• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMJVizualizace informace
    LA_CHOUETTE
    LA_CHOUETTE --- ---
    Přehled 55 infografik na téma sociální média: http://www.hongkiat.com/blog/55-interesting-social-media-infographics/
    WERT
    WERT --- ---
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Ono samozrejme by to cele slo udelat prehlednejsi. Kdybych pouzil vic barev, kdyby to byly krivky, kdyby se propojovane uzly presunuly na vhodnejsi pozice, ...
    Ja vychazel s urcitych omezeni a takhle to dopadlo.
    Podobny problem, ale za uplne jinych podminek, resi jini. A vysledkem jsou mnohem obrazkovitejsi grafy, viz treba tady.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Nahodil jsem na web slibene vysledky.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    AXTHEB: to sice jo, ruzny barvy by byly urcite prehlednejsi, ale v praxi zas casto potrebujes barvou vyjadrovat nejaky vlastnosti tech spoju, takze by prenositelnost do praxe byla problematicka.

    Jinak souhlasim s vetsinou, prehledny mi tam neprislo vicemene nic. Verim ze pri pouziti krivek namisto lomenych car by ten vysledek byl o dost lepsi
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DOKIS: Ja sem se na to po druhy davce vysral pac mi to prislo vsechno zmateny. Skoda ze tam nemate nejaky vzorky s carama ruznejch barev:)
    YOUNGUNYOUNG
    YOUNGUNYOUNG --- ---
    BBC News - How the net connected the world
    BBC News - How the net connected the world
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-11864350
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    DOKIS: ze zacatku to je zmatena abstrakce, ale po rozkoukani se to da :)
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    PJOTRIK: Jiny algoritmus, stejny vysledek.
    ESTEN: Kupodivu to vychazi celkem vyrovnane.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    WERT: BEER: V pohode, i to je vysledek :)
    BEER
    BEER --- ---
    DOKIS: Obavam se, ze jsem hodnotil jen 4 nebo 5, protoze ani jeden mi neprisel citelny...
    WERT
    WERT --- ---
    DOKIS: podle me je to bordel uplne vsechno :)
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    PJOTRIK: tim se testuje duveryhodnost hodnoticich, kdo kazdej obrazek ohodnoti jinak, bude mit mensi vliv na vysledky ;)
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    DOKIS: marne hledam rozdil mezi 11 a 13
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    PSYCHOZ: Tak jsem se prece jen rozhoupal a predelal to, jak navrhujes. Uvidime, jak to dopadne.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    PSYCHOZ: Pozicovani vrcholu to skutecne neresi, jsou tam rozhazeny nahodne :)
    Uznavam, ze to neni zdaleka nejpraktictejsi reseni, ale s ohledem na to, jak malo casu na to mam jsem rad, ze mam alespon neco.
    PSYCHOZ
    PSYCHOZ --- ---
    DOKIS: mozna se me to jenom zda, ale prijde me ze to neresi pozicovani vrcholu. to je umysl? jinak pokud porovnavas jednotlive algoritmy - nebylo by lepsi je zobrazit vsechny naraz a pak nechat oznamkovat? kazdopadne doufam ze se pak podelis o vysledky :)
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Chtel bych timto poprosit priznivce vizualizaci a kresleni grafu o vyplneni kratke ankety (tak 2-3 minuty a mate to hotove). Souhrn vysledku chci pouzit do clanku o grafovych algoritmech.
    http://www.ksi.mff.cuni.cz/~dokulil/survey/
    Predem diky.
    YOUNGUNYOUNG
    YOUNGUNYOUNG --- ---
    Hans Rosling's 200 Countries, 200 Years, 4 Minutes - The Joy of Stats - BBC Four
    YouTube - Hans Rosling's 200 Countries, 200 Years, 4 Minutes - The Joy of Stats - BBC Four
    http://www.youtube.com/watch?v=jbkSRLYSojo&feature=player_embedded#!


    Hans Rosling's famous lectures combine enormous quantities of public data with a sport's commentator's style to reveal the story of the world's past, present and future development. Now he explores stats in a way he has never done before - using augmented reality animation. In this spectacular section of 'The Joy of Stats' he tells the story of the world in 200 countries over 200 years using 120,000 numbers - in just four minutes. Plotting life expectancy against income for every country since 1810, Hans shows how the world we live in is radically different from the world most of us imagine.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam