše se tím směrem, předpokládáš, že se v těchto místech bude něco dít. Takovéhle ohně dělají většinou lidé, ale opatrnosti není nikdy nazbyt ....




    Před několika stovkami let většinu kontinetu ovládal mág který si nechával říkat Zerrgon. Tento mág krutě panoval silou svých pěti artefaktů:

    pohár
    dýka
    žezlo
    křišťál
    čelenka

    Dlouho svou mocí sužoval celý kontitent, až se několik knížectví domluvilo na jeho zabití. Mnoho dobrodruhů zemřelo, než byl mág Zerrgon usmrcen. Artefakty, si pak rozdělili významené rody, které se jenvíce podíleli na zabití mága. Síla artefaktů pak pozvedla tyto rody do království. Na našem kontinentu tedy vládně s míru patero království. Všichni vědí, že je potřeba zachovávat mezi artefakty rovnováhu a tak se nesmí dostat jeden ke druhému, aby nebyla zneužita síla kterou mají. Každé království pak střeží jeden z těchto artefaktů. Většinou jsou tyto artefakty chráneny v městských pevnostech, společenstvím "bílích bratří", kteří jsou kudůčtí kněží. Tyto bratry pak hlídají ozbrojenci a další a další "lidé".

    Podle posledních zpráv bylo severní království ochraňující POHÁR přepadeno barbarskými a skřetími hordami, které vyplenily celé království, kromě dvou opevněných měst. Jedno město je město krále, CAROLICENA, které je na břehu moře s velkým přístavem. Druhé město, které podle posledních zpráv nepodlehlo je město CAPENMEL s artefaktem - pohárem.

    Zprávy z CAPENMELU jsou jen útržkovité, je z nich patrné volání o pomoc proti plenícímu temnému vojsku.

    Bílí bratři se domnívají, že se zrodil další bojovník z temnot, který bude chtít silou ovládnout všechny artefakty. Nic však o půvudu temných kmenů ze severu není známo.

    Pro zachování stability tohoto světa, je potřeba ochránit artefakty před temným a tak se uzavřely všechny chrámy střežící artefakty a dále pak zejména lidé, elfové a trpaslíci organizují bojovníky a všelijaké další dobrodruhy pro ochranu prvního z pěti království, které nečekaně rychle rychle pohledhlo neznámým bojovníkům.

    Je noc po krvaném bitevním dni. Nikdo z tvých bližních nepřežil po útoku temných bojovníků. Někteří snad prošli průsmykem dál do Capenmelu, ale tobě se to nepovedlo. Mraky otrávených špůu zasypaly tvou družinu a ještě teď se v údolí povaluje jedovatý dým. Podařilo se ti skrát se na svazích, nebo se probojovat někam, kde je "klid". Z údolí se ozývají hlasy boje a nářků. Není jasné kde se co děje. Těžko říci kde jsou skřetí hordy a v jakém počtu. Vylezeš na jeden ze hřebenů nad údolím. Okolo tebe se prožene skřetí jízda, bez toho aby se tě všimla. Nasloucháš zvukům, které se linou z údolí, když na druhé straně hřebenu uvidíš planout 5 ohňů v kruhu a šestý oheň je uprostřed. Nejspíše je to lidský oheň, ale může to být i léčka!

    Pomalu se přibližuješ k tomuto uskupení ohňů...

    Vidíš jak u prostředního ohně leží jedna lidská postava bez hnutí a druhá také bez hnutí sedí s hlavou spuštěnou k zemi. Není nic slyšet, snad jen praskání rozpáleného dříví v ohništích. Na prostředním ohni se opéká nejspíše jelen, ale nikdo s ním netočí, aby byl propečený. Dál si každý všimne zapíchnutého praporce modré barvy s motivem bílé květiny s šesti okvětními lístky. Učenci podle tohoto erbu poznají rod Krateni, tedy druhý rod po králově z království ochraňující křišťál ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam