• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HLOHTříkolky, aneb čtyři kola jsou moc a dvě málo...
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    dneska sem to oblejzal a jak sem rikal chybi tomu trubky co delaj cumak a ta nadrz je tam v zadu spatne je to klasicke 250ka s dlouhou strechou a sklopnym kosem. Otazka je kde vzit rozmery a zakriveni tech tyci abych si to nechal u zamecnika udelat a nasledne navaril. Jeste sem koukal ze se tam nejaky sikula vyradil a spodek pravdepodobne uhnilou tyc nahradil po cca pulce dylky z jedny strany ctverhranem, to nebude prdel vyrezat :O(
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    neco sem vyfotil, ted jeste kam to umistit
    HLOH
    HLOH --- ---
    Ty mívali ještě krátkou střechu, jestli máš opravdu rok 52 tak je to docela unikát.
    Neměl bys nějakou fotku?
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    jeste nevim ale dle umisteni nadrze v zadu to je asi 1952?
    HLOH
    HLOH --- ---
    Tak gratuluju, a jaký je to rok?
    ZAHRADNIK
    ZAHRADNIK --- ---
    ahoj panove, tak sem dneska sehnal nekompletni kostru velorexu s motorem a funkcnim rizenim 16/250.
    HLOH
    HLOH --- ---
    http://www.velorex.com/mainframeset.htm
    Už se blíží Boskovický sraz, chystáte se?
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    tak to jo ;)
    HLOH
    HLOH --- ---
    No on byl jeden píst zespodu ulámanej- tak to radši zkontrolovat, jestli tam něco nenapadalo co by mohlo dělat neplechu a taky aby byla nějaká práce než bude venku dost tepla na natírání kostry.
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    prima pisty na jehlach zni dobre, mam je tam taky anemusim resit opotrebeni jako u pouzdra...jen pozor pri demontazi a montazi at neni jehla v motoru ;))
    motor bych nepulil, jen bych kouknul na prevodovku, uvnitr stejne nic neuvidis, pokud neni na klice vule, nech to byt jak toje...at neni vic skody nez uzitku ;))...ale vlastne vzyt ty mas masinu, tak co placam ;))
    HLOH
    HLOH --- ---
    Motor se zdá být po GO- písty jsou na jehličkových ložiskách, na klikách není vůle- víc jsem zatím nezjistil, ale plánuji rozebrat vyčistit a zkontrolovat
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    no pokud ten motor slape, tak je to v pohode, vetsinu zvladnou sikovne ruce, dratak a spousta pile ;))
    HLOH
    HLOH --- ---
    Blatníky ne, ale motor a dveře( i s okýnky) jo.
    Chybí spíš drobnosti- zato jich je víc než dost....
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    vypada docela dobre...mas motor blatniky a dvere???....mimo jineho ;)))
    ty jo to bude jeste hodne prace a penez ;))
    HLOH
    HLOH --- ---


    Tak to je on, už jen zrenovovat a sehnat doklady
    HLOH
    HLOH --- ---
    Ale když ti odejdou převody tak je neseženeš, ale je pravda že do kopce se chytá pěkně.
    Do mechaniky stačí i obyčejná převodovka z 250 kejvačky- jen je třeba přehodit kolečka.
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    hydraulika jezdi lip ;)
    HLOH
    HLOH --- ---
    Tak zítra jedu pro hadráka- hydrauliku ze 71 roku.
    Tajně jsem doufal že bude mechanika, ale člověk si moc vybírat nemůže......
    HLOH
    HLOH --- ---
    A navíc by jí byla škoda....
    Ten novější typ se vyrábí dodnes, dokonce myslím že v Žamberku už pár lidem dělali
    úchyty na míru na jejich motorku.
    BOUMRY
    BOUMRY --- ---
    jj ten novejsi typ vypada celkem pekne, ale tu starou kulatou si moc predstavit nedovedu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam